abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2009 @ 12:26:55 #1
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_73176726
Jawel, dames en heren, hij bestaat echt: Ugly Naked Guy, bekend geworden door zijn ongenuanceerde naakte rol in Friends. Op een dag verhuisde hij, wat tevens het einde betekende van zijn rol in de serie Maar ik weet hoe het met hem gaat! Hij woont namelijk nu achter mij!

Deze man leeft een leven zonder kleding. En zonder gordijnen! Maar nimmer doe hij het licht uit, waardoor het gehele blok huizen, rechtstreeks bij hem naarbinnen kijkt. Letterlijk en figuurlijk. In het begin dacht ik dat het een incidenteel verschijnsel was, maar inmiddels woon ik hier een jaar en ik heb de man nog nooit met kleren aangezien.

Strategisch woon ik schuin achter hem, waardoor ik geen zicht heb op zijn woonkamer. Daar zit namelijk een uitbouw voor. Daarintegen kijk ik wel recht in zijn keuken en zie de man zeer regelmatig uitgebreid kokkerellen in z’n blote...eeuh. Ik vraag mij toch ernstig af wat de man bezielt om zich zo open en bloot op te stellen tegenover de rest van de wereld. En zou hij het erg warm stoken daarbinnen? Erg kostenbesparend zal het niet wezen dan. Doch, hoeveel kleren zou hij hebben? Want overdag is hij volgens mij nooit thuis, dus hij moet toch iets aantrekken af en toe.

En zou hij dan onmiddellijk bij thuiskomst niet alleen zijn jas, maar ook de rest van zijn kleren meteen uittrekken? Het lijkt me ook lastig ff snel de deur opendoen. Of zou hij daar schijt aanhebben? En hoe zou zijn inrichting eruit zien? Ik bedoel, je kunt kwalijk leren banken of zoiets, neerzetten als je daar de hele tijd naakt op moet zitten . Maarja, stof is zo lastig schoon te houden op die manier .

Wat een vragen! Zou het een Fok!er wezen?? Ik open hierover een topic, omdat ik me afvraag of er meer mensen zijn die een uglee naked guy kennen??? Het lijkt me duidelijk dat deze man zich geheel opzettelijk te kijken zet, maar waarom toch?

Ter illustratie; dit is 'm letterlijk
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_73176817
lol, je zou een klacht kunnen indienen bij de politie want ook in je eigen huis naakt lopen is strafbaar als je buren dat kunnen zien.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_73177079
Zou je ook klagen als het een jonge gast was met een goddelijk lichaam ?

doe anders een feestje geven en als ie in de keuken is, iedereen laten applaudisseren
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_73177101
je ziet wel een randje van een onderbroek anders
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_73177176
Nooit eens een Pretty Naked Woman
  maandag 28 september 2009 @ 12:50:42 #6
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_73177362
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:30 schreef Deetch het volgende:
lol, je zou een klacht kunnen indienen bij de politie want ook in je eigen huis naakt lopen is strafbaar als je buren dat kunnen zien.
Whahaha! Serieus??
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef longinus het volgende:
Zou je ook klagen als het een jonge gast was met een goddelijk lichaam ?

doe anders een feestje geven en als ie in de keuken is, iedereen laten applaudisseren
Ja dan zou ik ook klagen ja .
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt gelijk! Wat een fail!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  † In Memoriam † maandag 28 september 2009 @ 12:51:11 #7
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_73177377
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_73177853
Bij die preutse Amerikanen kun je natuurlijk niet aan komen zetten met een echt naakte man, nu kunnen ze nog zeggen 'maar hij was niet echt naakt! Kijk maar!'
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_73177917
Waar maak je je druk om, zie de voordelen!

pi_73178226
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:13 schreef vijfhonderd het volgende:
Waar maak je je druk om, zie de voordelen!

Dat is toch niet te geleuven!
Was van het weekend nog op TV erg cool
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_73178346
Ik fiets regelmatig langs een huis waar een man standaard in een bh of korset voor het raam zit of over het balkon hangt. Moet hij in principe zelf weten. Maar laatst fietste ik rond een uur of 3 's nachts langs en toen zat hij op een stoel voor het raam (als een hoer dus) met gordijnen op en fel licht zichzelf af te trekken. Toen stond ik ook wel even op het punt om de politie te bellen. Maarja, bewijs het maar eens

Gelukkig fiets ik daar altijd maar snel langs. Als het tegenover mij zou wonen zou ik zeker de politie bellen!
pi_73179615
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:26 schreef Qebbel het volgende:
Jawel, dames en heren, hij bestaat echt: Ugly Naked Guy, bekend geworden door zijn ongenuanceerde naakte rol in Friends. Op een dag verhuisde hij, wat tevens het einde betekende van zijn rol in de serie Maar ik weet hoe het met hem gaat! Hij woont namelijk nu achter mij!

Deze man leeft een leven zonder kleding. En zonder gordijnen! Maar nimmer doe hij het licht uit, waardoor het gehele blok huizen, rechtstreeks bij hem naarbinnen kijkt. Letterlijk en figuurlijk. In het begin dacht ik dat het een incidenteel verschijnsel was, maar inmiddels woon ik hier een jaar en ik heb de man nog nooit met kleren aangezien.

Strategisch woon ik schuin achter hem, waardoor ik geen zicht heb op zijn woonkamer. Daar zit namelijk een uitbouw voor. Daarintegen kijk ik wel recht in zijn keuken en zie de man zeer regelmatig uitgebreid kokkerellen in z’n blote...eeuh. Ik vraag mij toch ernstig af wat de man bezielt om zich zo open en bloot op te stellen tegenover de rest van de wereld. En zou hij het erg warm stoken daarbinnen? Erg kostenbesparend zal het niet wezen dan. Doch, hoeveel kleren zou hij hebben? Want overdag is hij volgens mij nooit thuis, dus hij moet toch iets aantrekken af en toe.

En zou hij dan onmiddellijk bij thuiskomst niet alleen zijn jas, maar ook de rest van zijn kleren meteen uittrekken? Het lijkt me ook lastig ff snel de deur opendoen. Of zou hij daar schijt aanhebben? En hoe zou zijn inrichting eruit zien? Ik bedoel, je kunt kwalijk leren banken of zoiets, neerzetten als je daar de hele tijd naakt op moet zitten . Maarja, stof is zo lastig schoon te houden op die manier .

Wat een vragen! Zou het een Fok!er wezen?? Ik open hierover een topic, omdat ik me afvraag of er meer mensen zijn die een uglee naked guy kennen??? Het lijkt me duidelijk dat deze man zich geheel opzettelijk te kijken zet, maar waarom toch?

Ter illustratie; dit is 'm letterlijk [ afbeelding ]
Faalhaas, hij's niet naakt, zie links onderin
pi_73179721
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:20 schreef jslavenburg het volgende:

[..]

Faalhaas, hij's niet naakt, zie links onderin
Faalhaas eerst topic lezen dan reageren
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_73179944
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:24 schreef Karstman het volgende:

[..]

Dat is toch niet te geleuven!
Was van het weekend nog op TV erg cool
VPRO heeft tenminste kwaliteitstelevisie gemaakt
pi_73181002
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:30 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik fiets regelmatig langs een huis waar een man standaard in een bh of korset voor het raam zit of over het balkon hangt. Moet hij in principe zelf weten. Maar laatst fietste ik rond een uur of 3 's nachts langs en toen zat hij op een stoel voor het raam (als een hoer dus) met gordijnen op en fel licht zichzelf af te trekken. Toen stond ik ook wel even op het punt om de politie te bellen. Maarja, bewijs het maar eens

Gelukkig fiets ik daar altijd maar snel langs. Als het tegenover mij zou wonen zou ik zeker de politie bellen!
Laat die man toch zolang hij zijn sperma niet spuit als jij er net onder langs fietst.
Haters gonna hate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')