Naast die ladder zit de knop toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het best humor, een badkuip dat er uitziet als een gigantische wastafel.![]()
Maar moet je hier nou niet het bad uit om de kraan uit te zetten?Da's dan weer minder praktisch
[ afbeelding ]
link
Het huis te koop gezet en oma vergeten weg te brengenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:38 schreef carriebar het volgende:
goh lijkt wel of er iemand onder de dekens ligt...
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-14/fotos/#foto-8
carriebar..
(weet niet hoe ik precies dit als afbeelding moet doen)
ach ja...wat je niet ziet dat is er niet toch?? zelfs dooie oma...quote:Op maandag 22 maart 2010 10:11 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Het huis te koop gezet en oma vergeten weg te brengen
Dat doet de butler toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het best humor, een badkuip dat er uitziet als een gigantische wastafel.![]()
Maar moet je hier nou niet het bad uit om de kraan uit te zetten?Da's dan weer minder praktisch
[ afbeelding ]
link
Ehm, ik zie 'm niet...quote:Op maandag 22 maart 2010 13:09 schreef error_404 het volgende:
Ook maar meteen mijn tvp opvijzelen met een foto:
[ afbeelding ]
Gezellig, licht huis (doe dan geen fotoreportage..)
Ja vooral dat licht doet t m! Hoezo cursus fotografie benodigd!quote:Op maandag 22 maart 2010 13:09 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dat doet de butler toch?![]()
Mooi huis verder!
Ook maar meteen mijn tvp opvijzelen met een foto:
[ afbeelding ]
Gezellig, licht huis (doe dan geen fotoreportage..)
Verschrikkelijk...quote:
Dat klinkt wel erg omslachtig. Je kunt ook rechts klikken en dan 'afbeeldingslocatie kopiëren' aanklikken.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:46 schreef maok het volgende:
(rechter muisknop, eigenschappen, dan de link die op .jpg eindigd copiëren en dan [img] [/img ] (zonder spatie) om de link plaatsen)
Ik ook!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
ik vind het contrast van die orangerie met de oude woning wel erg mooi.
En die badkamer in dat huis in Wapenveld zou ik graag hebben zeg, gaaf!![]()
opmerkelijker vind ik dat ze 2 tv's in de woonkamer hebben staan... :Squote:Op maandag 22 maart 2010 20:41 schreef Gwywen het volgende:
En ten slotte nog een afschrikwekkend voorbeeld van wat je maar beter niet met hout kunt doen
[ afbeelding ]
(Ik weet wel wat ze beter met dat hout kunnen aanvangen!)
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:41 schreef Gwywen het volgende:
Mocht er ooit een 'lelijkste oranjerie van Nederland' gekozen worden, dan behoort deze beslist tot de kanshebbers (let vooral op het zorgvuldige contrast met de rest van de woning)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die optie heb ik niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:41 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg omslachtig. Je kunt ook rechts klikken en dan 'afbeeldingslocatie kopiëren' aanklikken.
Ik zei ook niet dat het een briljante tvp wasquote:Op maandag 22 maart 2010 14:22 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ehm, ik zie 'm niet...Wat is er opmerkelijk?
Ik zie hem ook niet hoor, nog steeds niet overigens, het ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:09 schreef Beijtje het volgende:
Ja, ik vermoedde al zoiets, maar dan nog zag ik 'm niet echt, haha...
Die badkamer is echt geweldigquote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
En die badkamer in dat huis in Wapenveld zou ik graag hebben zeg, gaaf!![]()
Zo zie je maar weer, smaken verschillen
QFT.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als ik het geld had, zou ik het direct kopen. Wat een fantastisch huis.
Daar word je mee doodgegooid op Funda, ik vind 't niet meer opmerkelijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef Evilicious het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)rg-cremersstraat-42/
In de categorie, ontzettend ouderwets...
in 1 woord AF SCHUW LIJK!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |