Moest ook 2 keer kijken, let op de vorm van de wolkenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:18 schreef jslavenburg het volgende:
Ik snap die foto's niet van makelaar en in de wolken
Edit, ik zie hem nu
Idd, opknappen en doorverkopenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:58 schreef Pollewoppie het volgende:
en toch jammer dat dat pand in Naarden ligt!! ben eigenlijk een beetje verliefd op het eerste gezicht!! namelijk echt een potentiepandje!
tja maar niet nu... dan moet je het een jaartje vasthouden en dan verkopen... maar je KK enzo he...quote:Op donderdag 19 november 2009 00:08 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Idd, opknappen en doorverkopen
Heel herkenbaar ook; op het vorige bureau waar ik werkte hadden de 3D-modelers een stuk of 3 mooie foto's van wolken die eindeloos gerecycled werden. In elk project en op elke montage kwamen ze weer terug. Heel flauw eigenlijk.quote:
HAHAHAHAHAHA! Dat is echt erg! Je wilt toch je huis zo positief mogelijk presenteren? Misschien verkopen ze zelf het huis en hebben ze niet door dat dit echt niet bevorderlijk is voor verkoop!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:02 schreef Rensjebree het volgende:
Lekkage? Opgelost !
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/zaandijk/huis-7235076-parkstraat-22
Dat soort foto's laat je er dan toch uitquote:Op donderdag 19 november 2009 10:02 schreef Rensjebree het volgende:
Lekkage? Opgelost !
[ afbeelding ]
Nee, want dan komen ze niet meer in dit topic...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat soort foto's laat je er dan toch uit
quote:Tuin:
De tuin is op het oosten georienteerd en dient nog aangelegd te worden.
Lijkt wel op Oost-Ecuador oidquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:53 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verder leuk opknappertje![]()
1 voordeel, er staan al meer dan genoeg planten, hoef je die iig niet meer te kopenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:53 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm.. Platbranden???quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef Sakura het volgende:
[..]
1 voordeel, er staan al meer dan genoeg planten, hoef je die iig niet meer te kopen
Geniaalquote:Op donderdag 19 november 2009 10:02 schreef Rensjebree het volgende:
Lekkage? Opgelost !
[ afbeelding ]
Pas maar op, ik zag daarnet een Ecuadoriaanse Kikkerschijter.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:53 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kan een modje even copy-pasten?quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 00:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
TS heeft in ieder geval haar best gedaan en geen 1 op 1 kopie van de vorige gemaakt.
Edit: het lijstje met vorige delen mag er trouwens nog wel bij:
[..]
Misschien kan een modje even copy-pasten?
Ik zie het niet, wat is hier opmerkelijk aan?quote:Op zondag 22 november 2009 19:56 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Geen Funda, maar wel aardig:
[ afbeelding ]
De vreselijk neppe ingeplakte bloempartijen.quote:Op maandag 23 november 2009 12:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik zie het niet, wat is hier opmerkelijk aan?
Verrekquote:Op maandag 23 november 2009 13:01 schreef Lienekien het volgende:
De vreselijk neppe ingeplakte bloempartijen.
je was niet de enige die het niet gelijk zagquote:Op maandag 23 november 2009 14:00 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
VerrekIk zat die hele tekst na te pluizen enzo.
He dat lijkt wel mijn tuin!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:53 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar het is wél een badkamer met bad! (quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
zou je nou echt comfortabel in dit bad kunnen liggen/zitten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of ben ik gewoon wereldvreemd dat ik nog nooit zo'n bad heb gezien?
link
Dank, dat was het enige wat ik niet goed voor elkaar kreeg!quote:Op maandag 23 november 2009 00:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
TS heeft in ieder geval haar best gedaan en geen 1 op 1 kopie van de vorige gemaakt.
Edit: het lijstje met vorige delen mag er trouwens nog wel bij:
[..]
Misschien kan een modje even copy-pasten?
Des te groter is de beloning nu je het wel ziet, toch?quote:Op maandag 23 november 2009 14:00 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
VerrekIk zat die hele tekst na te pluizen enzo.
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef bleiblei het volgende:
Het is weliswaar niet de foto die het wel een lollig object maakt, maar gezien de plaats en straat waar het staat wilde ik het toch even delen:
http://www.funda.nl/koop/(...)7-oan-e-dijk-63/?oib
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |