ik heb ook zo'n huisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt, ik ben daar als heel klein meisje nog eens geweest samen met mijn moeder.
Wij woonden nl. in een huisje waar geen badkamer aanwezig was en de wc was in de tuin.
Houten telefooncelletje met een prehistorische toiletpot erin. Na afloop kon je niet doortrekken maar moest je een emmer water er door gooien.
![]()
![]()
Uitzicht top raamfolie kan ook mooi zijn ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dank je
Toen ik deze foto zag, dacht ik dat je uitzicht op de zee had, blijkt het gewoon dat raamfolie te zijn![]()
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook tot ik die foto's zag.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef Snoopyfrl het volgende:
Over smaak valt niet te twisten, maar toch..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[...]
WTFquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Bietje rare 'keuken'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aha!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
WTFdie kraan bij dat rode plastic matras
quote:Tevens is van toepassing het "facet bestemmingsplan aanvullende regeling seksinrichting".
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:33 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Joh, dat was nog niet overduidelijk
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:12 schreef Mariposas het volgende:
Anouk's stulpje staat ook weer te koop voor een luttele 2,2 miljoen:
http://www.funda.nl/koop/(...)27-vondelstraat-128/
Dat vraag ik me ook af, er zijn zelf een paar ruimtes waarvan ik denk dat er nog wel iets meer aan gespendeerd had mogen worden.quote:
Het ging me meer om dat waterdichte matras icm die kraan ernaast. Ziet eruit als een poep- en plasseks of iets ander ranzigs kamerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Maar het draagt toch bij aan de feestvreugde als de makelaar het even meldt.
Tof huisquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:06 schreef fonsoy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil niet weten hoeveel geld hier onterecht aan is gespendeerd. Afschuwelijk!
Dat is het ook sulquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het ging me meer om dat waterdichte matras icm die kraan ernaast. Ziet eruit als een poep- en plasseks of iets ander ranzigs kamer
spuit 14quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het ging me meer om dat waterdichte matras icm die kraan ernaast. Ziet eruit als een poep- en plasseks of iets ander ranzigs kamer
Dat is heel lelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:06 schreef fonsoy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil niet weten hoeveel geld hier onterecht aan is gespendeerd. Afschuwelijk!
Nee maar er stond in de advertentie dat het om een seksinrichting ging en dat is hier ook al enkele malen genoemd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest dus geen idee. Jij werkte er?
Sjezus spuit 11, dat had ik nou ook wel weer doorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:11 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Nee maar er stond in de advertentie dat het om een seksinrichting ging en dat is hier ook al enkele malen genoemd.
LOLquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Sjezus spuit 11, dat had ik nou ook wel weer door
Maar sinds wanneer heeft ieder bordeel zo'n vunzige kamer?
Ik bedoel die afzichtelijke keuken. Het huis is verder luxe ingericht, maar ik vind grenen keukenkastjes met overal knoesten, en verder een zwarte achterblad en dito werkblad vreselijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, er zijn zelf een paar ruimtes waarvan ik denk dat er nog wel iets meer aan gespendeerd had mogen worden.
Dan maar laten zitten en gaan paaldansen? oooooh hot-hot-hot!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef dot-matrix het volgende:
Erg praktisch inderdaad en goede kans dat het asbest is. En die krijg je er echt niet uit zonder breken.
Netjes hoor! En heel strak en duidelijk op de foto gezet. Hebben ze op funda geen 'Zo hoort het niet'/'Zo hoort het wel'-voorbeelden? Nja, moeten ze maar niet doen, want dan wordt dit otopic misschien minder leuk.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:51 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/werkendam/huis-47762659-het-fort-12/
Dat héle huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |