Die gebruiken ze natuurlijk om de planten regelmatig te wegen, hoe weet je anders of ze goed groeien....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:07 schreef kvd het volgende:
[..]
In de categorie: waar laten we de weegschaal? Of zie ik dat helemaal verkeerd?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die gebruiken ze natuurlijk om de planten regelmatig te wegen, hoe weet je anders of ze goed groeien....
lijkt mij een ouderwets douchehulpstukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is dit voor hulpstuk?
iets om een kwartslag om te draaien om je je rolstoel terecht te komen vanaf de plee?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is dit voor hulpstuk?
Fijne trap ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik presenteer een leuk opknapobject met schittende ramen
[ afbeelding ]
en een leuke hoek
[ afbeelding ]
en zeer luxe badvoorzieningen
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-kerkstraat-8/fotos/
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef kvd het volgende:
Wacht bij hectometerpaatje 44.4 op de wegwerkzaamheden...er kan nog een trein aankomen...
[ afbeelding ]
het huis staat hier
Bij 't huis van m'n ouders in de wijk heeft er iemand zo'n grote stationsklok aan z'n gevel geschroefd... Iedere keer als we daar langslopen met de hond bijvoorbeeld moeten we toch even , net voor hij in 't zicht komt, aan elkaar vragen hoe laat het is... "Hoe laat is het eigenlijk?"quote:Op maandag 31 januari 2011 00:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mijn grootvader had ook zo'n ding in de tuin staan. Hij hield ons dan voor de gek door te zeggen: heb je hem niet gehoord, die trein? Hij is net voorbij gekomen!
gelukkig staat mijn huis niet te koopquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef kvd het volgende:
Wacht bij hectometerpaatje 44.4 op de wegwerkzaamheden...er kan nog een trein aankomen...
[ afbeelding ]
het huis staat hier
Ik vind het een beetje op een kantine gebouw van een plaatselijke voetbalclub lijken.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Marco001 het volgende:
`Huisje bij mij in de buurt; Vond het wel een mooie woning om te zien, tot ik hem zag op Funda:
die prijs is veel ste hoog volgens mij, staat verderop ook zoiets te koop, met stenen garage, mooie tuin etc, voor maar 139.000 euro... Deze staat vlak aan een zeer drukke weg(N360 Delfzijl--Groningen) Heeft echt geen sloot helemaal rondom het huis..
[ afbeelding ]http://www.funda.nl/koop/(...)heidslaan-18/fotos/#
Om nog maar te zwijgen over de fraaie siertuin.. (die er nu net uitziet alsof het een oerwoud is..)
toch is deze prijs niets vergeleken met de randstad waar je veel en veel meer voor zoiets betaalt, als voorbeeld deze houten keet in een noordwijks vakantiepark, is wel netjes maar niet eens voor permanente bewoning en met een veel hoger prijskaartje dan de groningse bungalow (217.000)quote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Marco001 het volgende:
`Huisje bij mij in de buurt; Vond het wel een mooie woning om te zien, tot ik hem zag op Funda:
die prijs is veel ste hoog volgens mij, staat verderop ook zoiets te koop, met stenen garage, mooie tuin etc, voor maar 139.000 euro... Deze staat vlak aan een zeer drukke weg(N360 Delfzijl--Groningen) Heeft echt geen sloot helemaal rondom het huis..
Om nog maar te zwijgen over de fraaie siertuin.. (die er nu net uitziet alsof het een oerwoud is..)
Wat is daar zo opmerkelijk aan dan? Behalve dat ik er slechts met veel moeite een hypotheekje voor zou kunnen krijgen.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef pinine het volgende:
prijzig optrekje in de veluwe
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/epe/huis-47632376-vennenweg-9/fotos/#
Ze gaan wel met de tijd mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Marco001 het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Marco001 het volgende:
quote:De bungalow heeft een royale siertuin met een zonneterras op het zuiden en is gedeeltelijk door een gracht omgeven waardoor de tuin als zodanig veel privacy heeft. Daarnaast is de woning gelegen in een fraaie woonwijk grenzend aan een park met 2 grote visvijvers en staat op 5 fietsminuten van het historisch stadscentrum van Appingedam
Dit is toch wel redelijk opmerkelijk te noemen...quote:Op maandag 31 januari 2011 15:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat is daar zo opmerkelijk aan dan? Behalve dat ik er slechts met veel moeite een hypotheekje voor zou kunnen krijgen.
Wat, een thuisbioscoop? Valt mee hoor. Heb het zelf niet maar als ik ooit de ruimte/geld heb komt die bij mij ook. Dit huis is wel een goeie kandidaat voor dit topic.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:27 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dit is toch wel redelijk opmerkelijk te noemen...
[ afbeelding ]
Ik mis idd. alleen nog een aantal bioscoopstoelen enz.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat, een thuisbioscoop? Valt mee hoor. Heb het zelf niet maar als ik ooit de ruimte/geld heb komt die bij mij ook.
Die kende ik niet, staan wel paar mooie dingen in.quote:Dit huis is wel een goeie kandidaat voor dit topic.
Grote kans dat dit de laatste meubels van de vorige bewoners zijn/ dat het huis "staged" is ofwel dat het er staat om te laten zien hoe alles eruit zou kunnen zien/hoe groot het is.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:36 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ik mis idd. alleen nog een aantal bioscoopstoelen enz.
[..]
Die kende ik niet, staan wel paar mooie dingen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |