Een kettingbeding dus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef DonJames het volgende:
De kwalitatieve verplichting wordt ook ingeschreven bij de notaris, en gaat gewoon mee naar de volgende eigenaren (de verplichting hoort onlosmakelijk bij het huis). In principe dus voor eeuwig, voor de uitzonderingen zal je naar de rechter moeten.
En dan word je 's ochtends wakker en lig je in zo'n slaapkamer, tegen zo'n goedkope plafondlamp aan te kijken:quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Huis De Visscher stamt uit de 17e eeuw, het interieur volgens mij ook![]()
Mooie details overigens zo her en der! (Mag ook wel voor dat geld- uiteindelijk is 't toch maar gewoon een rijtjeshuis, nietwaar?
)
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In Amerika tellen ze een toilet ook als badkamer, die noemen alles gewoon bathroom en dan vertalen wij het als badkamer.
Ik slaap altijd in mijn slaapkamer dan kan het mij echt niet schelen als de plafoniere verschrikkelijk lelijk isquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:16 schreef Resistor het volgende:
[..]
En dan word je 's ochtends wakker en lig je in zo'n slaapkamer, tegen zo'n goedkope plafondlamp aan te kijken:
[ afbeelding ]
OK, het is groter dan de gemiddelde woonkamer in Amsterdam, maar als de rest van je huis zo smaakvol met zo veel gevoel voor de zelfde stijl is ingericht lijkt het net alsof het geld voor een slaapkamer in de zelfde stijl op was.
nice lampje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:16 schreef Resistor het volgende:
[..]
En dan word je 's ochtends wakker en lig je in zo'n slaapkamer, tegen zo'n goedkope plafondlamp aan te kijken:
[ afbeelding ]
OK, het is groter dan de gemiddelde woonkamer in Amsterdam, maar als de rest van je huis zo smaakvol met zo veel gevoel voor de zelfde stijl is ingericht lijkt het net alsof het geld voor een slaapkamer in de zelfde stijl op was.
Ook dat zullen wel een soort kitchenettes zijn. Dus weer een bij het zwembad, bios, terrras e.d.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:17 schreef kvd het volgende:
[..]
tuurlijk, dat ik daar niet aan heb gedacht. Dank je
Blijven alleen die 10 keukens nog over
Volgens mij moet je dan vaak het een en ander uitleggen als je je adres geeftquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Dit huis is niet erg opmerkelijk, het adres dan weer wel....
Nee, half bath is alleen een plee met wastafel, driekwart is alleen met douche en full bath is met een badkuipquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Precies,
Half bath is met douche en full bath is met bad. Soms zie je dus wel eens staan dat ze 3,5 bath hebben, dat slaat dus op het verschil douche/bad
Ik vind de kleurkeuze hiero toch best wel eehh.. opmerkelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Wat een ruimte, daarvoor zou ik HAAST overwegen uit de randstad weg te gaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
in de middle of nowhere met weinig tot geen winkels e.d. binnen een fatsoenlijke afstand..quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wat een ruimte, daarvoor zou ik HAAST overwegen uit de randstad weg te gaan.
Mwah, Veendam op 5kmquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de middle of nowhere met weinig tot geen winkels e.d. binnen een fatsoenlijke afstand..
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
niets mis met McDonaldsquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind de kleurkeuze hiero toch best wel eehh.. opmerkelijk
[ afbeelding ]
In Almeloooooo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
gaaf! Zo ken ik iemand die op de 'Zeven Bosjes' woonde
Waar in het noorden? Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef Gwywen het volgende:
Zou daar in het verre noorden zo weinig lichtvervuiling zijn dat je geen slaapkamergordijnen nodig hebt?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:10 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Waar in het noorden? Heb je een linkje?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Zelfde huis;quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
Huis van de Ewbankjes is te koop nu ze uit elkaar gaan. De makelaar heeft met zijn groothoeklens de bankkussens wat breder gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Link: http://www.funda.nl/koop/(...)aan-9/fotos/#foto-12
http://www.telegraaf.nl/p(...)te_koop__.html?p=3,2
Zijn geen hekken, maar heel mooi siersmeedwerk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zelfde huis;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel hekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |