Hamburgertje anyone?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:27 schreef James-Hetfield het volgende:
Bij de eerste snelle blik dacht ik dat het ons eigen balkon was, ook met houten tegels en hetzelfde balkondoekquote:Op maandag 8 februari 2010 23:18 schreef Ireth het volgende:
Til je voeten op!!!!!
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tot zover mijn bijdrage voor vandaag. Ga de hond uitlaten en mijn mand in!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Op het plafond? Wie plaatst er sowieso een bar in z'n woonkamer.. lijkt me toch geen bruikbaar keukeneiland iig..quote:Op maandag 8 februari 2010 23:15 schreef maok het volgende:
Wat zit hier nou op het plafond? (overigens een appartement van nog geen ton)
[ link | afbeelding ]
gaaf, kromme muren!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:06 schreef Ireth het volgende:
"Nee joh, dit is écht de goeie lens, ik heb er verstand van!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hiero
gorne/lila is wel een fijne kleurstelling...quote:Op maandag 8 februari 2010 23:12 schreef Nizno het volgende:
deze moet hier natuurlijk wel in he
[..]
Hamburgertje anyone?![]()
[ afbeelding ]
Kleurrijke hal![]()
[ afbeelding ]
Wildwest livingroom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badkamer voor groentjes
[ afbeelding ]
Geschoten wild in de slaapkamer
[ afbeelding ]
Linkje
Even uit de quote gehaald om te zorgen dat het mooi zichtbaar is
Maak er 10 vanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Plaatst iedereen ook even linkjes van het huis waar ze foto's van plaatsen?
Mooi uitzichtje vanaf de woonkamer:
[ afbeelding ]
Jaja, dit is dus de spoorlijn vlakbij station Delft, waar pakweg 18 treinen per uur langsrijden.
Goede nieuws is dat er een spoortunnel in aanbouw is. Slechte nieuws is dat dit betekend dat je minimaal de komende 6 jaar met een bouwput voor je deur zit.
link
In 1 richting:quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mooi uitzichtje vanaf de woonkamer:
Tja, ik snap in ieder geval niks van die keuken. Het is een bijelkaar geraapt zooitje van verschillende kastjes en greepjes. De wand erachter is niet afgewerkt. De keuken is modern, terwijl de inrichting truttig ouderwets is. Het is allemaal nogal vreemd. De rest vasn het appartementje is ook een beetje raar trouwens.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:32 schreef Grumpey het volgende:
Zijn dit nou 2 verschillende keukens of is dit nou wat ze noemen 'hip en modern'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |