Als je rechts aan de muur bedoelt: stoelen ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En de laatste foto uit deel 14:
Wat hangt daar nu aan de muur?
[ afbeelding ]
Die eetkamer tafel is echtquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En de laatste foto uit deel 14:
[ afbeelding ]
Het hele appartement vind ik stiekem welquote:
Dat kan er ook al standaard ingezeten hebben en dat ze alleen de rand een ander kleurtje hebben gegevenquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:10 schreef Jack. het volgende:
[..]
Als je rechts aan de muur bedoelt: stoelen ?
Wel vreemde raam met zo'n deel dat openkan dat ze nadien erin gemonteerd hebben?
Omdat je anders kruisjes ziet als de huizen niet meer op Funda staan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:36 schreef DroogDok het volgende:
Waaromfoto's uploaden naar Photobucket en niet direct hotlinken van funda? Nu kan ik ze op mijn werk niet meer zien
Niets mis mee en prachtige locatie.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het hele appartement vind ik stiekem wel
De huizen verkopen kelderen toch, dus zo'n vaart zal dat niet lopenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Omdat je anders kruisjes ziet als de huizen niet meer op Funda staan.
Tis alleen niet echt praktisch als ik het zo bekijk...quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Niets mis mee en prachtige locatie.
Ik was het linkje naar Funda vergeten...
Password?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Niets mis mee en prachtige locatie.
Ik was het linkje naar Funda vergeten...
ah nou zie ik het.. wel vreemd..quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:10 schreef Jack. het volgende:
[..]
Als je rechts aan de muur bedoelt: stoelen ?
Wel vreemde raam met zo'n deel dat openkan dat ze nadien erin gemonteerd hebben?
Vette kamerquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:17 schreef roepdeman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit zo een leuke deur naar de zolder toe zien gaan!
Er woont vast een dwerg, zie ook het kleine bedje in de linkerbovenhoek, hihiquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:17 schreef roepdeman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit zo een leuke deur naar de zolder toe zien gaan!
Handig, ( verkapte tvp )quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:53 schreef Vonkenboer het volgende:
TVP's verwijderd.
Wil je dit topic in je AT, zoek dan gewoon zelf naar een opmerkelijke foto van funda.nl en plaats hem hier in dit topic; geef een nuttige reactie op een foto, of gebruik de bookmark functie !![]()
Bovenin je scherm zie je een geel sterretje met een groen plus-tekentje ervoor. Klik erop. Volgende keer klik je op "bookmarks" als je fok opent en je weet meteen of er in je boeiende topics iets bij gekomen is.
Een designfrats: 4 tijdschriftenrekjes in de vorm van stoelen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een opmerkelijk detail:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop