Je kunt niet eens fatsoenlijk thuis komen als je goed gezopen hebt. Of dat je 's nachts ineens naar de WC moet, spring je van je bed, zo je woonkamer in.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:47 schreef Ireth het volgende:
Ik gooi hem nog ff in de herhaling hoor
Dit is toch wel een heeeeeeeeeeeel gevaarlijk huis!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met ook een soort van open inloopdoucheruimte?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef Ireth het volgende:
Zou kunnen aangezien er één (slaap?) kamer nogal leeg uit ziet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Die mensen zijn al verhuisd joh en de makelaar wilde graag nog wat meubels hebben staan voor de foto's zodat mensen het formaat kunnen inschatten.
Er is ook een kinderkamer in dit onpraktische stulpje... ik denk dat ze wat langer met hun kind willen doen, dus ja, dan maar verhuizen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:47 schreef Ireth het volgende:
Ik gooi hem nog ff in de herhaling hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met ook een soort van open inloopdoucheruimte?
[ afbeelding ]
Je kunt toch gewoon hekjes plaatsen? Van die mooie stalen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:13 schreef k_man het volgende:
Uitbreiding van het gezin, dus er woonden al kinderen. Maakt het nog bizarder. Volgens mij mag dit niet eens, volgens het Bouwbesluit.
Eh, ja. Duh. Dat is het hele punt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:17 schreef skrn het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon hekjes plaatsen? Van die mooie stalen.
Snap ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Eh, ja. Duh. Dat is het hele punt.
Ik vind het vooral krap, duur en levensgevaarlijk.....quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:47 schreef skrn het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik vind het gewoon een hele mooie woning.
LOLquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:07 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Er is ook een kinderkamer in dit onpraktische stulpje... ik denk dat ze wat langer met hun kind willen doen, dus ja, dan maar verhuizen.
En wil je kromme tenen, lees dan de "gezellige" makelaarbeschrijving![]()
"Nu alles prachtig is afgewerkt, willen onze opdrachtgevers door de uitbreiding van hun gezin echter graag terug naar hun eigen geboortegrond in het noorden van het land. Met pijn in het hart hebben zij daarom besloten ons te vragen uit te zien naar leuke nieuwe bewoners. Het lijkt ons een feest je deze smaakvolle woning te mogen laten zien en graag nodigen we je daar vrijblijvend voor uit. Maak daarvoor gerust een afspraak!"
Ze bedoelen:
"Nu alles levensgevaarlijk is afgewerkt, willen onze opdrachtgevers voor het behoud van hun kinderen en hun eigen ledematen echter vluchten naar hun eigen geboortegrond in het noorden van het land. Met pijn in hun lijf en leden hebben zij daarom besloten ons te vragen uit te zien naar leuke nieuwe slachtoffers. Het lijkt ons een feest je deze boobytrap te mogen laten zien (en je 2 verdiepingen naar beneden te zien stuiteren) en graag nodigen we je daar vrijblijvend voor uit. Maak daarvoor gerust een afspraak!"
Als je een glazen balustrade maakt, dan is het helemaal mooi!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:17 schreef skrn het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon hekjes plaatsen? Van die mooie stalen.
quote:Zo is er naast de voor- en achterdeur deur maar 1 andere normale deur te vinden (naar de bijkeuken) en worden de twee slaapkamers op de eerste verdieping gedicht met ruimtebesparende schuifdeuren.
Lijkt sowieso wel of heel de kamer scheef is, beetje uit z'n verband getrokken. Mooi kunstobject op de kast inderdaadquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:53 schreef fred_de_kei het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wat staat er nu precies rechts op het kastje en wat kan je ermee doen?
Ik vind het typisch een huis waar een expat zou kunnen wonen. Leuk voor twee jaar. Dan heb je inderdaad meer ruimte nodig, zeker als je kinderen hebt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:38 schreef Twilight002 het volgende:
[..]
Als je een glazen balustrade maakt, dan is het helemaal mooi!
Voor de rest vind ik het een leuk ontwerp met een perfect gebruik van de beschikbare ruimte!
Ik denk dat dat een gedroogde kalebas (soort pompoen). Dit is de Laafvariant zonder smaakquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:53 schreef fred_de_kei het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wat staat er nu precies rechts op het kastje en wat kan je ermee doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |