Wateringen is gemeente Westland, niet gemeente Den Haagquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In Wateringen (gemeente Den haag) betaal je voor 75 m2 gewoon 160K voor nieuwbouw hoor.. En dan heb ik het over een appartement.
Whehe.. want??quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wateringen is gemeente Westland, niet gemeente Den Haag
Denk dat je bovenstaande niet et hard tegen een ras-Wateringer moet zeggen
Dat wordt niet echt op prijs gesteld.quote:
Scheveningen kon ik nog wel, wateringen nog niet echt..quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat wordt niet echt op prijs gesteld.
Zelfde als Scheveningers-Hagenezen, Groningers-Friezen, Duitsers-Nederlanders etc.
Misschien kost die eigen parkeerplaats wel 2 miljoenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Screenshotje dan maar
[ afbeelding ]
sowieso foto's maken door het raam... Weer te veel moeite om een goede uitzicht-foto te maken natuurlijk.........quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:10 schreef k_man het volgende:
En een ongewassen raam:
[ link | afbeelding ]
Waarom hebben mensen met veel geld toch vaak zo'n wansmaakquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Link...
Maar dan heb je voor ruim 4 miljoen ook wat
Ik zie er maar éénquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:51 schreef droomkoningin het volgende:
welk koffiezetapparaat hoort niet in het rijtje thuis?:
[ afbeelding ]
Wraaaaah! Argh! HAAT! HAAT! HAAT!!!*%&)_ enzo!quote:
voor mij zijn die scheveningers / hagenezen - amsterdammes / volendammes allemaal gewoon "hollanders" - wel zo gemakklijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat wordt niet echt op prijs gesteld.
Zelfde als Scheveningers-Hagenezen, Groningers-Friezen, Duitsers-Nederlanders etc.
Wel een mooie lampquote:
Waar is het leefbarequote:Op zaterdag 12 september 2009 10:40 schreef Ireth het volgende:
Spookhuis?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ze al pissed genoeg zijn op gemeente Den Haag voor het annexeren van Wateringse Veld. Waar Wateringen er mooie grote huizen wilde neerzetten, heeft Den Haag er een achterbuurt van gemaakt (Voor een groot gedeelte dan).quote:
Ik vraag me meer af hoe diemensen tv kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |