incl. tuin midden op de opritquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:04 schreef ElectricEye het volgende:
Een prima uitziend en rustig gelegen vrijstaand huis:
http://www.funda.nl/koop/wageningen/huis-56577191-wezellaan-3/
En dan zo'n keuken:
[ afbeelding ]
Met ondersteuning, want het zit er al 36 jaar in.
Dat is nog de originele keuken, een echte bruynzeel zo te zien, dus was nog duur spul ook. Vermoedelijk is de rest van het huis dan net zo gedateerd, ik voorspel veel bruin, groen en oranje.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:04 schreef ElectricEye het volgende:
Een prima uitziend en rustig gelegen vrijstaand huis:
http://www.funda.nl/koop/wageningen/huis-56577191-wezellaan-3/
En dan zo'n keuken:
[ afbeelding ]
Met ondersteuning, want het zit er al 36 jaar in.
Lijkt me een maquette?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:34 schreef capricia het volgende:
Wat een raar onscherp en vreemd proportioneel huis:
[ afbeelding ]
Funda werkt samen met floorplanner: http://www.floorplanner.com/weblog/funda-goes-floorplannerquote:Op donderdag 24 september 2009 00:02 schreef dyna18 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-24/fotos/#foto-1
Weet iemand waar deze computermodellen mee gemaakt zijn?
[ afbeelding ]
idd dat is nog uit de tijd dat er olie uit je auto liep.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:59 schreef gebruikersvoorwaarden het volgende:
Goeie manier om de onderkant van je auto schoon te houden...
De Zwarte Hond?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:34 schreef capricia het volgende:
Wat een raar onscherp en vreemd proportioneel huis:
[ afbeelding ]
Is gewoon een 17 liter Proflex hoor, dus absoluut niet het kleinste expansievat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:38 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Het kleinste expansievat ooit? (Goede plek ook)
[ afbeelding ]
Nee, paarrrs hoort bij paarrrsquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:55 schreef Berkery het volgende:
Hebben ze echt hun boekenkast op kleur gesorteerd?
[ afbeelding ]
17l? Het ziet eruit als een emmertje van 5 l oid....quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is gewoon een 17 liter Proflex hoor, dus absoluut niet het kleinste expansievat.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:37 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vind het best nog wel aardig lijken. Wel vrolijk.
Laat ik het zo formuleren: Er is gebruik gemaakt van een aparte kleurstelling.quote:
Dat ligt er maar net aan wat je apart vind, ik vind het gaaf!quote:Op zondag 27 september 2009 00:18 schreef botterfly het volgende:
[..]
[..]
Laat ik het zo formuleren: Er is gebruik gemaakt van een aparte kleurstelling.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:37 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vind het best nog wel aardig lijken. Wel vrolijk.
quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 09:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat je apart vind, ik vind het gaaf!
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:46 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je een hele deur te openen...
[ afbeelding ]
Wat zou je nou in dat hoekje kunnen zetten? Lijkt mij te smal voor een volwassen bed, en ik zou slapen naast een raam en een radiator ook niet prettig vinden.
Dit huis, en vergis je niet, het is slechts de helft van het 1e plaatje
En dat 'veel privacy rondom de woning' moet je met een flinke schep zout nemen, het ligt wel aan een rustig straatje, maar aan de overkant (naast het huis) ligt een school, brandweergarage zo'n beetje in de achtertuin, vlak bij een grotere weg (weer naast de school), gemeentehuis schuin tegenover...Oh mèn, op de basisschool heb ik nog gezeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je vergeet trouwens de gemeentewerf, die is daar ook of is die tegenwoordig verhuist?
Ik doe dat ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:55 schreef Berkery het volgende:
Hebben ze echt hun boekenkast op kleur gesorteerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |