Tjeeeezus niet alleen het plafond, dat tapijtje en die bankenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:15 schreef Hork het volgende:
Gezellig systeemplafond![]()
[ afbeelding ]
advertentie
Nou, gewoon een salontafel voor de bank, dat is toch niet zo raar?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:53 schreef error_404 het volgende:
[..]
Staat jouw huis ook zo vol met tafeltjes dan?![]()
In mijn huis heb ik ook geen bijzettafels, vind ze verschrikkelijk. Heb 1 tafeltje dat ik te voorschijn tover voor de koffie en zo, en op miraculeuze wijze past daar altijd alles wel op.
Helemaal geweldigquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:04 schreef devlinmr het volgende:
Vergeet de vloer van Escher niet:
[ afbeelding ]
Wat een nachtmerrie zeg, zo'n pleehokquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:45 schreef Guppi het volgende:
"bij een grote boodschap de deur op een kiertje zetten a.u.b."
en het lijkt wel een kabouter-wc!
[ afbeelding ]
Ja, je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:26 schreef Guppi het volgende:
Dan zien de overburen je het gordijntje dichtdoen en weten ze genoeg
Dit huis is voor mensen die vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:26 schreef Guppi het volgende:
Dan zien de overburen je het gordijntje dichtdoen en weten ze genoeg
Ze zouden er zo een set voor de nederlandse that's 70's show van kunnen maken!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:37 schreef Lienekien het volgende:
Hier heeft de tijd ook wel even stilgestaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga even in bad onder de schoorsteen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:45 schreef Leandra het volgende:
En wat een gave douchegordijnrail hebben ze![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:57 schreef aegir_de_viking het volgende:
Verstop je snel in de hoek achter de plant!
[ afbeelding ]
Die vind ik leuk!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:57 schreef aegir_de_viking het volgende:
[ afbeelding ]
zoekplaatje?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:57 schreef aegir_de_viking het volgende:
[ afbeelding ]
"sorry schat maar vandaag heb ik geen zin om mijn kant van het bed recht te trekken"quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:02 schreef aegir_de_viking het volgende:
lekker wijf boven je bed!![]()
[ afbeelding ]
Moet wel zeggen dat ik deze 3 foto's wel de mooiste vind van dit huis, iemand nog meer links naar huizen/boerderijen die hierop lijken, moet mijn hooizolder ook nog verbouwen en heb vrijwel dezelfde constructie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:37 schreef Gwywen het volgende:
Wat is dat toch met bedden naast akelige trapgaten? Je moet er toch niet aan denken wat er kan gebeuren als je 's nachts in het donker even naar de plee wilt
[ afbeelding ]
Onderweg naar boven zul je gelukkig niet snel verdwalen
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst: wat een klein deurtje. Maar de foto is gemaakt door een hele grote makelaar![]()
[ afbeelding ]
Klik
Populair huis dan, voor kijkers, niet voor kopers.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:29 schreef error_404 het volgende:
[..]
Die is pas 16 keer langsgekomen....
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:15 schreef FFnog het volgende:
Deze is ook grappig, die hebben een of ander beeld van een grote blauwe hond onder de trap staan...
[ afbeelding ]
Van die mensen die van hun huis een soort toonzaal of winkeletalage makenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:58 schreef Plientje1980 het volgende:
Gelukkig kan je in dit huis ook je witte shirts ophangen:
[ afbeelding ]
Dat huis past zo in de IKEA catalogus; staat niets in van een andere winkel....quote:Op maandag 12 oktober 2009 04:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van die mensen die van hun huis een soort toonzaal of winkeletalage maken
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dat huis past zo in de IKEA catalogus; staat niets in van een andere winkel....
[ afbeelding ]
http://www.craigslist.org/about/best/sea/1140298129.htmlquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dat huis past zo in de IKEA catalogus; staat niets in van een andere winkel....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |