Een kettingbeding dus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef DonJames het volgende:
De kwalitatieve verplichting wordt ook ingeschreven bij de notaris, en gaat gewoon mee naar de volgende eigenaren (de verplichting hoort onlosmakelijk bij het huis). In principe dus voor eeuwig, voor de uitzonderingen zal je naar de rechter moeten.
En dan word je 's ochtends wakker en lig je in zo'n slaapkamer, tegen zo'n goedkope plafondlamp aan te kijken:quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Huis De Visscher stamt uit de 17e eeuw, het interieur volgens mij ook![]()
Mooie details overigens zo her en der! (Mag ook wel voor dat geld- uiteindelijk is 't toch maar gewoon een rijtjeshuis, nietwaar?
)
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In Amerika tellen ze een toilet ook als badkamer, die noemen alles gewoon bathroom en dan vertalen wij het als badkamer.
Ik slaap altijd in mijn slaapkamer dan kan het mij echt niet schelen als de plafoniere verschrikkelijk lelijk isquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:16 schreef Resistor het volgende:
[..]
En dan word je 's ochtends wakker en lig je in zo'n slaapkamer, tegen zo'n goedkope plafondlamp aan te kijken:
[ afbeelding ]
OK, het is groter dan de gemiddelde woonkamer in Amsterdam, maar als de rest van je huis zo smaakvol met zo veel gevoel voor de zelfde stijl is ingericht lijkt het net alsof het geld voor een slaapkamer in de zelfde stijl op was.
nice lampje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:16 schreef Resistor het volgende:
[..]
En dan word je 's ochtends wakker en lig je in zo'n slaapkamer, tegen zo'n goedkope plafondlamp aan te kijken:
[ afbeelding ]
OK, het is groter dan de gemiddelde woonkamer in Amsterdam, maar als de rest van je huis zo smaakvol met zo veel gevoel voor de zelfde stijl is ingericht lijkt het net alsof het geld voor een slaapkamer in de zelfde stijl op was.
Ook dat zullen wel een soort kitchenettes zijn. Dus weer een bij het zwembad, bios, terrras e.d.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:17 schreef kvd het volgende:
[..]
tuurlijk, dat ik daar niet aan heb gedacht. Dank je
Blijven alleen die 10 keukens nog over
Volgens mij moet je dan vaak het een en ander uitleggen als je je adres geeftquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Dit huis is niet erg opmerkelijk, het adres dan weer wel....
Nee, half bath is alleen een plee met wastafel, driekwart is alleen met douche en full bath is met een badkuipquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Precies,
Half bath is met douche en full bath is met bad. Soms zie je dus wel eens staan dat ze 3,5 bath hebben, dat slaat dus op het verschil douche/bad
Ik vind de kleurkeuze hiero toch best wel eehh.. opmerkelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Wat een ruimte, daarvoor zou ik HAAST overwegen uit de randstad weg te gaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
in de middle of nowhere met weinig tot geen winkels e.d. binnen een fatsoenlijke afstand..quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wat een ruimte, daarvoor zou ik HAAST overwegen uit de randstad weg te gaan.
Mwah, Veendam op 5kmquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de middle of nowhere met weinig tot geen winkels e.d. binnen een fatsoenlijke afstand..
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
niets mis met McDonaldsquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind de kleurkeuze hiero toch best wel eehh.. opmerkelijk
[ afbeelding ]
In Almeloooooo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
gaaf! Zo ken ik iemand die op de 'Zeven Bosjes' woonde
Waar in het noorden? Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef Gwywen het volgende:
Zou daar in het verre noorden zo weinig lichtvervuiling zijn dat je geen slaapkamergordijnen nodig hebt?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:10 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Waar in het noorden? Heb je een linkje?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Zelfde huis;quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
Huis van de Ewbankjes is te koop nu ze uit elkaar gaan. De makelaar heeft met zijn groothoeklens de bankkussens wat breder gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Link: http://www.funda.nl/koop/(...)aan-9/fotos/#foto-12
http://www.telegraaf.nl/p(...)te_koop__.html?p=3,2
Zijn geen hekken, maar heel mooi siersmeedwerk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zelfde huis;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel hekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:29 schreef Ireth het volgende:
Opmerkelijk leuk optrekje!
Niks op aan te merken wat mij betreft![]()
[ afbeelding ]Mooi huis inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel handig, die paraplu boven de jacuzzi, word je tenminste niet nat als het regent![]()
ik vraag me dan alleen af wat voor iets nats ze rond de jacuzzi hebben rondlopen....bij het zwembad zie je ook van die natte plekkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mooi huis inderdaad![]()
[ afbeelding ]
Wel handig, die paraplu boven de jacuzzi, word je tenminste niet nat als het regent
tisser mis mee dan, kleur?quote:Op zondag 27 juni 2010 01:38 schreef freako het volgende:
Dit is best een leuk huis, alleen jammer van die badkamer:
[ afbeelding ]
gawd, vulgair display of wealthquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:54 schreef twentemeisje het volgende:
Dan staat ie er inderdaad al ff op.
Dan maar een nieuwe bijdrage, niet van Funda, maar wel opmerkelijk genoeg voor een plekje hier:
[..]
Bron: Telegraaf
Dit is toch echt een klassiek geval van grootheidswaanzin?
Edit: ik heb nog wat grotere fotootjes gevonden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De toekomstige rolschaatsbaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo moet het er uitzien als het klaar is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ook, maar die doucheruimte past helemaal niet bij de rest van de badkamerquote:Op zondag 27 juni 2010 02:01 schreef freako het volgende:
[..]
Het is wel een bijzondere kleur, ja. Maar het gaat me vooral om die metalen vloer.
wel onderhoudsvriendelijk. als ze nu ook de muren en het plafond zo hadden gedaan dan had je zo de hele badkamer met een hogedruk reiniger kunnen schoonmaken. ideaalquote:Op zondag 27 juni 2010 02:01 schreef freako het volgende:
[..]
Het is wel een bijzondere kleur, ja. Maar het gaat me vooral om die metalen vloer.
Ah bah, traanplaat. Dat lijkt me dus echt helemaal niks om met blote voeten op te lopenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:01 schreef freako het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:15 schreef R2R het volgende:
Leuk huis, maar kijk eens hoe gigantisch scheef die erker aan de voorkant hangt.
Je kan het aan de buitenkant zien maar ook bij de foto van de woonkamer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij staat het hele huis ook nog best wel scheef, kijk maar hoe de dakgoot doorloopt naar de buren.
Of het huis van de buren staat scheef. Ik sluit het niet uit maar je kunt dit volgens mij alleen goed beoordelen als je recht voor het huis staat en deze foto is uit schuine hoek genomen.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:15 schreef R2R het volgende:
Volgens mij staat het hele huis ook nog best wel scheef, kijk maar hoe de dakgoot doorloopt naar de buren.
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:30 schreef Resistor het volgende:
[..]
Linkje?
Dit huis is echt een Jeckyll and Hyde huis (en ja, ik heb dit huis al eens eerder gepost, maar toen was het nog van een andere makelaar, en een stuk duurder (¤149.500 als ik het mij goed herinner)en met andere foto's waarop het echt een puinhoop was niet dat het nu minder puinhoop zal zijn)
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achtertuin:
[ afbeelding ]
Gaat je goud geld kosten om aansluiting te krijgen op de nutsvoorzieningen. Als er al geen waterleiding ligt moet dit dus doorgetrokken worden van de dichtsbijzijnde aansluiting, geldt ook voor gas (zo te lezen ook niet aanwezig) Als ik op google street view kijk lijkt het me een flinke afstand naar de dichtsbijzijnde aansluiting en dan mag je dus zelf elke meter betalen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog best mensen zijn die zo'n pand met natuur graag willen kopen![]()
Alleen zou ik wel graag aansluiting op een waterleiding hebben
Waarschijnlijk de badkamer van deze TS: Traanplaat als vloer gebruikenquote:Op zondag 27 juni 2010 12:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ah bah, traanplaat. Dat lijkt me dus echt helemaal niks om met blote voeten op te lopen
Traanplaatzeil, dat is nog sneuer dan parketzeilquote:Op zondag 27 juni 2010 20:52 schreef twentemeisje het volgende:Grote kans dat dit gewoon een stukje Novilon of iets dergelijks is:
[ afbeelding ]
Ik heb ook naar dit huis staan kijken. Ik vind hem geweldig, maar het is mij net even teveel werk ;-)quote:Op zondag 27 juni 2010 13:30 schreef Resistor het volgende:
[..]
Linkje?
Dit huis is echt een Jeckyll and Hyde huis (en ja, ik heb dit huis al eens eerder gepost, maar toen was het nog van een andere makelaar, en een stuk duurder (¤149.500 als ik het mij goed herinner)en met andere foto's waarop het echt een puinhoop was niet dat het nu minder puinhoop zal zijn)
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achtertuin:
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een ex-koopstudio-achtig-appartementje.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:18 schreef ouderejongere het volgende:
Kost ruim een ton, maar dan heb je ook niks.
Douchen in de keuken en schijten bij de buren (ja, je deelt de plee met de buren)
link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |