Hmm.. Platbranden???quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef Sakura het volgende:
[..]
1 voordeel, er staan al meer dan genoeg planten, hoef je die iig niet meer te kopen
Geniaalquote:Op donderdag 19 november 2009 10:02 schreef Rensjebree het volgende:
Lekkage? Opgelost !
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/zaandijk/huis-7235076-parkstraat-22
Pas maar op, ik zag daarnet een Ecuadoriaanse Kikkerschijter.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:53 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verder leuk opknappertje![]()
Misschien kan een modje even copy-pasten?quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 00:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
TS heeft in ieder geval haar best gedaan en geen 1 op 1 kopie van de vorige gemaakt.
Edit: het lijstje met vorige delen mag er trouwens nog wel bij:
[..]
Misschien kan een modje even copy-pasten?
Ik zie het niet, wat is hier opmerkelijk aan?quote:Op zondag 22 november 2009 19:56 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Geen Funda, maar wel aardig:
[ afbeelding ]
De vreselijk neppe ingeplakte bloempartijen.quote:Op maandag 23 november 2009 12:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik zie het niet, wat is hier opmerkelijk aan?
Verrekquote:Op maandag 23 november 2009 13:01 schreef Lienekien het volgende:
De vreselijk neppe ingeplakte bloempartijen.
je was niet de enige die het niet gelijk zagquote:Op maandag 23 november 2009 14:00 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
VerrekIk zat die hele tekst na te pluizen enzo.
He dat lijkt wel mijn tuin!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:53 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verder leuk opknappertje![]()
Maar het is wél een badkamer met bad! (quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
zou je nou echt comfortabel in dit bad kunnen liggen/zitten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of ben ik gewoon wereldvreemd dat ik nog nooit zo'n bad heb gezien?
link
Dank, dat was het enige wat ik niet goed voor elkaar kreeg!quote:Op maandag 23 november 2009 00:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
TS heeft in ieder geval haar best gedaan en geen 1 op 1 kopie van de vorige gemaakt.
Edit: het lijstje met vorige delen mag er trouwens nog wel bij:
[..]
Misschien kan een modje even copy-pasten?
Des te groter is de beloning nu je het wel ziet, toch?quote:Op maandag 23 november 2009 14:00 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
VerrekIk zat die hele tekst na te pluizen enzo.
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef bleiblei het volgende:
Het is weliswaar niet de foto die het wel een lollig object maakt, maar gezien de plaats en straat waar het staat wilde ik het toch even delen:
http://www.funda.nl/koop/(...)7-oan-e-dijk-63/?oib
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |