douche als in douche-ruimte / bad-kamer....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:28 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Da's geen douche.. Dat is een plek om een wasmachine neer te zetten (zie aansluitkraan + afvoerleiding). Dat zie je wel meer bij 70-er jaren huizen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:59 schreef Guppi het volgende:
Volgens mij is de badkamer gezonken!![]()
Edit: grrr.![]()
Pardon.
En: Ohmygod! Een Guppyfriend, met hetzelfde beroep als ik, die snel de plaatjes invult als ik een typfout maak!![]()
Als je door de ranzigheid heen kan kijken is het wel een geweldig pand!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:59 schreef Guppi het volgende:
Volgens mij is de badkamer gezonken!![]()
Edit: grrr.![]()
Pardon.
En: Ohmygod! Een Guppyfriend, met hetzelfde beroep als ik, die snel de plaatjes invult als ik een typfout maak!![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij lezen ze hier mee, want de foto is vervangen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Als je door de ranzigheid heen kan kijken is het wel een geweldig pand!
Nou het stukje.... Niet aansprakelijk voor eventuele gebreken aan de achtergebleven roerende zaken... das best ernstig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:17 schreef Guppi het volgende:
Voor Utrecht is dat echt niet veel geld, maar je moet er wel zin in hebben natuurlijk!
Want? Dat pand moet sowieso compleet gestript worden dus alle losse zooi gaat er toch uit en een containertje meer of minder maakt bij zo'n operatie niet zo heel veel uit. Zolang de verkoper maar aansprakelijk is voor gebreken aan het onroerende deel zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou het stukje.... Niet aansprakelijk voor eventuele gebreken aan de achtergebleven roerende zaken... das best ernstig.
tevens een mooie toevoeging aan waarde...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:50 schreef R2R het volgende:
Wie in dit huis wil douchen moet niet te dik zijn.
[ afbeelding ]
knipje
Ontzettend deprimerende foto's van een huis dat op zich erg mooi zou kunnen zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:15 schreef Berkery het volgende:
Dit is best wel erg, leegstaand huis van 1,3 miljoen, laten we er wat oude meubels inzetten, hier en daar een kleedje en de klok van oma, dan lijkt het net bewoond!
[ afbeelding ]
Zorg dat de klok van oma op meerdere plekken te zien is!
[ afbeelding ]
Agossie, wat een zielige fotoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:33 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Ontzettend deprimerende foto's van een huis dat op zich erg mooi zou kunnen zijn inderdaad.
Dit vind ik nog wel de ergste:
[ afbeelding ]
vreeeeeselijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:12 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
uit hetzelfde huis met die keuken met "inbouwapparatuur":
Een gezellige wc om lekker te lezen
[ afbeelding ]
Wat ook heel vreemd is: 3 slaapkamers van 2m breed???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RAAR
Tja volgens mij is de plee net gestuced en ligt alles er nog qua materiaal en gereedschap... Maar dan nog snap ik de kranten niet????quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:25 schreef R2R het volgende:
Dat is de Rotterdamse manier om voor "weinig" geld een woning te kunnen kopen met maar liefst 4 of 5 kamer(tje)s.
Trouwens... behalve leesvoer ook nog Knauf spul en een pot verf(?) of iets van die strekking op de WC.
Zal je wel nodig hebben als je dat huis koopt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |