Ze zouden er zo een set voor de nederlandse that's 70's show van kunnen maken!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:37 schreef Lienekien het volgende:
Hier heeft de tijd ook wel even stilgestaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga even in bad onder de schoorsteen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:45 schreef Leandra het volgende:
En wat een gave douchegordijnrail hebben ze![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:57 schreef aegir_de_viking het volgende:
Verstop je snel in de hoek achter de plant!
[ afbeelding ]
Die vind ik leuk!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:57 schreef aegir_de_viking het volgende:
[ afbeelding ]
zoekplaatje?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:57 schreef aegir_de_viking het volgende:
[ afbeelding ]
"sorry schat maar vandaag heb ik geen zin om mijn kant van het bed recht te trekken"quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:02 schreef aegir_de_viking het volgende:
lekker wijf boven je bed!![]()
[ afbeelding ]
Moet wel zeggen dat ik deze 3 foto's wel de mooiste vind van dit huis, iemand nog meer links naar huizen/boerderijen die hierop lijken, moet mijn hooizolder ook nog verbouwen en heb vrijwel dezelfde constructie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:37 schreef Gwywen het volgende:
Wat is dat toch met bedden naast akelige trapgaten? Je moet er toch niet aan denken wat er kan gebeuren als je 's nachts in het donker even naar de plee wilt
[ afbeelding ]
Onderweg naar boven zul je gelukkig niet snel verdwalen
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst: wat een klein deurtje. Maar de foto is gemaakt door een hele grote makelaar![]()
[ afbeelding ]
Klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |