quote:Op woensdag 23 september 2009 22:46 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je een hele deur te openen...
[ afbeelding ]
Wat zou je nou in dat hoekje kunnen zetten? Lijkt mij te smal voor een volwassen bed, en ik zou slapen naast een raam en een radiator ook niet prettig vinden.
Dit huis, en vergis je niet, het is slechts de helft van het 1e plaatje
En dat 'veel privacy rondom de woning' moet je met een flinke schep zout nemen, het ligt wel aan een rustig straatje, maar aan de overkant (naast het huis) ligt een school, brandweergarage zo'n beetje in de achtertuin, vlak bij een grotere weg (weer naast de school), gemeentehuis schuin tegenover...Rare hoeken, maar het is wel een twee onder een kapper met leuke uitstraling. En niet duur, aar dat zal wel aan de regio liggen. Even binnen kijken zou ik zeggen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In huurhuizen heb ik nog veel meer rare hoeken gezien, dus ik vind dat nog wel meevallen eerlijk gezegd.
Een vijfling die graag op dezelfde kamer slaapt misschien?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Vooral die bedden vielen me op ja. Heb je ooit eerder een vijfpersoons bed gezien?
geen idee,quote:Op donderdag 24 september 2009 00:02 schreef dyna18 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-24/fotos/#foto-1
Weet iemand waar deze computermodellen mee gemaakt zijn?
[ afbeelding ]
De foto's die je ziet zijn dus niet van de huizen in kwestie, die moeten nog gerenoveerd worden.quote:Omschrijving:
Binnenkort worden er, door Nobleza, op de Coornhertstraat drie appartementen gerealiseerd. Deze appartementen worden volledig gemoderniseerd, waarbij alles van leidingen tot stuckwerk vernieuwd wordt. Elk appartement wordt afgewerkt met hoogwaardige materialen zoals een massief eiken houten vloer en een prachtige stortdouche waarvan de leidingen volledig uit het zicht zijn.
Wat een gaaf pand!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:21 schreef k_man het volgende:
Welkom in onze groepsekskamer!
[ afbeelding ]
Nog een raar bed uit hetzelfde huis:
[ afbeelding ]
Ehm ja... we konden niet kiezen:
[ afbeelding ]
link
Opmerkelijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:21 schreef k_man het volgende:
Welkom in onze groepsekskamer!
[ afbeelding ]
Nog een raar bed uit hetzelfde huis:
[ afbeelding ]
Ehm ja... we konden niet kiezen:
[ afbeelding ]
link
.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:56 schreef sterrenmunt het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)steurstraat-172/?mna
oeps, nogal veel geld voor een tussenwoning van 65 m2
Geen lijkt me, tis gewoon een schaalmodel van karton en plastic.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:02 schreef dyna18 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-24/fotos/#foto-1
Weet iemand waar deze computermodellen mee gemaakt zijn?
[ afbeelding ]
Dat denk ik niet, maar dan nog is die vraag redelijke onzin. Het kan vanalles zijn, 3Ds Max, Rhino 3D ... etc.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:05 schreef Helox-in-a-box het volgende:
[..]
Geen lijkt me, tis gewoon een schaalmodel van karton en plastic.
The Simsquote:Op donderdag 24 september 2009 15:43 schreef godigita het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar dan nog is die vraag redelijke onzin. Het kan vanalles zijn, 3Ds Max, Rhino 3D ... etc.
zou die wel het 11delige huishoud pakket van seats en sofas hebben gekregen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:26 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Echte oranjeliefhebbers in dit huis!![]()
[ afbeelding ]
Zo'n bank staat te koop in v&aquote:Op dinsdag 22 september 2009 02:26 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Echte oranjeliefhebbers in dit huis!![]()
[ afbeelding ]
Zie je de boa, helemaal in stijl?
[ afbeelding ]
voor meer oranje accessoires verwijs ik u naar hier
Is het nou geverfd of ligt het echt aan de camera? Heel groot kleurverschil zeg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil deze graag voordragen voor de "meest onpraktische en lelijke keuken award"
[ afbeelding ]
de rest van het huis heeft ook te lijden onder de geweldige kleurencombi van roze en creme![]()
[ afbeelding ]
link
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:21 schreef noessie het volgende:
[ afbeelding ]
Kiekeboe hihi
http://www.immoweb.be/nl/
Ik zie niet eens een onderbroek.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
In z'n onderbroek! Dat ziet hij zelf toch ook en dan maak je de foto toch gewoon even opnieuw?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
In z'n onderbroek! Dat ziet hij zelf toch ook en dan maak je de foto toch gewoon even opnieuw?
Ik kwam net mijn post editten!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie niet eens een onderbroek.
er is inderdaad geen pieletje zichtbaar, daarom dacht ik aan een onderbroek. Maar dit riekt inderdaad naar trucage/opzet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:36 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
volgens mij toch echt helemaal sliploosHoewel ik mijn twijfels heb over trucage ed.
Ook gezien de houding denk ik dat meneer de boel heeft weggestopt. Volledig de bedoeling dus, deze fotoquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kwam net mijn post editten!Hij is inderdaad poedelnaakt, ik gaf hem nog het voordeel van de twijfel.
[..]
er is inderdaad geen pieletje zichtbaar, daarom dacht ik aan een onderbroek. Maar dit riekt inderdaad naar trucage/opzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |