quote:Op maandag 7 juni 2010 21:40 schreef TheFrankey het volgende:
Welkom bij Opmerkelijke foto's van Funda![]()
Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
De vorige delen:
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 I 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50
51
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of zet het topic bij je bookmarks als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 3x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
Nou, die fotograaf had wel ernstigere dingen om zich zorgen om te makenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:07 schreef Loedertje het volgende:
Waarom zo'n fotograaf dat dooie speelgoedbeest niet weg kon halen alvorens de foto te nemen is mij dan weer een raadsel.
De locatie (tja, een huis verplaatst zich niet) en de ruimte (kubieke meters lucht) zijn de enige dingen die de eigenaar NIET heeft kunnen verkloten.quote:Op loopafstand van het centrum staat dit hoekhuis, dat geheel dient te worden opgeknapt.
De locatie en de ruimte van de woning, geven aan dat er een plezierige woning van te maken is gelegen op een uitstekende locatie.
Makelaar dekt zich al in...quote:Ondanks dat deze informatie met zorg is samengesteld, kunnen er geen rechten aan worden ontleend.
De mooiste laat je dan nog weg...quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef eleusis het volgende:
Mag ik deze nog even herhalen? Dit is met afstand het grootste BAGGER object dat ik ooit op funda heb gezien. Hoe durf je hier 139k voor te vragen? Wat zou het verhaal erachter zijn? Uit huis gezette psychoot? Gekraakt door een zwerver?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje: http://www.funda.nl/koop/delft/huis-29563403-singelstraat-40/
[..]
Nou, die fotograaf had wel ernstigere dingen om zich zorgen om te makenDie dakfoto (met het water dat niet goed wegloopt) is nog wel één van de meer geslaagde
En jij hebt het alleen over dat beest?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:07 schreef Loedertje het volgende:
Waarom zo'n fotograaf dat dooie speelgoedbeest niet weg kon halen alvorens de foto te nemen is mij dan weer een raadsel.
Mijn vrouw werkt bij de GGD en helaas komt dit soort dingen nog echt vaak voor in NL...quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:59 schreef Turbomuis het volgende:
En het ergste/engste is dat het, aan de foto's te zien, gewoon (recent nog) bewoond is
Ik heb die foto's nog eens bekeken en snap niet dat iemand zo kan leven.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:50 schreef FFnog het volgende:
[..]
De mooiste laat je dan nog weg...
[ afbeelding ]
wow, dit valt toch niet meer op te knappen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef eleusis het volgende:
Mag ik deze nog even herhalen? Dit is met afstand het grootste BAGGER object dat ik ooit op funda heb gezien. Hoe durf je hier 139k voor te vragen? Wat zou het verhaal erachter zijn? Uit huis gezette psychoot? Gekraakt door een zwerver?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje: http://www.funda.nl/koop/delft/huis-29563403-singelstraat-40/
[..]
Nou, die fotograaf had wel ernstigere dingen om zich zorgen om te makenDie dakfoto (met het water dat niet goed wegloopt) is nog wel één van de meer geslaagde
Toch zit er nog wel een redelijke nieuwe keuken in.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:13 schreef Yoewie het volgende:
[..]
wow, dit valt toch niet meer op te knappen?
Ik vraag me vooral af of het wel leeg wordt opgeleverdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:13 schreef Yoewie het volgende:
wow, dit valt toch niet meer op te knappen?
quote:De keuken is een kunstobject op zich. Het betreft een hedendaags ontwerp van de bekende kunstenaar Joep van Lieshout en is uiteraard voorzien van de nodige inbouwapparatuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |