??? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 17 september 2009 02:58 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
aparte vloer, schuin naar boven lopend?
[ afbeelding ]
het hele huis is ermee besmet!quote:Op woensdag 16 september 2009 16:26 schreef beefcake het volgende:
Nog meer blauw![]()
[ afbeelding ]
Het huis
Teringquote:Op woensdag 16 september 2009 16:26 schreef beefcake het volgende:
Nog meer blauw![]()
[ afbeelding ]
Het huis
Alleen voor blauw...quote:Op maandag 21 september 2009 21:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
TeringZijn die lui kleurenblind ofzo?
mooie hoekquote:
Heel vreemd huis..... met zoveel kantoorruimte en die rare bedden? Heeft er een hele rijke sekte in gezeten ofzo?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:21 schreef k_man het volgende:
Welkom in onze groepsekskamer!
[ afbeelding ]
Nog een raar bed uit hetzelfde huis:
[ afbeelding ]
Ehm ja... we konden niet kiezen:
[ afbeelding ]
link
Ruime 3-kamer bovenwoning staat er nog in de advertentiequote:Op dinsdag 22 september 2009 01:08 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Gezellige woonkamer
[ afbeelding ]
en volgens mij is dat zelfs na de styling, want ipv de bureaustoel staat er hier een zielig prullenbakje. En ik denk dat de makelaar inschakelen initieel zelfs te duur was, getuige het prachtige aanplakbiljet...
[ afbeelding ]
link
"Deze leuke bovenwoning (gebouwd in 1938) is voorzien een gezellige woonkamer met gaskachel"
Het is maar wat je gezellig noemt![]()
[ afbeelding ]
Ook al kun je je meubels handiger neerzetten, waarom zou je?
[ afbeelding ]
Knus![]()
[ afbeelding ]
link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Vooral die bedden vielen me op ja. Heb je ooit eerder een vijfpersoons bed gezien?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:58 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Heel vreemd huis..... met zoveel kantoorruimte en die rare bedden? Heeft er een hele rijke sekte in gezeten ofzo?Wel lekker ruim met je eigen tennisbaan enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |