incl. tuin midden op de opritquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:04 schreef ElectricEye het volgende:
Een prima uitziend en rustig gelegen vrijstaand huis:
http://www.funda.nl/koop/wageningen/huis-56577191-wezellaan-3/
En dan zo'n keuken:
[ afbeelding ]
Met ondersteuning, want het zit er al 36 jaar in.
Dat is nog de originele keuken, een echte bruynzeel zo te zien, dus was nog duur spul ook. Vermoedelijk is de rest van het huis dan net zo gedateerd, ik voorspel veel bruin, groen en oranje.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:04 schreef ElectricEye het volgende:
Een prima uitziend en rustig gelegen vrijstaand huis:
http://www.funda.nl/koop/wageningen/huis-56577191-wezellaan-3/
En dan zo'n keuken:
[ afbeelding ]
Met ondersteuning, want het zit er al 36 jaar in.
Lijkt me een maquette?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:34 schreef capricia het volgende:
Wat een raar onscherp en vreemd proportioneel huis:
[ afbeelding ]
Funda werkt samen met floorplanner: http://www.floorplanner.com/weblog/funda-goes-floorplannerquote:Op donderdag 24 september 2009 00:02 schreef dyna18 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-24/fotos/#foto-1
Weet iemand waar deze computermodellen mee gemaakt zijn?
[ afbeelding ]
idd dat is nog uit de tijd dat er olie uit je auto liep.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:59 schreef gebruikersvoorwaarden het volgende:
Goeie manier om de onderkant van je auto schoon te houden...
De Zwarte Hond?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:34 schreef capricia het volgende:
Wat een raar onscherp en vreemd proportioneel huis:
[ afbeelding ]
Is gewoon een 17 liter Proflex hoor, dus absoluut niet het kleinste expansievat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:38 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Het kleinste expansievat ooit? (Goede plek ook)
[ afbeelding ]
Nee, paarrrs hoort bij paarrrsquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:55 schreef Berkery het volgende:
Hebben ze echt hun boekenkast op kleur gesorteerd?
[ afbeelding ]
17l? Het ziet eruit als een emmertje van 5 l oid....quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is gewoon een 17 liter Proflex hoor, dus absoluut niet het kleinste expansievat.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:37 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vind het best nog wel aardig lijken. Wel vrolijk.
Laat ik het zo formuleren: Er is gebruik gemaakt van een aparte kleurstelling.quote:
Dat ligt er maar net aan wat je apart vind, ik vind het gaaf!quote:Op zondag 27 september 2009 00:18 schreef botterfly het volgende:
[..]
[..]
Laat ik het zo formuleren: Er is gebruik gemaakt van een aparte kleurstelling.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:37 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vind het best nog wel aardig lijken. Wel vrolijk.
quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 09:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat je apart vind, ik vind het gaaf!
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:46 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je een hele deur te openen...
[ afbeelding ]
Wat zou je nou in dat hoekje kunnen zetten? Lijkt mij te smal voor een volwassen bed, en ik zou slapen naast een raam en een radiator ook niet prettig vinden.
Dit huis, en vergis je niet, het is slechts de helft van het 1e plaatje
En dat 'veel privacy rondom de woning' moet je met een flinke schep zout nemen, het ligt wel aan een rustig straatje, maar aan de overkant (naast het huis) ligt een school, brandweergarage zo'n beetje in de achtertuin, vlak bij een grotere weg (weer naast de school), gemeentehuis schuin tegenover...Oh mèn, op de basisschool heb ik nog gezeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je vergeet trouwens de gemeentewerf, die is daar ook of is die tegenwoordig verhuist?
Ik doe dat ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:55 schreef Berkery het volgende:
Hebben ze echt hun boekenkast op kleur gesorteerd?
Hoe vind je dan snel een boek terug? Oh ja dat boek dat ik je wilde uitlenen van Mulish.. was die nou blauw of wit?quote:Op zondag 27 september 2009 13:24 schreef Guppi het volgende:
[..]
Ik doe dat ook![]()
Het ziet er meteen veel netter uit en ik vind het vrolijk!
Er staan nu een paar nieuwbouwhuizen 'in de achtertuin', maar of die werf er nog is weet ik niet eensquote:Op zondag 27 september 2009 11:10 schreef Fixers het volgende:
[..]
Oh mèn, op de basisschool heb ik nog gezeten.![]()
Je vergeet trouwens de gemeentewerf, die is daar ook of is die tegenwoordig verhuist?
Het zal je buurman maar zijn die met z'n blote swampie in de tuin loopt :pquote:Op zondag 27 september 2009 14:52 schreef maok het volgende:
Niet van funda maar wel toepasselijk hier:
[ afbeelding ]
Hoe dom kun je zijnquote:Op zondag 27 september 2009 14:52 schreef maok het volgende:
[ afbeelding ]
Laat me raden. Je hebt 3 uur lang huizen bekeken op funda om hier te kunnen posten en dit was de meest bizarre foto die je kon vinden?quote:Op zondag 27 september 2009 18:40 schreef nktc het volgende:
Wat een mooie vloer in dit huis........![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)nsteendreef-8/fotos/
Last van een humeurtje ofzo? Nee heb niet 3 uur zitten zoeken, en wat dan nog, wat gaat jou dat aan...quote:Op zondag 27 september 2009 23:08 schreef heartwork het volgende:
[..]
Laat me raden. Je hebt 3 uur lang huizen bekeken op funda om hier te kunnen posten en dit was de meest bizarre foto die je kon vinden?
Er is toch niets mis met die vloer?
Doe dan in ieder geval de volgende keer iets meer moeite voor je tvpquote:Op maandag 28 september 2009 08:40 schreef nktc het volgende:
[..]
Last van een humeurtje ofzo? Nee heb niet 3 uur zitten zoeken, en wat dan nog, wat gaat jou dat aan...
GET A LIVE!
Waar je je haar in kan kammenquote:Op maandag 28 september 2009 08:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Doe dan in ieder geval de volgende keer iets meer moeite voor je tvp.
Aan die vloer is niets speciaals of bijzonders. Tis gewoon een marmeren vloer.
Ik vind het een lelijke spiegel vloer en daarom zette ik hem hier in..quote:Op maandag 28 september 2009 08:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als ik een boek heb gelezen dan onthoud ik de cover, en ik heb maar één boekenkast, dus dat lukt aardig. Bij cd's doe ik het ook!quote:Op zondag 27 september 2009 14:18 schreef heartwork het volgende:
[..]
Lekker handig. Boeken zijn geen accesoires.
Ik ga me er ook even mee bemoeien, want eerlijk is eerlijk, het niveau van de foto's daalt wel erg hard de laatste tijd. Een foto van een woonkamer met een groene muur, omdat je groen niet mooi vindt, of een glimmende vloer zijn gewoon niet heel erg bezonder. Hiervoor is dit topic niet bedoeld.quote:Op maandag 28 september 2009 08:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 september 2009 14:52 schreef maok het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik niet, was een foto die iemand anders ergens had gevonden op een belgische site.quote:
het is toch dit huis :quote:Op maandag 28 september 2009 15:15 schreef maok het volgende:
[..]
Heb ik niet, was een foto die iemand anders ergens had gevonden op een belgische site.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:59 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ook gezien de houding denk ik dat meneer de boel heeft weggestopt. Volledig de bedoeling dus, deze foto
Frontpage
dan wil je het bij mij niet zienquote:Op zondag 27 september 2009 00:18 schreef botterfly het volgende:
[..]
[..]
Laat ik het zo formuleren: Er is gebruik gemaakt van een aparte kleurstelling.
heb ooit zo'n strook gezien met 3 fonteintjes daarinquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:48 schreef mdsk21 het volgende:
[..]
incl. tuin midden op de oprit
[ afbeelding ]
Ik vind 'm anders spuuglelijk. Maar dat is persoonlijkquote:Op maandag 28 september 2009 08:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Elvis en de verschrikkelijke koeienkeuken zijn zeker dit topic waardig!!!!quote:Op maandag 28 september 2009 00:00 schreef maok het volgende:
'Bij dat woonprogramma zeiden ze dat allemaal verschillende stoelen aan een tafel modern is, echt waar!'
Ergens heb ik trouwens het idee dat deze mensen gaan verhuizen vanwege ruimte gebrek..
[ link | afbeelding ]
'Met zo'n keuken verkopen we het huis toch nooit'
[ afbeelding ]
'Nou, dan maken we er tof een uber toffe koeie keuken van inclusief zwarte muur zodat het lekker lastig is voor de volgende bewoners om hem over te sausen'
[ afbeelding ]
Ondertussen heeft de heer des huizes een duel met Elvis wie de afstandbedieningen bij zich mag houden(Elvis heeft duidelijk verloren)
[ afbeelding ]
Allemaal in dit huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |