Hamburgertje anyone?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:27 schreef James-Hetfield het volgende:
Bij de eerste snelle blik dacht ik dat het ons eigen balkon was, ook met houten tegels en hetzelfde balkondoekquote:Op maandag 8 februari 2010 23:18 schreef Ireth het volgende:
Til je voeten op!!!!!
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tot zover mijn bijdrage voor vandaag. Ga de hond uitlaten en mijn mand in!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Op het plafond? Wie plaatst er sowieso een bar in z'n woonkamer.. lijkt me toch geen bruikbaar keukeneiland iig..quote:Op maandag 8 februari 2010 23:15 schreef maok het volgende:
Wat zit hier nou op het plafond? (overigens een appartement van nog geen ton)
[ link | afbeelding ]
gaaf, kromme muren!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:06 schreef Ireth het volgende:
"Nee joh, dit is écht de goeie lens, ik heb er verstand van!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hiero
gorne/lila is wel een fijne kleurstelling...quote:Op maandag 8 februari 2010 23:12 schreef Nizno het volgende:
deze moet hier natuurlijk wel in he
[..]
Hamburgertje anyone?![]()
[ afbeelding ]
Kleurrijke hal![]()
[ afbeelding ]
Wildwest livingroom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badkamer voor groentjes
[ afbeelding ]
Geschoten wild in de slaapkamer
[ afbeelding ]
Linkje
Even uit de quote gehaald om te zorgen dat het mooi zichtbaar is
Maak er 10 vanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Plaatst iedereen ook even linkjes van het huis waar ze foto's van plaatsen?
Mooi uitzichtje vanaf de woonkamer:
[ afbeelding ]
Jaja, dit is dus de spoorlijn vlakbij station Delft, waar pakweg 18 treinen per uur langsrijden.
Goede nieuws is dat er een spoortunnel in aanbouw is. Slechte nieuws is dat dit betekend dat je minimaal de komende 6 jaar met een bouwput voor je deur zit.
link
In 1 richting:quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tja, ik snap in ieder geval niks van die keuken. Het is een bijelkaar geraapt zooitje van verschillende kastjes en greepjes. De wand erachter is niet afgewerkt. De keuken is modern, terwijl de inrichting truttig ouderwets is. Het is allemaal nogal vreemd. De rest vasn het appartementje is ook een beetje raar trouwens.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:32 schreef Grumpey het volgende:
Zijn dit nou 2 verschillende keukens of is dit nou wat ze noemen 'hip en modern'?
Goed kijkenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:09 schreef k_man het volgende:
Meerdere keren zelfs. Ook het tijgerschilderij en de spreuk boven het bad.
Maar als je het toch plaatst, doe er dan iig de link bij.
ik heb z'n flauw vermoeden dat het over de bouwput ging en niet over het aantal treinenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In 1 richting:
- 2 sneltreinen
- 2 intercity's die stoppen
- 2 intercity's die niet stoppen
- 2 stoptreinen richting Leiden
- 2 stoptreinen richting Den Haag CS.
Dat dus keer 2, plus nog de Thalys en af en toe een goederentreintje/los treinstel zonder passagiers.
Heb het gevoel dat dit niet helemaal klopt, vind het er achterlijk veel,
maar op de NSsite staan er voor het komende uur 16 treinen, dus dan is 18 nog meer in de buurt dan 10![]()
Sorry voor de offtopic, even punt maken
Sint Jobsveem! Dat is bij mijn werk om de hoek.quote:
Ik doelde eigenlijk op de bouwput voor je deurquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In 1 richting:
- 2 sneltreinen
- 2 intercity's die stoppen
- 2 intercity's die niet stoppen
- 2 stoptreinen richting Leiden
- 2 stoptreinen richting Den Haag CS.
Dat dus keer 2, plus nog de Thalys en af en toe een goederentreintje/los treinstel zonder passagiers.
Heb het gevoel dat dit niet helemaal klopt, vind het er achterlijk veel,
maar op de NSsite staan er voor het komende uur 16 treinen, dus dan is 18 nog meer in de buurt dan 10![]()
Sorry voor de offtopic, even punt maken
Kom jij uit Rotterdam dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:43 schreef error_404 het volgende:
[..]
Sint Jobsveem! Dat is bij mijn werk om de hoek.
Er staat in de buurt ook nog een bijzonder fraaie oude pepernuntfabriek die nu opgeknapt wordt...
Lampekap zit ondersteboven.... Dat is een kap voor een staande lamp, niet voor een hangende
Wel een mooie tuin!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:02 schreef Hilzillah het volgende:
Schrootjessss!!!
[ afbeelding ]
Psssst. Mijn 3000 jaar oude buurman gaat eindelijk weg! En de prijs.... never nooit voor dat geld!
Neuh, inderdaad... Voor mij houdt de wereld ook op voorbij de beneluxtunnel...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:43 schreef Xs2Shanna het volgende:
Maar ik vind Spijkenisse echt helemaaaaaaaaal niks...
en toen kreeg je er een herriemakende aso gezin met 6 kinderen er voor terug als burenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:02 schreef Hilzillah het volgende:
Psssst. Mijn 3000 jaar oude buurman gaat eindelijk weg! En de prijs.... never nooit voor dat geld!
Zit ik hier voor niks m'n gelijk te halenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:55 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op de bouwput voor je deur
En dan maar hopen dat je huis daarna niet scheef staat en vol scheuren zit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja, dit is dus de spoorlijn vlakbij station Delft, waar pakweg 18 treinen per uur langsrijden.
Goede nieuws is dat er een spoortunnel in aanbouw is. Slechte nieuws is dat dit betekend dat je minimaal de komende 6 jaar met een bouwput voor je deur zit.
link
Het is alleen jammer dat de NS (of hoe ze dan weer willen heten) geen mooie treinen meer heeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
link
Spijkenisse isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zit ik hier voor niks m'n gelijk te halen![]()
![]()
Wat de bouwput betreft heb jij weer gelijk, 6 jaar is de officiele planning, maar ze gaan bijna zeker archeologische vondsten doen, dus dat vertraagt lekker :p
En dan maar hopen dat ze niet eerst een gat graven en er daarna achter komen dat de huizen eromheen verzakken, zou ook niet voor het eerst zijn![]()
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:38 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijke buitenkant!!!!
Gewoon een normaal huis hoor...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:38 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is toch niets opmerkelijks aan...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:38 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest even goed kijkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:58 schreef error_404 het volgende:
[..]
Daar is toch niets opmerkelijks aan...
Deze wel: nee, het is geen houten vloer.
[ afbeelding ]
hahaha, die vind ik dan weer leukquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:58 schreef error_404 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is het een houten verhoging?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:58 schreef error_404 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |