Wateringen is gemeente Westland, niet gemeente Den Haagquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In Wateringen (gemeente Den haag) betaal je voor 75 m2 gewoon 160K voor nieuwbouw hoor.. En dan heb ik het over een appartement.
Whehe.. want??quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wateringen is gemeente Westland, niet gemeente Den Haag
Denk dat je bovenstaande niet et hard tegen een ras-Wateringer moet zeggen
Dat wordt niet echt op prijs gesteld.quote:
Scheveningen kon ik nog wel, wateringen nog niet echt..quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat wordt niet echt op prijs gesteld.
Zelfde als Scheveningers-Hagenezen, Groningers-Friezen, Duitsers-Nederlanders etc.
Misschien kost die eigen parkeerplaats wel 2 miljoenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Screenshotje dan maar
[ afbeelding ]
sowieso foto's maken door het raam... Weer te veel moeite om een goede uitzicht-foto te maken natuurlijk.........quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:10 schreef k_man het volgende:
En een ongewassen raam:
[ link | afbeelding ]
Waarom hebben mensen met veel geld toch vaak zo'n wansmaakquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Link...
Maar dan heb je voor ruim 4 miljoen ook wat
Ik zie er maar éénquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:51 schreef droomkoningin het volgende:
welk koffiezetapparaat hoort niet in het rijtje thuis?:
[ afbeelding ]
Wraaaaah! Argh! HAAT! HAAT! HAAT!!!*%&)_ enzo!quote:
voor mij zijn die scheveningers / hagenezen - amsterdammes / volendammes allemaal gewoon "hollanders" - wel zo gemakklijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zelfde als Scheveningers-Hagenezen, Groningers-Friezen, Duitsers-Nederlanders etc.
Wel een mooie lampquote:
Waar is het leefbarequote:Op zaterdag 12 september 2009 10:40 schreef Ireth het volgende:
Spookhuis?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ze al pissed genoeg zijn op gemeente Den Haag voor het annexeren van Wateringse Veld. Waar Wateringen er mooie grote huizen wilde neerzetten, heeft Den Haag er een achterbuurt van gemaakt (Voor een groot gedeelte dan).quote:
Ik vraag me meer af hoe diemensen tv kijkenquote:
Uhhh, dat is een open haard hequote:Op zaterdag 12 september 2009 16:24 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af hoe diemensen tv kijken
Er staat ook bij : binnenzijde dient opgeknapt te worden naar hedendaagse eisen. Als ik dan zo naar het plafond in de keuken ed kijk, is het geen opknappen meer, maar gewoon compleet verbouwenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:32 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat klussen is nodig
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:24 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af hoe diemensen tv kijken
Is gewoon slopen van de binnenkant en alles weer volledig opnieuw opbouwenquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:53 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Er staat ook bij : binnenzijde dient opgeknapt te worden naar hedendaagse eisen. Als ik dan zo naar het plafond in de keuken ed kijk, is het geen opknappen meer, maar gewoon compleet verbouwen
En het opmerkelijke?quote:Op zondag 13 september 2009 19:37 schreef marky het volgende:
Beetje duur maar dit is een mooi woonschip
http://www.bootfilm.nl/index.php?view=detail&id=110
Nou jij misschien niet, maar ik heb 20 jaar in het Westland gewoond en 10 jaar in Den Haag en met beiden botert het onderling prima. Nog nooit gehoord dat die niet door 1 deur kunnen. Altijd lol met die gastenquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wraaaaah! Argh! HAAT! HAAT! HAAT!!!*%&)_ enzo!
Hagenezen en Westlanders kunnen van oudsher niet zo goed door 1 deur...zeg maar
Tevens tvp
En Limburgers - Brabanders, Eindhovenaren - Helmondersquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat ze nu nog blauwe verf over hebben.. Sterker, ik verwacht dat de blauwe verf in de wijde omtrek uitverkocht is...quote:Op maandag 14 september 2009 14:03 schreef Dwyrin het volgende:
hier hebben ze blauwe verf over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar krijg je een smurf nog scheel mee!quote:Op maandag 14 september 2009 14:03 schreef Dwyrin het volgende:
hier hebben ze blauwe verf over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik schiet niks anders dan met rolletjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:36 schreef Maringo het volgende:
En dit krijg je dus als je met rolletjes schiet... digicam ftw!
[ afbeelding ]
Ik denk dat deze 9-jarige last heeft van ouders die van grijs houdenquote:Op woensdag 16 september 2009 10:07 schreef Guppi het volgende:
[ [url=http://cloud.funda.nl.s3.amazonaws.com/valentina_media/011/322/175_groot.jpg]afbeelding ]
[/url]
Deze 25-jarige ontkent deels zijn leeftijd, heb ik het idee
ik vermoed dat meneer gescheiden is, het klimrek voor het weekeind zoontje heeft staan, het zelf heeft ingericht zonder nieuwe vriendin aangezien de het grijstinten gamma als enige kleur is toegepast..quote:Op woensdag 16 september 2009 10:07 schreef Guppi het volgende:
[ [url=http://cloud.funda.nl.s3.amazonaws.com/valentina_media/011/322/175_groot.jpg]afbeelding ]
[/url]
Deze 25-jarige ontkent deels zijn leeftijd, heb ik het idee
goh, gezellig.... lijkt wel een bejaardenhotelkamer....quote:Op woensdag 16 september 2009 12:14 schreef Dagoduck het volgende:
Hier groeit het ook al zo int rond:
[ afbeelding ]
Er had een groen tapijt in moeten liggenquote:Op woensdag 16 september 2009 12:55 schreef error_404 het volgende:
[..]
goh, gezellig.... lijkt wel een bejaardenhotelkamer....
??? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 17 september 2009 02:58 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
aparte vloer, schuin naar boven lopend?
[ afbeelding ]
het hele huis is ermee besmet!quote:Op woensdag 16 september 2009 16:26 schreef beefcake het volgende:
Nog meer blauw![]()
[ afbeelding ]
Het huis
Teringquote:Op woensdag 16 september 2009 16:26 schreef beefcake het volgende:
Nog meer blauw![]()
[ afbeelding ]
Het huis
Alleen voor blauw...quote:Op maandag 21 september 2009 21:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
TeringZijn die lui kleurenblind ofzo?
mooie hoekquote:
Heel vreemd huis..... met zoveel kantoorruimte en die rare bedden? Heeft er een hele rijke sekte in gezeten ofzo?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:21 schreef k_man het volgende:
Welkom in onze groepsekskamer!
[ afbeelding ]
Nog een raar bed uit hetzelfde huis:
[ afbeelding ]
Ehm ja... we konden niet kiezen:
[ afbeelding ]
link
Ruime 3-kamer bovenwoning staat er nog in de advertentiequote:Op dinsdag 22 september 2009 01:08 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Gezellige woonkamer
[ afbeelding ]
en volgens mij is dat zelfs na de styling, want ipv de bureaustoel staat er hier een zielig prullenbakje. En ik denk dat de makelaar inschakelen initieel zelfs te duur was, getuige het prachtige aanplakbiljet...
[ afbeelding ]
link
"Deze leuke bovenwoning (gebouwd in 1938) is voorzien een gezellige woonkamer met gaskachel"
Het is maar wat je gezellig noemt![]()
[ afbeelding ]
Ook al kun je je meubels handiger neerzetten, waarom zou je?
[ afbeelding ]
Knus![]()
[ afbeelding ]
link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Vooral die bedden vielen me op ja. Heb je ooit eerder een vijfpersoons bed gezien?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:58 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Heel vreemd huis..... met zoveel kantoorruimte en die rare bedden? Heeft er een hele rijke sekte in gezeten ofzo?Wel lekker ruim met je eigen tennisbaan enzo
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:46 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je een hele deur te openen...
[ afbeelding ]
Wat zou je nou in dat hoekje kunnen zetten? Lijkt mij te smal voor een volwassen bed, en ik zou slapen naast een raam en een radiator ook niet prettig vinden.
Dit huis, en vergis je niet, het is slechts de helft van het 1e plaatje
En dat 'veel privacy rondom de woning' moet je met een flinke schep zout nemen, het ligt wel aan een rustig straatje, maar aan de overkant (naast het huis) ligt een school, brandweergarage zo'n beetje in de achtertuin, vlak bij een grotere weg (weer naast de school), gemeentehuis schuin tegenover...Rare hoeken, maar het is wel een twee onder een kapper met leuke uitstraling. En niet duur, aar dat zal wel aan de regio liggen. Even binnen kijken zou ik zeggen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In huurhuizen heb ik nog veel meer rare hoeken gezien, dus ik vind dat nog wel meevallen eerlijk gezegd.
Een vijfling die graag op dezelfde kamer slaapt misschien?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Vooral die bedden vielen me op ja. Heb je ooit eerder een vijfpersoons bed gezien?
geen idee,quote:Op donderdag 24 september 2009 00:02 schreef dyna18 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-24/fotos/#foto-1
Weet iemand waar deze computermodellen mee gemaakt zijn?
[ afbeelding ]
De foto's die je ziet zijn dus niet van de huizen in kwestie, die moeten nog gerenoveerd worden.quote:Omschrijving:
Binnenkort worden er, door Nobleza, op de Coornhertstraat drie appartementen gerealiseerd. Deze appartementen worden volledig gemoderniseerd, waarbij alles van leidingen tot stuckwerk vernieuwd wordt. Elk appartement wordt afgewerkt met hoogwaardige materialen zoals een massief eiken houten vloer en een prachtige stortdouche waarvan de leidingen volledig uit het zicht zijn.
Wat een gaaf pand!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:21 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
Opmerkelijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:21 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:56 schreef sterrenmunt het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)steurstraat-172/?mna
oeps, nogal veel geld voor een tussenwoning van 65 m2
Geen lijkt me, tis gewoon een schaalmodel van karton en plastic.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:02 schreef dyna18 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat denk ik niet, maar dan nog is die vraag redelijke onzin. Het kan vanalles zijn, 3Ds Max, Rhino 3D ... etc.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:05 schreef Helox-in-a-box het volgende:
[..]
Geen lijkt me, tis gewoon een schaalmodel van karton en plastic.
The Simsquote:Op donderdag 24 september 2009 15:43 schreef godigita het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar dan nog is die vraag redelijke onzin. Het kan vanalles zijn, 3Ds Max, Rhino 3D ... etc.
zou die wel het 11delige huishoud pakket van seats en sofas hebben gekregen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:26 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Echte oranjeliefhebbers in dit huis!![]()
[ afbeelding ]
Zo'n bank staat te koop in v&aquote:Op dinsdag 22 september 2009 02:26 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Echte oranjeliefhebbers in dit huis!![]()
[ afbeelding ]
Zie je de boa, helemaal in stijl?
[ afbeelding ]
voor meer oranje accessoires verwijs ik u naar hier
Is het nou geverfd of ligt het echt aan de camera? Heel groot kleurverschil zeg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil deze graag voordragen voor de "meest onpraktische en lelijke keuken award"
[ afbeelding ]
de rest van het huis heeft ook te lijden onder de geweldige kleurencombi van roze en creme![]()
[ afbeelding ]
link
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:21 schreef noessie het volgende:
[ afbeelding ]
Kiekeboe hihi
http://www.immoweb.be/nl/
Ik zie niet eens een onderbroek.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
In z'n onderbroek! Dat ziet hij zelf toch ook en dan maak je de foto toch gewoon even opnieuw?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
In z'n onderbroek! Dat ziet hij zelf toch ook en dan maak je de foto toch gewoon even opnieuw?
Ik kwam net mijn post editten!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie niet eens een onderbroek.
er is inderdaad geen pieletje zichtbaar, daarom dacht ik aan een onderbroek. Maar dit riekt inderdaad naar trucage/opzet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:36 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
volgens mij toch echt helemaal sliploosHoewel ik mijn twijfels heb over trucage ed.
Ook gezien de houding denk ik dat meneer de boel heeft weggestopt. Volledig de bedoeling dus, deze fotoquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kwam net mijn post editten!Hij is inderdaad poedelnaakt, ik gaf hem nog het voordeel van de twijfel.
[..]
er is inderdaad geen pieletje zichtbaar, daarom dacht ik aan een onderbroek. Maar dit riekt inderdaad naar trucage/opzet.
incl. tuin midden op de opritquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:04 schreef ElectricEye het volgende:
Een prima uitziend en rustig gelegen vrijstaand huis:
http://www.funda.nl/koop/wageningen/huis-56577191-wezellaan-3/
En dan zo'n keuken:
[ afbeelding ]
Met ondersteuning, want het zit er al 36 jaar in.
Dat is nog de originele keuken, een echte bruynzeel zo te zien, dus was nog duur spul ook. Vermoedelijk is de rest van het huis dan net zo gedateerd, ik voorspel veel bruin, groen en oranje.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:04 schreef ElectricEye het volgende:
En dan zo'n keuken:
[ afbeelding ]
Lijkt me een maquette?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:34 schreef capricia het volgende:
Wat een raar onscherp en vreemd proportioneel huis:
[ afbeelding ]
Funda werkt samen met floorplanner: http://www.floorplanner.com/weblog/funda-goes-floorplannerquote:Op donderdag 24 september 2009 00:02 schreef dyna18 het volgende:
[ afbeelding ]
idd dat is nog uit de tijd dat er olie uit je auto liep.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:59 schreef gebruikersvoorwaarden het volgende:
Goeie manier om de onderkant van je auto schoon te houden...
De Zwarte Hond?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:34 schreef capricia het volgende:
Wat een raar onscherp en vreemd proportioneel huis:
[ afbeelding ]
Is gewoon een 17 liter Proflex hoor, dus absoluut niet het kleinste expansievat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:38 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Het kleinste expansievat ooit? (Goede plek ook)
[ afbeelding ]
Nee, paarrrs hoort bij paarrrsquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:55 schreef Berkery het volgende:
Hebben ze echt hun boekenkast op kleur gesorteerd?
[ afbeelding ]
17l? Het ziet eruit als een emmertje van 5 l oid....quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is gewoon een 17 liter Proflex hoor, dus absoluut niet het kleinste expansievat.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:37 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vind het best nog wel aardig lijken. Wel vrolijk.
Laat ik het zo formuleren: Er is gebruik gemaakt van een aparte kleurstelling.quote:
Dat ligt er maar net aan wat je apart vind, ik vind het gaaf!quote:Op zondag 27 september 2009 00:18 schreef botterfly het volgende:
[..]
[..]
Laat ik het zo formuleren: Er is gebruik gemaakt van een aparte kleurstelling.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:37 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vind het best nog wel aardig lijken. Wel vrolijk.
quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 09:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat je apart vind, ik vind het gaaf!
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:46 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je een hele deur te openen...
[ afbeelding ]
Wat zou je nou in dat hoekje kunnen zetten? Lijkt mij te smal voor een volwassen bed, en ik zou slapen naast een raam en een radiator ook niet prettig vinden.
Dit huis, en vergis je niet, het is slechts de helft van het 1e plaatje
En dat 'veel privacy rondom de woning' moet je met een flinke schep zout nemen, het ligt wel aan een rustig straatje, maar aan de overkant (naast het huis) ligt een school, brandweergarage zo'n beetje in de achtertuin, vlak bij een grotere weg (weer naast de school), gemeentehuis schuin tegenover...Oh mèn, op de basisschool heb ik nog gezeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je vergeet trouwens de gemeentewerf, die is daar ook of is die tegenwoordig verhuist?
Ik doe dat ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:55 schreef Berkery het volgende:
Hebben ze echt hun boekenkast op kleur gesorteerd?
Hoe vind je dan snel een boek terug? Oh ja dat boek dat ik je wilde uitlenen van Mulish.. was die nou blauw of wit?quote:Op zondag 27 september 2009 13:24 schreef Guppi het volgende:
[..]
Ik doe dat ook![]()
Het ziet er meteen veel netter uit en ik vind het vrolijk!
Er staan nu een paar nieuwbouwhuizen 'in de achtertuin', maar of die werf er nog is weet ik niet eensquote:Op zondag 27 september 2009 11:10 schreef Fixers het volgende:
[..]
Oh mèn, op de basisschool heb ik nog gezeten.![]()
Je vergeet trouwens de gemeentewerf, die is daar ook of is die tegenwoordig verhuist?
Het zal je buurman maar zijn die met z'n blote swampie in de tuin loopt :pquote:Op zondag 27 september 2009 14:52 schreef maok het volgende:
Niet van funda maar wel toepasselijk hier:
[ afbeelding ]
Hoe dom kun je zijnquote:Op zondag 27 september 2009 14:52 schreef maok het volgende:
[ afbeelding ]
Laat me raden. Je hebt 3 uur lang huizen bekeken op funda om hier te kunnen posten en dit was de meest bizarre foto die je kon vinden?quote:Op zondag 27 september 2009 18:40 schreef nktc het volgende:
Wat een mooie vloer in dit huis........![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)nsteendreef-8/fotos/
Last van een humeurtje ofzo? Nee heb niet 3 uur zitten zoeken, en wat dan nog, wat gaat jou dat aan...quote:Op zondag 27 september 2009 23:08 schreef heartwork het volgende:
[..]
Laat me raden. Je hebt 3 uur lang huizen bekeken op funda om hier te kunnen posten en dit was de meest bizarre foto die je kon vinden?
Er is toch niets mis met die vloer?
Doe dan in ieder geval de volgende keer iets meer moeite voor je tvpquote:Op maandag 28 september 2009 08:40 schreef nktc het volgende:
[..]
Last van een humeurtje ofzo? Nee heb niet 3 uur zitten zoeken, en wat dan nog, wat gaat jou dat aan...
GET A LIVE!
Waar je je haar in kan kammenquote:Op maandag 28 september 2009 08:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Doe dan in ieder geval de volgende keer iets meer moeite voor je tvp.
Aan die vloer is niets speciaals of bijzonders. Tis gewoon een marmeren vloer.
Ik vind het een lelijke spiegel vloer en daarom zette ik hem hier in..quote:Op maandag 28 september 2009 08:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als ik een boek heb gelezen dan onthoud ik de cover, en ik heb maar één boekenkast, dus dat lukt aardig. Bij cd's doe ik het ook!quote:Op zondag 27 september 2009 14:18 schreef heartwork het volgende:
[..]
Lekker handig. Boeken zijn geen accesoires.
Ik ga me er ook even mee bemoeien, want eerlijk is eerlijk, het niveau van de foto's daalt wel erg hard de laatste tijd. Een foto van een woonkamer met een groene muur, omdat je groen niet mooi vindt, of een glimmende vloer zijn gewoon niet heel erg bezonder. Hiervoor is dit topic niet bedoeld.quote:Op maandag 28 september 2009 08:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 september 2009 14:52 schreef maok het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik niet, was een foto die iemand anders ergens had gevonden op een belgische site.quote:
het is toch dit huis :quote:Op maandag 28 september 2009 15:15 schreef maok het volgende:
[..]
Heb ik niet, was een foto die iemand anders ergens had gevonden op een belgische site.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:59 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ook gezien de houding denk ik dat meneer de boel heeft weggestopt. Volledig de bedoeling dus, deze foto
Frontpage
dan wil je het bij mij niet zienquote:Op zondag 27 september 2009 00:18 schreef botterfly het volgende:
[..]
[..]
Laat ik het zo formuleren: Er is gebruik gemaakt van een aparte kleurstelling.
heb ooit zo'n strook gezien met 3 fonteintjes daarinquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:48 schreef mdsk21 het volgende:
[..]
incl. tuin midden op de oprit
[ afbeelding ]
Ik vind 'm anders spuuglelijk. Maar dat is persoonlijkquote:Op maandag 28 september 2009 08:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Elvis en de verschrikkelijke koeienkeuken zijn zeker dit topic waardig!!!!quote:Op maandag 28 september 2009 00:00 schreef maok het volgende:
'Bij dat woonprogramma zeiden ze dat allemaal verschillende stoelen aan een tafel modern is, echt waar!'
Ergens heb ik trouwens het idee dat deze mensen gaan verhuizen vanwege ruimte gebrek..
[ link | afbeelding ]
'Met zo'n keuken verkopen we het huis toch nooit'
[ afbeelding ]
'Nou, dan maken we er tof een uber toffe koeie keuken van inclusief zwarte muur zodat het lekker lastig is voor de volgende bewoners om hem over te sausen'
[ afbeelding ]
Ondertussen heeft de heer des huizes een duel met Elvis wie de afstandbedieningen bij zich mag houden(Elvis heeft duidelijk verloren)
[ afbeelding ]
Allemaal in dit huis
Lol, dat was tijden een trend op ebay, nu dus op huizensites?quote:Op zondag 27 september 2009 14:52 schreef maok het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand niet mailen wat er met die bedden aan de hand is? Het maakt mij nieuwsgierig!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:21 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
Echt een trap:quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:15 schreef k_man het volgende:
Is dat wel een trap? Want ik zie niet waar ie naar toe gaat. Is het geen spant?
Als ik kijk naar de tekeningen die bij de foto's staan dan is het, volgens mij, de trap die naar de verdieping gaat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:15 schreef k_man het volgende:
Is dat wel een trap? Want ik zie niet waar ie naar toe gaat. Is het geen spant?
Linkje?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:09 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]
Zin om een filmpie te kijken?
'You''ll either love the place or hate it' - Ik kan me nauwelijks voorstellen dat mensen dit geweldig zullen vinden. Ik vind Fort Lillo en Doel in Antwerpen ook grappig om te zien, maar ik zou er nooit willen wonen, en dan valt het daar in verhouding nog wel mee.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan me de reactie van de man in het krantenartikel helemaal voorstellen. Het was daar zo, zo... naar!
Precies, dat zijn toch van die dingen waar je nog wel overheen kunt komen. Dat je je het niet op de foto zet kan ik me indenken, maar dat je er helemaal niets bij zet vind ik wel ver gaan.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:30 schreef lezzer het volgende:
Nou ja, ik snap het nut wel.
Ik heb bij de verkoop van ons vorige huis de electriciteitsmast uit de foto weggeshopt, om mensen niet af te schrikken. Huis binnen drie weken verkocht. Als je eenmaal bij/in het huis was, was het een geweldig ruim huis namelijk.
Een eerder verkoop-poging (zonder die fotobewerking) duurde een half jaar zonder een enkele bezichtiging.
Maar goed, dat ging niet om twee kerncentrales.
Het is het huis van de 7 dwergen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kan iemand niet mailen wat er met die bedden aan de hand is? Het maakt mij nieuwsgierig!
Overiges vind ik de vele schilderijen idee in de woonkamer wel tof!
Meer de stenen eromheen, gewoonlijk graaf je een trampoline in om te voorkomen dat kinderen hun nek\ enkel\ arm breken wanneer ze ernaast landen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:36 schreef Gwywen het volgende:
Die tak bedoel je? Volgens mij hangt die er niet recht boven hoor
Wat een supermooi huis, lijkt me wel een soort van kunstenaars woongroep ofzo. Of een harem.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:21 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
Die is echt geweldigquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:36 schreef Gwywen het volgende:
Ik stuitte in Harderwijk op een huis met een nogal heel bijzondere... eh... aparte... eh.... boot? Bar? Dinges. Of zoiets.
[ afbeelding ]
Idd.. dat wou ik net zeggenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:52 schreef Killiann het volgende:
[ afbeelding ]
De keuken van Hans en Grietje.
Het lijken net allemaal oventjes.
Ha wat vetquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:36 schreef Gwywen het volgende:
Ik stuitte in Harderwijk op een huis met een nogal heel bijzondere... eh... aparte... eh.... boot? Bar? Dinges. Of zoiets.
[ afbeelding ]
Ja, een gewone kraan voor een bidet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:31 schreef Killiann het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel een gewone kraan..?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:15 schreef Killiann het volgende:
En nog 1:
[ afbeelding ]
Handenwassen voor kleine mensen.
En je bier wordt met een modeltrein voor gereden?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:36 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik geld had zou ik hem alleen voor die voordeur al willen komen...... oke, het had dan ook niet in Scheemda moeten liggenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:34 schreef tvdleur het volgende:
Hmm... nu voor weinig je eigen spookhuis...
http://funda.nl/422375
TREED BINNEN!
[ afbeelding ]
Voor de handige klusser / ghostbuster
Et voila: http://www.funda.nl/koop/(...)weg-64/fotos/#foto-1quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:39 schreef Vivi het volgende:
Ik zoek het linkje van deze foto maar ik kan het nergens vinden..ik wil graag de rest van het huis bekijken.
Anyone? *liefkijkt*
[ afbeelding ]
Zo hee, hoe bedoel je....quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:34 schreef tvdleur het volgende:
TREED BINNEN!
[ afbeelding ]
Voor de handige klusser / ghostbuster
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:34 schreef tvdleur het volgende:
En dat dan achterstallig onderhoud noemenquote:INFO: Veel achterstallig onderhoud (achtergevel en deel dak missen); Rijksmonument, div. fiscale mogelijkheden.
Gewoon zorgen dat de andere helft ook instort. (kwestie van wachten). Als je het koopt en leeg laat staan dan gaat het hard achteruit.Als er vervolgens geen redden meer aan is kun je misschien iets leuks bouwen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:31 schreef k_man het volgende:
Mooie fotolocatie, die vervallen boerderij.
Voor de koper wel een flinke onderneming. Aan de ene kant staat het half op instorten, maar aan de andere kant is het wel een rijksmonument, dus de renovatie zal aan strikte regels gebonden zijn.
dit is geloof ik het 894de bidet die op de foto staat.... zoek het op op google en stop met ze hier te postenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:15 schreef Killiann het volgende:
En nog 1:
[ afbeelding ]
die heb ik alquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik geld had zou ik hem alleen voor die voordeur al willen komen...... oke, het had dan ook niet in Scheemda moeten liggen
Weet je werkelijk niet wat dat is?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:15 schreef Killiann het volgende:
En nog 1:
[ afbeelding ]
We zouden een apart topic moeten beginnen met 'bijzondere' makelaars-quotesquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:46 schreef Gwywen het volgende:
Ik denk dat het woord ´krot´ of ´bouwval´ het niet zo lekker doet in een makelaarsadvertentie, Error404![]()
Staat jouw huis ook zo vol met tafeltjes dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:23 schreef Gwywen het volgende:
Dat niet alleen: waar moet de visite z'n kopje koffie neerzetten? Op de grond?
Tjeeeezus niet alleen het plafond, dat tapijtje en die bankenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:15 schreef Hork het volgende:
Gezellig systeemplafond![]()
[ afbeelding ]
advertentie
Nou, gewoon een salontafel voor de bank, dat is toch niet zo raar?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:53 schreef error_404 het volgende:
[..]
Staat jouw huis ook zo vol met tafeltjes dan?![]()
In mijn huis heb ik ook geen bijzettafels, vind ze verschrikkelijk. Heb 1 tafeltje dat ik te voorschijn tover voor de koffie en zo, en op miraculeuze wijze past daar altijd alles wel op.
Helemaal geweldigquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:04 schreef devlinmr het volgende:
Vergeet de vloer van Escher niet:
[ afbeelding ]
Wat een nachtmerrie zeg, zo'n pleehokquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:45 schreef Guppi het volgende:
"bij een grote boodschap de deur op een kiertje zetten a.u.b."
en het lijkt wel een kabouter-wc!
[ afbeelding ]
Ja, je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:26 schreef Guppi het volgende:
Dan zien de overburen je het gordijntje dichtdoen en weten ze genoeg
Dit huis is voor mensen die vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:26 schreef Guppi het volgende:
Dan zien de overburen je het gordijntje dichtdoen en weten ze genoeg
Ze zouden er zo een set voor de nederlandse that's 70's show van kunnen maken!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:37 schreef Lienekien het volgende:
Hier heeft de tijd ook wel even stilgestaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga even in bad onder de schoorsteen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:45 schreef Leandra het volgende:
En wat een gave douchegordijnrail hebben ze![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:57 schreef aegir_de_viking het volgende:
Verstop je snel in de hoek achter de plant!
[ afbeelding ]
Die vind ik leuk!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:57 schreef aegir_de_viking het volgende:
[ afbeelding ]
zoekplaatje?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:57 schreef aegir_de_viking het volgende:
[ afbeelding ]
"sorry schat maar vandaag heb ik geen zin om mijn kant van het bed recht te trekken"quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:02 schreef aegir_de_viking het volgende:
lekker wijf boven je bed!![]()
[ afbeelding ]
Moet wel zeggen dat ik deze 3 foto's wel de mooiste vind van dit huis, iemand nog meer links naar huizen/boerderijen die hierop lijken, moet mijn hooizolder ook nog verbouwen en heb vrijwel dezelfde constructie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:37 schreef Gwywen het volgende:
Wat is dat toch met bedden naast akelige trapgaten? Je moet er toch niet aan denken wat er kan gebeuren als je 's nachts in het donker even naar de plee wilt
[ afbeelding ]
Onderweg naar boven zul je gelukkig niet snel verdwalen
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst: wat een klein deurtje. Maar de foto is gemaakt door een hele grote makelaar![]()
[ afbeelding ]
Klik
Populair huis dan, voor kijkers, niet voor kopers.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:29 schreef error_404 het volgende:
[..]
Die is pas 16 keer langsgekomen....
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:15 schreef FFnog het volgende:
Deze is ook grappig, die hebben een of ander beeld van een grote blauwe hond onder de trap staan...
[ afbeelding ]
Van die mensen die van hun huis een soort toonzaal of winkeletalage makenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:58 schreef Plientje1980 het volgende:
Gelukkig kan je in dit huis ook je witte shirts ophangen:
[ afbeelding ]
Dat huis past zo in de IKEA catalogus; staat niets in van een andere winkel....quote:Op maandag 12 oktober 2009 04:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van die mensen die van hun huis een soort toonzaal of winkeletalage maken
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dat huis past zo in de IKEA catalogus; staat niets in van een andere winkel....
[ afbeelding ]
http://www.craigslist.org/about/best/sea/1140298129.htmlquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dat huis past zo in de IKEA catalogus; staat niets in van een andere winkel....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef tralalala het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)wilhelminastraat-73/
[ afbeelding ]
Uhhhhoop deuren...
Wat een leuk deurenhoekjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef tralalala het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)wilhelminastraat-73/
[ afbeelding ]
Uhhhhoop deuren...
Je zal ze moeten schilderen!quote:
Hij zei 'door'quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kun je in ieder geval in één keer door
Volgens mij lezen ze hier mee, want de foto is vervangenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:04 schreef ElectricEye het volgende:
En dan zo'n keuken:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Funda mee leest en dan een mail stuurt met dit topicquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij lezen ze hier mee, want de foto is vervangen.
Het hele huis is gerestyled (staat ook in de omschrijving). Was hard nodig ook.... hoewel de dubieuze keukenconstructie echt noodzakelijk bleekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's geen douche.. Dat is een plek om een wasmachine neer te zetten (zie aansluitkraan + afvoerleiding). Dat zie je wel meer bij 70-er jaren huizen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef error_404 het volgende:
Overigens rare foto van een ranzige douche...
[ afbeelding ]
douche als in douche-ruimte / bad-kamer....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:28 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Da's geen douche.. Dat is een plek om een wasmachine neer te zetten (zie aansluitkraan + afvoerleiding). Dat zie je wel meer bij 70-er jaren huizen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:59 schreef Guppi het volgende:
Volgens mij is de badkamer gezonken!![]()
Edit: grrr.![]()
Pardon.
En: Ohmygod! Een Guppyfriend, met hetzelfde beroep als ik, die snel de plaatjes invult als ik een typfout maak!![]()
Als je door de ranzigheid heen kan kijken is het wel een geweldig pand!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:59 schreef Guppi het volgende:
Volgens mij is de badkamer gezonken!![]()
Edit: grrr.![]()
Pardon.
En: Ohmygod! Een Guppyfriend, met hetzelfde beroep als ik, die snel de plaatjes invult als ik een typfout maak!![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Als je door de ranzigheid heen kan kijken is het wel een geweldig pand!
Nou het stukje.... Niet aansprakelijk voor eventuele gebreken aan de achtergebleven roerende zaken... das best ernstig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:17 schreef Guppi het volgende:
Voor Utrecht is dat echt niet veel geld, maar je moet er wel zin in hebben natuurlijk!
Want? Dat pand moet sowieso compleet gestript worden dus alle losse zooi gaat er toch uit en een containertje meer of minder maakt bij zo'n operatie niet zo heel veel uit. Zolang de verkoper maar aansprakelijk is voor gebreken aan het onroerende deel zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou het stukje.... Niet aansprakelijk voor eventuele gebreken aan de achtergebleven roerende zaken... das best ernstig.
tevens een mooie toevoeging aan waarde...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:50 schreef R2R het volgende:
Wie in dit huis wil douchen moet niet te dik zijn.
[ afbeelding ]
knipje
Ontzettend deprimerende foto's van een huis dat op zich erg mooi zou kunnen zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:15 schreef Berkery het volgende:
Dit is best wel erg, leegstaand huis van 1,3 miljoen, laten we er wat oude meubels inzetten, hier en daar een kleedje en de klok van oma, dan lijkt het net bewoond!
[ afbeelding ]
Zorg dat de klok van oma op meerdere plekken te zien is!
[ afbeelding ]
Agossie, wat een zielige fotoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:33 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Ontzettend deprimerende foto's van een huis dat op zich erg mooi zou kunnen zijn inderdaad.
Dit vind ik nog wel de ergste:
[ afbeelding ]
vreeeeeselijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:12 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
uit hetzelfde huis met die keuken met "inbouwapparatuur":
Een gezellige wc om lekker te lezen
[ afbeelding ]
Wat ook heel vreemd is: 3 slaapkamers van 2m breed???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RAAR
Tja volgens mij is de plee net gestuced en ligt alles er nog qua materiaal en gereedschap... Maar dan nog snap ik de kranten niet????quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:25 schreef R2R het volgende:
Dat is de Rotterdamse manier om voor "weinig" geld een woning te kunnen kopen met maar liefst 4 of 5 kamer(tje)s.
Trouwens... behalve leesvoer ook nog Knauf spul en een pot verf(?) of iets van die strekking op de WC.
Zal je wel nodig hebben als je dat huis koopt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |