Toch vind ik dat retro behang wel erg leuk, mijn zoontje heeft het ook op zijn kamerquote:Op zondag 14 december 2008 19:15 schreef huismerk het volgende:
In de categorie moet ik nu de camera op het wolkje of op het zonnetje zetten (verneukte fotos):
[ link | afbeelding ]
Wat veel Arnhemmers zich al tijden hebben afgevraagd: Waar is de bronzen beer uit het penquin-restaurant van Burgers'Zoo toch heen gegaan? Antwoord: hij is met de trolley naar "de Laar" gegaan en heeft daar een leven als tafelje gekregen.
[ link | afbeelding ]
Dat we in Arnhem met onze trolleybussen groen zijn is een understatement: zie deze gezellig primafoon groene woning:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check de rest hierrr
Ik vind die pot dan wel heel bijzonder en leuk!quote:Op zondag 14 december 2008 18:15 schreef Gwywen het volgende:
Toegegeven, ze zijn consequent.
Vierkant huis:
[ afbeelding ]
Vierkant keukenblok en interieur:
[ afbeelding ]
Vierkante tuinmeubelen:
[ afbeelding ]
Vierkante WC en bidet:
[ afbeelding ]
(Hoe kun je daar nou lekker op zitten?)
En een woonkamer waar Frank Boeijen ooit een lied over zong
[ afbeelding ]
Geluidsapparatuur zo te zien.quote:Op maandag 15 december 2008 08:57 schreef verita het volgende:
Ow, daar wordt je toch even stil van, nietwaar? Die snackbarkeuken...
Wat zitten er nou voor knoppies in dat vitrinekastje in de keuken? Ik kan het niet goed zien.
[ afbeelding ]
Link
Hoewel er wat beter opgeruimd had mogen worden vind ik het best een mooie keuken.quote:Op maandag 15 december 2008 00:52 schreef RealZeus het volgende:
In mijn woonplaats is een leuk huis te koop midden in het bos bij een meertje
[ afbeelding ]
En nu zou je bij zo'n knusse huis een hele knusse keuken verwachten.
En dan heb je dus de gemiddelde snackbarkeuken in je mooie huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dat voor huis? Best een flink zwembad voor in je kelder iigquote:
Ik snap die bioscoop stoelen nietquote:Op zondag 14 december 2008 19:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Imelda in opleiding?
[ [url=http://images.funda.nl/valentinamedia/007/693/762_groot.jpg]afbeelding ]
[/url]
[ link | afbeelding ]
De kliniek van Robert Schoemacher, voor al uw borstvergrotingen en botoxquote:Op zondag 14 december 2008 23:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Speel thuis je eigen versie van de Rocky Horror Picture Show na
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |