dan word je als kerel wel heel erg snel met de gevolgen van je daad geconfronteerd.... Je zit er zo'n beetje met je neus bovenop...quote:Op maandag 14 februari 2011 22:38 schreef R2R het volgende:
Dit is pas sexy.
[ afbeelding ]
Vind het hier
lcd tv 35cm met v-tech computer niet super gekquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:08 schreef SKa_BoSS het volgende:
[ link | afbeelding ]
Televisiemeubel / Kindertafeltje?
Ik vond de straatnaam ook wel toepasselijk..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Maar het draagt toch bij aan de feestvreugde als de makelaar het even meldt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik vond de straatnaam ook wel toepasselijk..Spuit 11...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In principe niks. Heb ook tien jaar een gaskachel gehad en dat gaf helemaal geen aanslag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:18 schreef skrn het volgende:
Wat me opvalt is dat het huis nog gaskachels heeft (terwijl de ad laat zien dat er wel een cv-ketel aanwezig is). Dat zou ook het een en ander verklaren maar ik moet zeggen dat ik niet weet hoeveel vervuiling zo'n gaskachel nu in werkelijkheid geeft.
30jaarzonder onderhoud en hij blakert welquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In principe niks. Heb ook tien jaar een gaskachel gehad en dat gaf helemaal geen aanslag.
Ja, da's ook weer zo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:35 schreef T42 het volgende:
[..]
30jaarzonder onderhoud en hij blakert wel
Bwahahahaha! Wat heet!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:11 schreef Lienekien het volgende:
Aan de verkleuringen te zien is er flink gerookt in die dertig jaar!
Vraagprijs ¤299.000quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:10 schreef Rewimo het volgende:
Oef, daar moet je allemaal wel heel erg doorheen kijkenKan me voorstellen dat veel mensen afknappen op dat huis.
Goeiedag, of je in een sauna woontquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:20 schreef SKa_BoSS het volgende:
Is verkocht, maar toch... Schootjeshel!
[ link | afbeelding ]
Url van kleine plaatje nemen en daarin klein veranderen in groot:quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:32 schreef ferrari_rood het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)ormanlaan-62/fotos/#
mooi blauw is niet lelijk
De badkamer dus ik krijg de foto daarvan niet gekopieerd.
Ze zijn het plafond vergetenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:20 schreef SKa_BoSS het volgende:
[ link | afbeelding ]
Volgens mij hebben ze ze daar al afgepeuterd, kijk maar naar de witte vlekkenquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:20 schreef SKa_BoSS het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |