Nieuw Weerdinge, dat ligt tegen de Duitse grens... Nog een klein stukje verder en je koopt veel meer huis voor je geld.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:51 schreef verita het volgende:
90m2 hoekwoning voor slechts 125 K. Linkje
quote:TVP's worden niet geaccepteerd, plaats gewoon een opmerkelijke foto
Ehm, hoe gaat die persoon rechts in de hoek zitten? Tussen dat dressoir... Of is dat de vaste plek van Zuster Anorexia?quote:
Hallo, wil jij nu echt nog meer huis voor 125 K???? Ik vraag me af of de woningen een stukje verderop in Dld goedkoper zijn. Heb zelf veel in Dld gekeken voordat we dit jaar kochten, en ik heb niet zoveel huizen gezien onder de 125 K met dezelfde kenmerken.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:57 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nieuw Weerdinge, dat ligt tegen de Duitse grens... Nog een klein stukje verder en je koopt veel meer huis voor je geld.
en:quote:op steenworp afstand van het NS-station
Verder wel een leuk huisje.quote:De woning is voorzien van dubbel glas.
Wat is Funda.nl eigenlijk knullig! Als ik onderaan op 1 van die 11 thumbnails klik, verwacht ik meteen die foto in het groot te zien! Maar ik krijg eerst de eerste foto, omdat alle thumbnails naar hetzelfde linken... En dat is marktleider in Nederland?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:02 schreef flipsen het volgende:
Overigens wel een leuk optrekje. Alleen die vraagprijs staat me wat tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |