quote:Totaal niet mee eens. Het zijn gewoon authentieke details. Je kunt er best mooi wonen, er zit alleen nog een gigantische verbouwing in.Op donderdag 21 oktober 2010 19:23 schreef Reza2306 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg bij dit huis erg lugubere ideeen...
quote:Vreemd maar toch bedankt.Op donderdag 21 oktober 2010 22:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ik copy-paste doen ze het gewoon, vind ze allerminst opmerkelijk moet ik zeggen....
quote:dit is echt fantastisch, ik kom alleen net een miljoen te kort als ik dit huis verkoopOp vrijdag 22 oktober 2010 09:55 schreef Xs2Shanna het volgende:
Dit kan ik wel waarderen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigen echte bar in huis...
quote:1,2 miljoen? De bar kan ik wel waarderen maar de rest van het huis echt niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:03 schreef Dulk het volgende:
[..]
dit is echt fantastisch, ik kom alleen net een miljoen te kort als ik dit huis verkoop
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:33 schreef krullebol81 het volgende:
zo kun je het ook oplossen, maar ik had deze foto toch echt niet er tussen gezet.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)961-rozenstraat-101/
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:33 schreef krullebol81 het volgende:
zo kun je het ook oplossen, maar ik had deze foto toch echt niet er tussen gezet.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)961-rozenstraat-101/
quote:gewoon via de regenpijp toch?Op zondag 24 oktober 2010 13:07 schreef R2R het volgende:
Wat een mooie constructie is dit...
Je kan wel makkelijk naar beneden als je door de deur naar buiten gaat.
[ afbeelding ]
Huis
quote:Wat een rommelhoek zeg...Op zondag 24 oktober 2010 13:07 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
Huis
quote:Ik zie 18, 23, 45 en 66. Ben ik nu niet kleurenblind?Op zondag 24 oktober 2010 13:55 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet niet te lang recht naar deze muur kijken.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:07 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
Huis
quote:Als je een link geeft, kunnen we verder kijken. Ik gok op een scheve schoorsteen en dat maakt niet zo veel uit.Op zondag 24 oktober 2010 21:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben geen bouwdeskundige, maar volgens mij klopt hier niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |