quote:Op maandag 28 september 2009 12:30 schreef Deetch het volgende:
lol, je zou een klacht kunnen indienen bij de politie want ook in je eigen huis naakt lopen is strafbaar als je buren dat kunnen zien.
Ja dan zou ik ook klagen jaquote:Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef longinus het volgende:
Zou je ook klagen als het een jonge gast was met een goddelijk lichaam ?
doe anders een feestje geven en als ie in de keuken is, iedereen laten applaudisseren
quote:Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
je ziet wel een randje van een onderbroek anders
quote:Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
je ziet wel een randje van een onderbroek anders
Dat is toch niet te geleuven!quote:Op maandag 28 september 2009 13:13 schreef vijfhonderd het volgende:
Waar maak je je druk om, zie de voordelen!
Faalhaas, hij's niet naakt, zie links onderinquote:Op maandag 28 september 2009 12:26 schreef Qebbel het volgende:
Jawel, dames en heren, hij bestaat echt: Ugly Naked Guy, bekend geworden door zijn ongenuanceerde naakte rol in Friends. Op een dag verhuisde hij, wat tevens het einde betekende van zijn rol in de serie Maar ik weet hoe het met hem gaat! Hij woont namelijk nu achter mij!![]()
Deze man leeft een leven zonder kleding. En zonder gordijnen! Maar nimmer doe hij het licht uit, waardoor het gehele blok huizen, rechtstreeks bij hem naarbinnen kijkt. Letterlijk en figuurlijk. In het begin dacht ik dat het een incidenteel verschijnsel was, maar inmiddels woon ik hier een jaar en ik heb de man nog nooit met kleren aangezien.
Strategisch woon ik schuin achter hem, waardoor ik geen zicht heb op zijn woonkamer. Daar zit namelijk een uitbouw voor. Daarintegen kijk ik wel recht in zijn keuken en zie de man zeer regelmatig uitgebreid kokkerellen in z’n blote...eeuh. Ik vraag mij toch ernstig af wat de man bezielt om zich zo open en bloot op te stellen tegenover de rest van de wereld. En zou hij het erg warm stoken daarbinnen? Erg kostenbesparend zal het niet wezen dan. Doch, hoeveel kleren zou hij hebben? Want overdag is hij volgens mij nooit thuis, dus hij moet toch iets aantrekken af en toe.
En zou hij dan onmiddellijk bij thuiskomst niet alleen zijn jas, maar ook de rest van zijn kleren meteen uittrekken? Het lijkt me ook lastig ff snel de deur opendoen. Of zou hij daar schijt aanhebben? En hoe zou zijn inrichting eruit zien? Ik bedoel, je kunt kwalijk leren banken of zoiets, neerzetten als je daar de hele tijd naakt op moet zitten. Maarja, stof is zo lastig schoon te houden op die manier
.
Wat een vragen! Zou het een Fok!er wezen?? Ik open hierover een topic, omdat ik me afvraag of er meer mensen zijn die een uglee naked guy kennen??? Het lijkt me duidelijk dat deze man zich geheel opzettelijk te kijken zet, maar waarom toch?![]()
Ter illustratie; dit is 'm letterlijk[ afbeelding ]
![]()
Faalhaas eerst topic lezen dan reagerenquote:Op maandag 28 september 2009 14:20 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Faalhaas, hij's niet naakt, zie links onderin
VPRO heeft tenminste kwaliteitstelevisie gemaaktquote:Op maandag 28 september 2009 13:24 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat is toch niet te geleuven!
Was van het weekend nog op TV erg cool
Laat die man toch zolang hij zijn sperma niet spuit als jij er net onder langs fietst.quote:Op maandag 28 september 2009 13:30 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik fiets regelmatig langs een huis waar een man standaard in een bh of korset voor het raam zit of over het balkon hangt. Moet hij in principe zelf weten. Maar laatst fietste ik rond een uur of 3 's nachts langs en toen zat hij op een stoel voor het raam (als een hoer dus) met gordijnen op en fel licht zichzelf af te trekken. Toen stond ik ook wel even op het punt om de politie te bellen. Maarja, bewijs het maar eens![]()
Gelukkig fiets ik daar altijd maar snel langs. Als het tegenover mij zou wonen zou ik zeker de politie bellen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |