Doe mij maar een linkjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, doe mij maar gras en een pad. En een schuurtje.
Het gras ziet er beter uit dan bij ons hierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, doe mij maar gras en een pad. En een schuurtje.
Het is een leuk pand, en zo te zien goed bewoonbaar dus vernieuwen kan in stappen. Ik zou er gaan kijken, maar ik kan niet in jouw portemonnee kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:44 schreef Kreator het volgende:
Ik was op zich best geinteresseerd in het huis ook. Maar volgens mij zit er nog een ton aan verbouwingen aan.
http://www.funda.nl/koop/(...)4-kastanjestraat-17/quote:
Oh, ik kan het wel betalen en er dan ook nog wel een nieuwe badkamer in plaatsen, maar er moet nog wel meer aan gebeuren. Zal vd week eens gaan kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het is een leuk pand, en zo te zien goed bewoonbaar dus vernieuwen kan in stappen. Ik zou er gaan kijken, maar ik kan niet in jouw portemonnee kijken.
Beter dan een stijve nek toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:14 schreef Kreator het volgende:
Schat, doe jij de open haard even aan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:13 schreef Xantalien het volgende:
[ afbeelding ]
Afsluitbare keuken!
[ afbeelding ]
Genoeg plaats voor visite...
Dit alles in het mooie Dwingeloo.
Dat zijn haagbeuken, die horen zo als ze geen blad hebben...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef dot-matrix het volgende:
[..]
Heel het huis volgeplempt met stoelen en banken. Wel een mooi uitzicht trouwens, jammer dat het verstoord wordt door een stel dooie coniferen.
[ afbeelding ]
Owquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef FFnog het volgende:
[..]
Dat zijn haagbeuken, die horen zo als ze geen blad hebben...
Wat is dat voor raar grijs afvoerbuisje links onder in de 'douchecel'quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:35 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de neuk is dit voor 'badkamer' ?
Hoort hier bij:
http://www.funda.nl/koop/(...)9-semarangstraat-24/
Het blad blijft er natuurlijk aan zittenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef FFnog het volgende:
[..]
Dat zijn haagbeuken, die horen zo als ze geen blad hebben... in de winter....
waarom niet, kan bestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dit is de "we gaan nooit in bad" badkamer
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:13 schreef Xantalien het volgende:
[ afbeelding ]
Afsluitbare keuken!
[ afbeelding ]
Genoeg plaats voor visite...
Dit alles in het mooie Dwingeloo.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:38 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Waarom staat deze er in godsnaam ook bij?
[ afbeelding ]
Het ziet er inderdaad erg leuk uit dat huisje! Jammer dat het nogal uit de buurt is en dat er zo veel moet worden verbouwd, maar het is wel schattig!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Jurk het volgende:
[..]
Het is het huisje van de oma van mijn man. Ze is er 96 in geworden.
Het is allemaal vreselijk gedateerd (en volgens mij is de makelaar ook niet helemaal tof) maar het is zo'n lief huisje. Op een hele leuke plek, aan het water. Als het niet zo vreselijk verbouwd zou moeten worden, zou ik er zo gaan wonen.
Ik vrees de waterafvoer van het bad wat je links ziet met al die planken erop.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat is dat voor raar grijs afvoerbuisje links onder in de 'douchecel'
Dan is het logisch dat ze het bad niet gebruiken want dat loopt nooit leeg zo, daar zit die afvoer te hoog voor.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:58 schreef R2R het volgende:
Ik vrees de waterafvoer van het bad wat je links ziet met al die planken erop.
Een stille hint, dat ze last hebben van een rattenplaag?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef Rowlf het volgende:
Maar wat is het?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |