En terug naar school!quote:
Veel internationaal wel eigenlijk. En verder behoorlijk wat woon-werkverkeer natuurlijk. Misschien moet ik het dit jaar toch eens wel gaan bijhoudenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:02 schreef Ascendancy het volgende:
Ik reis alleen maar doordeweeks tenzij ik functioneel moet reizen naar familie of evenementen.
Is voor jou een OV-kaart dan niet handig fles? Of is het voornamelijk internationaal?
Hoezo hoeveel procent? Procent van wat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef Ascendancy het volgende:
Op hoeveel procent zit je met Duitsland?
Dan kom ik ook even met mijn reisje (voor 't goede doel)quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:39 schreef KapiteinT het volgende:
Ook hier kom ik even mijn lijstje spammen.
Wie 15 januari ook wilt komen moet zich even melden.
Ik vind dit wel een briljante vinding:quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:43 schreef greavy het volgende:
[..]
Dan kom ik ook even met mijn reisje (voor 't goede doel)![]()
Klik hier maar
1 2 3 | 23:56 Maastricht 892 3 299,2 VIRM 3:59 Rotterdam CS 7 In Eindhoven gaat trein verder als 21406, te Utrecht als 1409 via Asd |
Moetie wel hopen dat hij op tijd in Mt is, anders zit je daar vastquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:49 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een briljante vinding:
[ code verwijderd ]
Middenin de nacht bijna 300km afleggen, zonder over te stappen.
Ik hoop dat het door falende materiaalomlopen een SLT gaat zijn, maar dat zal wel nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:49 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een briljante vinding:
[ code verwijderd ]
Middenin de nacht bijna 300km afleggen, zonder over te stappen.
Plan V is dan reëler?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het door falende materiaalomlopen een SLT gaat zijn, maar dat zal wel niet
Ja, maar het zou toch geniaal zijn.quote:
Volgende ochtend bloedchagrijnig, totaal niet geslapen, broek vol stront en dan moet ie nog de hele dagquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar het zou toch geniaal zijn.
Greavy 4 uur in de trein die ie het meeste haat, zonder toilet.
In dat geval sponser ik ook 20. 40 als het gefilmd wordquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende ochtend bloedchagrijnig, totaal niet geslapen, broek vol stront en dan moet ie nog de hele dagVoor het goed doel
Ik moest hard lachenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:05 schreef Ascendancy het volgende:Greavy 4 uur in de trein die ie het meeste haat, zonder toilet.
inderdaad GE-NI-AAL!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:49 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een briljante vinding:
[ code verwijderd ]
Middenin de nacht bijna 300km afleggen, zonder over te stappen.
Dat zal wel niet nee. Zit altijd IRM in. Soms ICM, maar ander materieel word er altijd geweerd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het door falende materiaalomlopen een SLT gaat zijn, maar dat zal wel niet
Mogen van mij zo snel mogelijk komen. Syntus maakt er echt een potje van, op zich is dat ook best te begrijpen want als je weet dat je over 2 jaar weg bent waarom zou je dan nog investeren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:59 schreef Peterselieman het volgende:
Daarom vind ik het ook niet gek dat Arriva-baas Hettinga gezegd heeft dat hij desnoods (een deel van) het vervoer eerder over wilde nemen.
Dat heeft een collega van me ook wel eens gehad toen hij nog perronopzichter was. Diep sneu.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die gozer op OHIH die de conducteur ging vertellen dat hij niet de juiste trein mee had![]()
![]()
Dat cafe is niet onaardig, de rest is niet veel soeps dat kloptquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef Crientj het volgende:
Wat een rot station is Driebergen-Zeist.
* Crientj heeft van 10 tot 3 daar in de To Go gestaan.
Uhuh. Enige probleem is dat Arriva nog niet genoeg materieel heeft om veel over te kunnen nemen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:05 schreef Temlin het volgende:
[..]
Mogen van mij zo snel mogelijk komen. Syntus maakt er echt een potje van, op zich is dat ook best te begrijpen want als je weet dat je over 2 jaar weg bent waarom zou je dan nog investeren.
En vooral een oase van rust in de To Go (in vergelijking met Utrecht), lijkt mij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef Crientj het volgende:
Wat een rot station is Driebergen-Zeist.
* Crientj heeft van 10 tot 3 daar in de To Go gestaan.
Ja idd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:06 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
En vooral een oase van rust in de To Go (in vergelijking met Utrecht), lijkt mij.
Ik ben er bij die dag.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:39 schreef KapiteinT het volgende:
Ook hier kom ik even mijn lijstje spammen.
Wie 15 januari ook wilt komen moet zich even melden.
Magazijnman?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:12 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja idd.We hebben in Utrecht wel eens mensen gehad vanuit Driebergen-Zeist.
Die zeiden op een normaal rustig moment (met 3 kassa's dan wel los.) 'Hmm. Het is hier wel erg druk.'
Magazijnman hoorde dat, die zei toen 'Wacht maar af tot de spits begint.'
Reactie terug; 'Huh? Spits? Nog meer mensen?!![]()
![]()
'
Je kunt hem gewoon in Essen aan het loket kopen. Ook al kom je van Saturnus. Die dingen zijn niet op naam gesteld namelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Ireyon het volgende:
Was er hier laatst toevallig iemand die in België van de Go-Pass gebruik had gemaakt? Hoe gaat dat precies in z'n werk, want via internet kun je alleen zo'n ding kopen als je in België woont, of kun je 'm ook gewoon in Essen aan het loket halen (als Nederlander)?
Welnee, we hoeven heus niet met 20 man te zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ja staat erbij.
Wie nog meer? Met z'n 6e wordt het een beetje zielig.
Ja, utrecht heeft een magazijnman.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:53 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Magazijnman?
Met hoe veel mensen stond je in Driebergen-Zeist?
En anders is er niet genoeg bier voor jou.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, we hoeven heus niet met 20 man te zijnZeker niet als we een beetje als groepje bij elkaar willen zitten. In de Pimpel is het met 6 man al goed druk.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En anders is er niet genoeg bier voor jou.
Valt een SOV onder abonnementen?quote:NS/OV- en Jaar(traject)abonnementhouders 1e klas: op vertoon van uw Jaarabonnement ontvangt u een gratis winterbrunch (broodje, warme drank en een stuk fruit naar keuze) bij de Broodzaak op het station, geldig van maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 15.00 uur. Bovendien kunt u dagelijks een gratis warme drank halen bij Kiosk op het station, geldig van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur en na 19.00 uur.
NS/OV- en Jaar(traject)abonnementhouders 2e klas: op vertoon van uw 2e klas Jaarabonnement kunt u reizen in de 1e klas op het betreffende traject, geldig van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur en na 19.00 uur.
Voordeelurenabonnementhouders: op vertoon van uw Voordeelurenabonnement reist u van maandag tot en met vrijdag na 19.00 uur voor ¤ 2,50 in de 2e klas.Om gebruik te maken van dit aanbod koopt u een Railrunnerkaartje in onze webshop op ns.nl of bij de NS-kaartautomaat.
Lees de voorwaarden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:11 schreef citywok het volgende:
NS:
"Zoutactie voor vaste klanten"
[..]
Valt een SOV onder abonnementen?
Of gewoon zelf betalen voor je abonnement, DAN kan het allemaal welquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:16 schreef citywok het volgende:
[..]
Ah ja, excuus. Moet ik weer tussen al die kutstudenten gaan zitten
.
Ik ga een beetje een bom met geld neerleggen voor iets wat ik nu gratis krijgquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of gewoon zelf betalen voor je abonnement, DAN kan het allemaal wel
Oh, die enorme OV-schuld die we opbouwen bedoel je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of gewoon zelf betalen voor je abonnement, DAN kan het allemaal wel
Nee, dat gratis gereis van jullie wat wij betalenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:22 schreef citywok het volgende:
[..]
Oh, die enorme OV-schuld die we opbouwen bedoel je?.
als het niet gratis was, dan konden ze het OV wel opdoeken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat gratis gereis van jullie wat wij betalen
Niet meer dan strikt noodzakelijk hoor.. Vorige week was het materieelinzet weer à la sardien-in-blik, dus ben ik 1e klas gaan zitten. Er was toch nog een conductrice die zich er doorheen baande, en ze vond het in eerste instantie geen probleem dat mensen met 2e klas kaartjes daar zaten. Maar ik moest het met m'n SOV toch echt niet in mijn hoofd halen hoor! Ik kon me lekker op het balkon proppen, en dan had ze me nog "gematst" ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat gratis gereis van jullie wat wij betalen
Luie kutstudentquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:41 schreef citywok het volgende:
Moeite maken van zoiets zeker. Ik vul wel weer wat GtbV'tjes in.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:25 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ah, dan doen wij (Hoofddorp) in elk geval niet onder voor Driebergen-Zeist.
Ze heeft je ook gematst, je had in eerste instantie al een boete moeten krijgen omdat je 1e Klas zat. Dan koop je maar een overgangskaartje, bij vertraging krijg je daar toch de helft van terug + het standaardtarief voor een SOV.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:34 schreef citywok het volgende:
[..]
Niet meer dan strikt noodzakelijk hoor.. Vorige week was het materieelinzet weer à la sardien-in-blik, dus ben ik 1e klas gaan zitten. Er was toch nog een conductrice die zich er doorheen baande, en ze vond het in eerste instantie geen probleem dat mensen met 2e klas kaartjes daar zaten. Maar ik moest het met m'n SOV toch echt niet in mijn hoofd halen hoor! Ik kon me lekker op het balkon proppen, en dan had ze me nog "gematst" ook.
Zet dan gewoon op die SOV's dat ze untermenschen-klasse zijn. Zo kweek je toekomstige klandizie zeg.
Dat is ook zo.. Alle mensen met een 2e Klas kaartje hadden beboet moeten wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:48 schreef V2 het volgende:
Toch vind ik dat wel raar, mensen met een 2e-klas kaartje mogen wel blijven zitten, en SOV-mensen worden zogenaamd gematst dat ze op 't balkon mogen gaan staan ipv dat ze een boete krijgen. Niet helemaal consequent.
Tja, doe dan alles of niets inderdaad. Maar dat had fysiek niet meer op het balkon gepastquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:50 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is ook zo.. Alle mensen met een 2e Klas kaartje hadden beboet moeten worden.
Dan zal het dus toch wel kloppen, die datum kwam hier al eerder voorbij. Zou het ook gewoon 10 euro borg worden net als voordeelurenkaart?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:52 schreef Crientj het volgende:
Oh ja. Ik kreeg vandaag nog een opmerking van een conductrice dat vanaf 10 januari de sovtjes in het weekend reizen op saldo aankunnen.
Ofzo. Ik was niet echt aan het opletten
Waarom zou je in moeten checken als je gratis reist? Gaat nooit werken met al het om- en recreatief reizen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:27 schreef Hugo__Boss het volgende:
Mooi, daar ben ik wel blij mee
Viel mij dus al op dat ik op de kaartautomaat van NS nu ook twee nieuwe producten erbij had genaamd "NS Product". Die zullen vast voor en gratis reizen en met korting reizen. Ik denk ook dat het dan niet heel lang meer zal duren voordat we zullen moeten gaan inchecken 24/7
In de Schipholtunnel stonden we WEER stil en viel de verlichting helemaal uit.. NACHT!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:59 schreef greavy het volgende:
Zo.. Denk je de Fyra van 18:26 uit Amsterdam naar Rotterdam te nemen. Vertrok pas 18:33... Valt ie stil bij de Zaanstraat, en haalt de 2100 ons in.. Nu toch opweg naar Schiphol. Mankement blijkt verholpen te zijn. Hebben nu een vertraging van 33 minuten al....
Gewoon aan het loket halen. Ze zijn, zoals Flash al zegt, niet op naam. Ze zijn ook overdraagbaar aan anderen enzo. Vergeet niet een balpen op zak te hebben. Al kan je nagenoeg iedere belg in de trein om 'ne bic vragen, dat doen ze onderling ook. Voor je instapt moet je datum, begin en eindstation hebben ingevuld. De meesten doen dat ook netjes (het zijn duidelijk geen nederlanders die het systeem op alle manieren proberen te tillen. Schrijven in de trein is ook goed, zolang de conducteur je maar niet betrapt met pas bij controle invullen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Ireyon het volgende:
Was er hier laatst toevallig iemand die in België van de Go-Pass gebruik had gemaakt? Hoe gaat dat precies in z'n werk, want via internet kun je alleen zo'n ding kopen als je in België woont, of kun je 'm ook gewoon in Essen aan het loket halen (als Nederlander)?
En daarom ben ik tegen de OV-Chipkaart.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
precies, een handig systeem. Alleen niet voor een overheid die van seconde tot seconde wil weten wie waar wanneer is.
Nee.. Ik ben wel thuis, maar toen de brand uitbrak zat ik al in de Fyra naar Amsterdam. Eventjes koukleumen op Amsterdam, want de 16:20 trein naar Enkhuizen was een solo DDAR ipv een DDM-1... De 16:50 was gelukkig wel DDM-1. Ik ging maar tot Hoorn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:22 schreef bork het volgende:
Is Greavy al geevacueerd? -> http://www.coveritlive.co(...)cast_code=4fec7c2153
Gaat dus wel dicht op de huidige locatie, maar gaat naar industrieterrein Loven volgens mijn bronnen. Die ik niet bij de hand heb en dus uit mijn blote koppie quote.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
Tilburg gaat dicht. Terrein is verkocht en na sanering komt er geloof ik woningbouw
De trein eigenlijk ook hoor.quote:
Ben afgelopen zomer (of de vorigequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
Jammer dat de trein daar niet meer op de boot gaat en dan bij Stavoren weer het land op rijdt ...
Excuses, moest Hoorn zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De trein eigenlijk ook hoor.
Oh, het spoor eigenlijk ook.
Wat zeg ik? Het land.
Nu geeft het pas duidelijke hinder aan het treinverkeer omdat de regen is toegenomen. Toen het minder regende gaf het veel minder hinder.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef Temlin het volgende:
wat vreemd zeg. Hele avond brand dat vuur al en dan leggen ze nu ineens het treinverkeer plat.
Ik zie het hier zelf regenen, en toen ik naar huis ging regende het ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
volgens de buienradar regent het daar helemaal niet
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)te-klas-reizen.dhtmlquote:AMSTERDAM - NS-klanten die een OV-jaarkaart of jaartrajectabonnement voor de tweede klasse hebben, mogen de rest van de maand eerste klas reizen. Dat heeft de NS woensdag bekendgemaakt. Het ov-bedrijf wil vaste klanten hiermee compenseren voor de overlast van vorige maand.
Staat al in dit topic. Staat ook in de voorwaarden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)te-klas-reizen.dhtml
Iemand enig idee of dit ook voor studenten-ov geldt?
Lijkt me ook logisch, die zijn puur voor de treinvulling buiten de spitsurenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:33 schreef greavy het volgende:
[..]
Staat al in dit topic. Staat ook in de voorwaarden.
http://www.ns.nl/cs/Satel(...)nten?p=1160724828566
De Actievoorwaarden staat duidelijk dat het niet geld voor de Studenten-OV
Nog steeds beter dan gewoon klatsboem opheffenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:36 schreef James1988 het volgende:
Trein 9272 is een beetje vertraagd. Op dit moment staat de doorkomst van die trein in Breda gepland om 23:28 met 31 minuten vertraging. Pas rond middernacht gaat die trein dus in Breda zijn, daarna moet die nog verder naar Roosendaal, Antwerpen en Brussel.
De oorspronkelijke vertrektijd in Amsterdam was 20:53 (+10), geplande aankomsttijd in Brussel was 23:42, maar dat zal nu dus wel 01:30 worden ofzo. www.railtime.be snapt 't niet helemaal meer, na Den Haag geeft die geen informatie meer. Waarschijnlijk is die IC Brussel dus tot Den Haag gereden, en daarna om gaan rijden via Utrecht / Den Bosch / Breda.
Dit natuurlijk ivm de brand te Moerdijk, het treinverkeer is daar stilgelegd.
Dat kan alleen niet omdat het de laatste int verbinding van de dag is. Anders had die echt niet zover omgereden hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan gewoon klatsboem opheffen
"kan niet" ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat kan alleen niet omdat het de laatste int verbinding van de dag is.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:32 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Af en toe laat op de avond met de trein is best leuk soms, heerlijk alle ruimte die je dan ineens in de trein hebt!![]()
Maandagavond met de laatste stopper Almelo-Deventer gereisd, linkerspoor Almelo tot Rijssen, over Deventer-opstel echt 6 sporen verderop dan de normale doorrij-sporen roestrijden!
Vandaag Amersfoort-Deventer, even op een slakkegangetje bij Stroe langs het perron, ik gok ook roestrijden, anders komt daar nooit een trein langs
Dat ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"kan niet" ?
300 taxibonnen kosten meer bedoel je. "KAN" best hoor
"De Coradia"?quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:35 schreef James1988 het volgende:
Overigens, vinden jullie niet dat de Coradia wat wegheeft van de V250, maar een stuk sneller oogt?
Ach ja er zit voor iedereen wat inquote:Op donderdag 6 januari 2011 02:10 schreef Yreal het volgende:
ik vind die acties van de NS voor de abbo's wel wat hebben trouwens
Vooral die van de 1e klas is wel echt nice
Bevat zeker ook geen toilet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:35 schreef James1988 het volgende:
De SNCF heeft een tijdje terug (in 2009) een raamwerkovereenkomst gesloten met Alstom, voor de levering van een berg nieuwe regionale treinen. Als alle opties gelicht worden zijn dat in totaal rondom de 1000 elektrische treinstellen, wat een mega-order is. De orders zijn afhankelijk van wat SNCF overeenkomt met de verschillende regio's waarvoor de treinen bedoeld zijn, de regio's hebben erg veel invloed op hoe de treinen eruit komen te zien qua interieur e.d..
Op dit moment zijn er 142 treinen besteld, het eerste stel gaat later dit jaar geleverd worden. Tussen 2013 en 2015 moeten alle stellen uit de huidige orders geleverd zijn, maar nieuwe orders komen natuurlijk later.
Omdat er best wel veel regio's zijn in Frankrijk is het hartstikke duur om voor iedere regio een prototype of mock-up te bouwen, daarom doet Alstom iets nieuws: ze hebben samen met Autodesk (bekend van CAD-software) een simulator ontwikkeld waarin ze uitgebreide 3D-renders hebben van de treinstellen, zodat de afgevaardigden van de regio een goed beeld kunnen vormen van wat ze gaan krijgen. (Meer over 3D vanaf 4:00)
De treinstellen waar het hier over gaat zijn Coradia Polyvalent-stellen, wat de tegenhanger is van de SLT van NS en de Desiro-familie van Siemens. Het Coradia-merk an sich is niet nieuw, in heel Europa rijden al Coradia's rond van allerlei soorten en maten. De LINTjes in de Achterhoek, in Scandivië, in Frankrijk, in Italië, in Duitsland, overal. De Coradia Polyvalent borduurt hierop door.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens, vinden jullie niet dat de Coradia wat wegheeft van de V250, maar een stuk sneller oogt? De V250 is in werkelijkheid sneller (duh...) maar persoonlijk vind ik dat de trein te lomp oogt en helemaal geen gevoel van snelheid geeft, eerder van lompheid en dufheid.
[ afbeelding ]
Het probleem met die V250 is dat hij enorm lijkt te gapen door dat grote ... gapende gat aan de voorkantquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:35 schreef James1988 het volgende:
[...]
Overigens, vinden jullie niet dat de Coradia wat wegheeft van de V250, maar een stuk sneller oogt? De V250 is in werkelijkheid sneller (duh...) maar persoonlijk vind ik dat de trein te lomp oogt en helemaal geen gevoel van snelheid geeft, eerder van lompheid en dufheid.
[ afbeelding ]
Volgens mij verandert de eerste bak in een indoor skipiste in de winter, met zo'n sneeuwhapper aan de voorkantquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:45 schreef Peterselieman het volgende:
Daarom is het wel de ideale stofzuiger
Nee, alleen jaarabonnementhouders.quote:
Heb ik veel aan, met mijn NETabonnementquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:41 schreef Yreal het volgende:
Dan mag je voor 2.50 's avonds treinen , me dunkt
Plus het feit dat je met een maandtrajectabonnement ook niet die railrunner actie kunt gebruiken, omdat maand 'abonnementen' papieren kaartjes zijn en geen kortingskaarten. En niet alle maandtrajectabonnementhouders per definitie ook een VDU hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:50 schreef Fixers het volgende:
Als maandnetabbo word je er lekker bij genaaid inderdaad. Wel 370 euro neer moeten leggen, maar geen compensatie krijgen. Leuk die railrunneractie, maar daar hebben Ruben en ik niks aan natuurlijk.
Mijn uren zijn flexibel genoeg in te delen, half uurtje verschuiven en ik val 's ochtends en 's avonds buiten de spitsquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:52 schreef Yreal het volgende:
net zoals dat mensen die elke dag van 9 tot 5 op kantoor zitten niks aan de compensaties voor jaar abbo's hebben
Maand abbo is toch automatisch een vdu?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:52 schreef RubenK het volgende:
[..]
Plus het feit dat je met een maandtrajectabonnement ook niet die railrunner actie kunt gebruiken, omdat maand 'abonnementen' papieren kaartjes zijn en geen kortingskaarten. En niet alle maandtrajectabonnementhouders per definitie ook een VDU hebben
In de kerstvakantie in ieder geval wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:57 schreef Geenechtidee het volgende:
Je kan deze maand toch met een SOV zonder toeslag met de ICE en Fyra reizen? Staat me zoiets bij maar kan niet meer vinden waar ik dit heb gelezen!
http://www.ns.nl/cs/Satel(...)week?p=1160724828566quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:01 schreef Geenechtidee het volgende:
Ja daar had ik inderdaad ook in eerste instantie gekeken. Maar die "compensatie" staat er niet meer bij! Ik heb wel zo'n mail gekregen dacht ik, moet voldoende zijn toch. Lijkt me wel leuk om is een ritje in de ICE/Fyra te maken!
Nee, alleen jaar abo's.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maand abbo is toch automatisch een vdu?
Waarom zou je uberhaubt per email een klacht willen versturen? Wil je niet serieus genomen worden ofzo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:25 schreef Ireyon het volgende:
Weet iemand toevallig een e-mailadres van NSHispeed waar je klachten naartoe kunt sturen? Op de site staat dat het alleen schriftelijk () kan, maar ze zullen toch wel een verborgen adresje hebben zeker?
Klachten moeten gewoon schriftelijk. Simpel zat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:25 schreef Ireyon het volgende:
Weet iemand toevallig een e-mailadres van NSHispeed waar je klachten naartoe kunt sturen? Op de site staat dat het alleen schriftelijk () kan, maar ze zullen toch wel een verborgen adresje hebben zeker?
In de pimpel drinken we wat de tap schaft he, en voor de rest moet ik savonds ook nog aanspreekbaar zijn. Een beetjequote:
Schriftelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef RubenK het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaubt per email een klacht willen versturen? Wil je niet serieus genomen worden ofzo?
En ook nog alleen maar blind gekanker ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
http://treintijden.nl/
Hoorde er net over op de radio. Pretentieuse site, maar gewoon een twitterfeed.
Sickquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:38 schreef Zug-Chef het volgende:
Oja, eindelijk mijn stats van 2010 eens berekend: kom uit op 70254 spoorkilometers
952km hier, al speel ik wel vals door de tariefkilometers te rekenenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:11 schreef greavy het volgende:
Ik zit vanaf 1 januari tot heden op 734,4 kilometer
Dat is hetzelfde, behalve tussen woerden en breukelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Ireyon het volgende:
[..]
952km hier, al speel ik wel vals door de tariefkilometers te rekenen
Actie begint morgen pas?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
goh, nooit gedacht dat ik op 29jarige leeftijd nog met een railrunner mee kon
voor 2.50 euro in een Plan V van alkmaar naar zaandam gekomen. actie loop tot en met 31 januari.
"Ehmm nee. Die staat net vast onder eoa spoorviaduct wat te laag wasquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef Hugo__Boss het volgende:
de chauffeur was nog zo vriendelijk om te gaan bellen met Veolia of er niet even een extra bus gestuurd kon worden.
't Is vooral de noordelijke HSL die blijkbaar net zo lang is als de route via Den Haagquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde, behalve tussen woerden en breukelen
ja die is 19 km korter, maar dat weet jequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
't Is vooral de noordelijke HSL die blijkbaar net zo lang is als de route via Den Haag
Kan jij rekenen beste vriend? Het lijkt er niet op namelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:38 schreef V2 het volgende:
Zeg, Dr_Flash, besef je eik wel dat je van 2006-2010 30 rondjes om de evenaar hebt getreind? Da's best een hoop
Beetje warm daar hequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:47 schreef V2 het volgende:
Oh jeez. Rekenen kan ik wel. Kijken alleen nietNeem je ook genoegen met 30 reisjes naar het centrum van de aarde? Op zich ook wel tof
Och. Neem een SLT, die heeft airco. En nu ga ik denk ik maar heel snel slapenquote:
Als je m in de fik steekt wordt het ook wel wat denk ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:50 schreef Ascendancy het volgende:
Die SLT is alleen warm als je je jas met sjaal aanhoudt
Zou het.. hij vond het nogal lullig dat de helft buiten moest blijven staan...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ehmm nee. Die staat net vast onder eoa spoorviaduct wat te laag was"
Alleen om de nek van de persoon die de SLT heeft gekochtquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je m in de fik steekt wordt het ook wel wat denk ik
Je staat erbij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:14 schreef Lemjur het volgende:
@KapiteinT/Roel: Ik ben er ook bij. En ik neem wss nog iemand met bier mee!
Ik zit te kijken, misschien kunnen we even komen zwaaien op Utrecht CS, Fam. Bork gaat die dag naar Burgers Zoo kan met de ICE zie ik zonder toeslagquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Je staat erbij.
Wie komen er nog meer naar de treinmeet?
Ja, Fyra en ICE staan allebei op de planning. Wij zijn al voor 6 uur klaar, dus ik denk dat 's avonds aanhaken weinig zin heeft.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:02 schreef bork het volgende:
[..]
Ik zit te kijken, misschien kunnen we even komen zwaaien op Utrecht CS, Fam. Bork gaat die dag naar Burgers Zoo kan met de ICE zie ik zonder toeslag. Heb je die er ook in zitten Fyra en ICE zonder toeslag?
Misschien kan ik 's avonds aanhaken maar dan met big if.
In ieder geval veel trein plezier gewenst
Ha om 10.59 ICE 123 vanaf spoor 14 laten die leiers van de NS niet zien op hun site![]()
Die ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:52 schreef Lemjur het volgende:
Ik stem zelf voor die van KapiteinT, en dan optie 2
Gratis bakje pleur is voor Maandabonnementhouders.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef RubenK het volgende:
Wou ik dus gratis koffie halen bij de kiosk met mijn maandabonnement, hield dat vrouwtje stug vol dat het niet kon, dat het alleen voor jaarabonnementen is.
Heel leuk dat de NS iets op hun site zet, maar communiceer het dan ook in godsnaam door naar de uitvoerenden
De NS communiceert dat wel (heel oldschool met een fax, dat dan wel), maar waarschijnlijk is het binnen die Kiosk niet goed gecommuniceerd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef RubenK het volgende:
Heel leuk dat de NS iets op hun site zet, maar communiceer het dan ook in godsnaam door naar de uitvoerenden
Broodzaak koffie is smerig. Goede koffiezaken FTWquote:
Maar natuurlijk weer alleen buiten de spits...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:09 schreef greavy het volgende:
[..]
Gratis bakje pleur is voor Maandabonnementhouders.
Oja dat kan natuurlijk ook nog. Ik zal straks even kijken of het er in staat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef Crientj het volgende:
Hmm, soms komen die berichten binnen via Sjors.. waarschijnlijk zal het daar verkeerd staan oid.
Lijkt mij wel, want je hoeft geen toeslag te betalen. Het zoutkaartje is daar geen uitzondering op, lijkt mij. Maar vandaag is het niet aan te raden met Plan V.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef TeringHenkie het volgende:
Mag je nou met een Zoutkaartje in de ICE reizen?
Heet Sjors in Hoofddorp ook Sjors? Of Beppie?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:58 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Oja dat kan natuurlijk ook nog. Ik zal straks even kijken of het er in staat.
Nee, maar m'n unitleider heet wel zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heet Sjors in Hoofddorp ook Sjors? Of Beppie?
Nou niet alleen vandaag ze rijden als wekenlang met Vervangend materieel (met uitzondering van de trein van/naar Basel) en dat blijft zo "tot nader order". En dat vervangend materieel is altijd Plan V omdat NS weinig anders meer heeft dat naar Emmerich mag.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, want je hoeft geen toeslag te betalen. Het zoutkaartje is daar geen uitzondering op, lijkt mij. Maar vandaag is het niet aan te raden met Plan V.
Niet alle ICE's rijden met Plan V. Je moet wel geluk hebben om de ICE te treffen, want ongeveer een kwart van alle ICE's worden door een ICE gereden op dit moment, rest met de Vees tot Emmerichquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, want je hoeft geen toeslag te betalen. Het zoutkaartje is daar geen uitzondering op, lijkt mij. Maar vandaag is het niet aan te raden met Plan V.
Prachtig, van luxe trein met bordbistro, relatief veel ruimte met een prachtige inrichting naar te krappe oude herriemakendetrein met defecte toiletten en overstap in Emmerichquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:28 schreef greavy het volgende:
[..]
Niet alle ICE's rijden met Plan V. Je moet wel geluk hebben om de ICE te treffen, want ongeveer een kwart van alle ICE's worden door een ICE gereden op dit moment, rest met de Vees tot Emmerich
Loop toch niet zo te zeiken man. Anders rijden we gewoon helemaal niks meer over de grens, ook bestquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Prachtig, van luxe trein met bordbistro, relatief veel ruimte met een prachtige inrichting naar te krappe oude herriemakendetrein met defecte toiletten en overstap in Emmerich
Nou ja, de velaro is blijkbaar ook maar een kuttrein. Hoeveel defecten die ICE al niet heeft gehad. Best schokkend voor het flagship van DB.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop toch niet zo te zeiken man. Anders rijden we gewoon helemaal niks meer over de grens, ook best
Nou ja, we hadden dat gedonder met die assen in 2008 inderdaad, dat was een serieus debacle ja. En vorig jaar die airco's die massaal uitvielen. Niet best okee. Maar over het algemeen heb ik weinig problemen met Velaro's hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nou ja, de velaro is blijkbaar ook maar een kuttrein. Hoeveel defecten die ICE al niet heeft gehad. Best schokkend voor het flagship van DB.
Euhm. Als je treinreservering/zitplaatsreservering hebt niet. Als het een kaartje is wat alleen geldig is in een Intercity, mag je niet met een andere treinsoort mee. Wat van kaartje heb je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:10 schreef FastFox91 het volgende:
Is het geldig om met een stoptrein te rijden als je een ticket hebt voor een intercity op hetzelfde traject?
je koop een vervoersbewijs voor een traject hè, geen intercity kaartjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:10 schreef FastFox91 het volgende:
Is het geldig om met een stoptrein te rijden als je een ticket hebt voor een intercity op hetzelfde traject?
Ik ga met de voetbal een weekend naar Londen, ik heb het vervoer niet geregeld en weet dus niet wat voor ticket ik heb. Enige wat ik weet is dat we in Brussel moeten overstappen op de Thalys en in Rotterdam op de IC, maar ik wil in R'dam het liefst overstappen op een stoptrein.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef greavy het volgende:
[..]
Euhm. Als je treinreservering/zitplaatsreservering hebt niet. Als het een kaartje is wat alleen geldig is in een Intercity, mag je niet met een andere treinsoort mee. Wat van kaartje heb je?
Klinkt logisch en ik denk dat het dus ook mag, maar ik wilde het voor de zekerheid hier nog even vragen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
je koop een vervoersbewijs voor een traject hè, geen intercity kaartje
Hoezo? Er zijn helemaal geen producten op Nederlandse IC's die je kan reserveren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef greavy het volgende:
Ja, maar er zijn wel eens reserveringen waarbij je je binnenlandse traject OOK treingebonden zit. Dat is regelmatig met acties en dergelijke ook zo.
Ik zou dan sowieso een trein eerder nemen naar Rotterdam.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:09 schreef Brembo het volgende:
Wat mij nog onduidelijk is, is het raadzaam om het binnenlandse traject ook te nemen ten behoeve van vertraging? Ik heb bijvoorbeeld S-OV wil naar Marseille toe met de trein, dus hoef geen Arnhem - Rotterdam maar wil wel de zekerheid dat ik de aansluiting haal. Als ik die niet haal mag ik dan omboeken naar de volgende als dat een fout was van de NS?
Normaal is inderdaad met een standaard kaartje, maar zoals ik al zei, er zijn soms acties die anders verbieden met voorwaarden wanneer het weer wel mag enzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn helemaal geen producten op Nederlandse IC's die je kan reserveren.
Hoe wilde je namelijk een plek claimen? En voor de rest is er geen relevantie aan verbonden en krijg je dus ook gewoon een standaard kaartje
Anders zou je ook aansluitend vervoer kunnen missen en mag je de volgende trein niet pakken
Je zal toch zeker wel om kunnen boeken? NShispeed is contactpersoon en verantwoordelijk voor het reisadvies.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:13 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik zou dan sowieso een trein eerder nemen naar Rotterdam.
Hoe dat zit met gemiste overstap weet ik zo niet, want het zijn twee verschillende vervoerders, met elk andere voorwaarden.
Heb even navraag gedaan. Als jij het Mid-flex tarief hebt mag je één keer omboeken. Heb je het Hi-flex tarief vaker. Heb je Low-Fixed (actietarieven) mag je niet omboeken. Ook niet als je trein naar Rotterdam vertraagd is en je de aansluiting mist.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:09 schreef Brembo het volgende:
Wat mij nog onduidelijk is, is het raadzaam om het binnenlandse traject ook te nemen ten behoeve van vertraging? Ik heb bijvoorbeeld S-OV wil naar Marseille toe met de trein, dus hoef geen Arnhem - Rotterdam maar wil wel de zekerheid dat ik de aansluiting haal. Als ik die niet haal mag ik dan omboeken naar de volgende als dat een fout was van de NS?
In Ede-Wageningen kreeg ik met mijn verse maandtrajectkaart keurig een gratis kopje koffiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef RubenK het volgende:
Wou ik dus gratis koffie halen bij de kiosk met mijn maandabonnement, hield dat vrouwtje stug vol dat het niet kon, dat het alleen voor jaarabonnementen is.
Heel leuk dat de NS iets op hun site zet, maar communiceer het dan ook in godsnaam door naar de uitvoerenden
Precies. Dat is het probleem ook niet. Het probleem is dat het gepresenteerd wordt als "compensatie". En DAT is het dus nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:38 schreef Yreal het volgende:
Het ging erom dat minder mensen in de spits ging reizen en juist daarbuiten.
'k Denk dat dat 1e Klas jaarabbo snel klaar is als je elke dag te laat komt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:38 schreef Yreal het volgende:
Als ik van de baas in 1e klas jaar abbo had zou ik me helemaal lam vreten bij de broodzaak
Dat terwijl de koffie alleen gratis is van 9 tot 16 uur (en na 19 uur)! Heb je geluk mee gehad dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ik was om 16:07 de vierde patiënt van de dag
quote:NS lokt studenten uit spits met zoute zondag
7 januari 2011
Studenten met een ov-studentenkaart die doordeweeks geldig is kunnen met ingang van komend weekend op zondag gratis reizen met de trein. Normaliter krijgen zij dan 40 procent korting. NS hoopt de studenten met dit 'zoutezondagaanbod' uit de maandagochtendspits te krijgen en ze op zondag al naar hun studiestad te laten reizen. Dat maakte NS vrijdag bekend.
Studenten met een weekendkaart, waarmee ze doordeweeks normaal gesproken met 40 procent korting kunnen reizen na 9 uur in de ochtend, kunnen vanaf komende week na zeven uur 's avonds een railrunnerkaartje kopen voor 2,50 euro. ,,Vooral voor de lange afstanden loont dat de moeite'', aldus NS.
31 januari
De actie loopt net als de andere 'zoutacties' van NS tot en met 31 januari.
NS heeft als gevolg van het winterweer te kampen met veel defecte treinen waardoor er minder zitplaatsen beschikbaar zijn in de spits. Door de verschillende zoutacties probeert NS de spits te ontlasten en meer mensen buiten de spits te laten reizen.
De extra maatregelen zijn genomen in overleg met en met steun van het ministerie van Onderwijs en studentenvakbond LSVb.
Zoutkaartje
Eerder werden al reizigers gecompenseerd door middel van het zogenoemde 'zoutkaartje'. Met dit kaartje kunnen reizigers nog tot 31 januari op maandag tot en met vrijdag buiten de spits (tussen 9.00 en 16.00 uur en tussen 18.30 uur en 4.00 uur de volgende dag me veertig procent korting reizen in NS-treinen.
Het Zoutkaartje is niet geldig in de treinen van Arriva, Syntus, Connexxion en Veolia.
Defecte Sprinters
Door defecte treinstellen zullen er de komende tijd minder zitplaatsen beschikbaar zijn in de normale dienstregeling die maandag weer van kracht wordt. Dat hebben de Nederlandse Spoorwegen donderdag gemeld. De nieuwste treinen vol elektronica laten het afweten met de sneeuw. Ze worden vervangen door de sneeuwbestendige oudjes. Twee derde van de 95 nieuwe sprinters van de NS is kapot. Een woordvoerder heeft een bericht daarover van de NOS donderdag bevestigd.
Bron: De Pers
?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. En DAT is dus een gruwelijke hoeren-actie
NS wordt bedankt. Namens alle betalende reizigers op zondag, ook de Kruidvat, Hema, eBay, Blokker en al die andere actiekaarthouders.
Hebben ze daar thee ja?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:11 schreef Fixers het volgende:
Net zo kansloos als naar de reizigers iets ander communiceren dan naar dan naar hun eigen servex personeel. Ik kon daarnet op mijn hoofd gaan staan voor een kopje thee maar mooi dat ik 'm niet gratis mee kreeg op mijn maandnetkaart. "Ga maar naar de NS infobalie".
Zondag wordt het mooi weerquote:
Ik ga er geen moeite meer voor doen hier. Dien wel een klacht in bij stervex over hun onbeschofte personeel en waardeloze interne communicatie met hun personeel en moederebederijf.quote:
Omdat het graties is en ze anders geen nieuwe UGGs, iPad en Louis Vuitton tasjes kunnen kopen natuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:16 schreef Yreal het volgende:
Waarom zouden er ineens heel veel studenten met de trein gaan in het weekend?
Ja maar er zijn niet veel mensen die voor hun plezier gaan treinen he.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het graties is en ze anders geen nieuwe UGGs, iPad en Louis Vuitton tasjes kunnen kopen natuurlijk
Nu niet meer neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja maar er zijn niet veel mensen die voor hun plezier gaan treinen he.
Je beeld van studenten is een beetje.. raarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het graties is en ze anders geen nieuwe UGGs, iPad en Louis Vuitton tasjes kunnen kopen natuurlijk
Komt geen compensatie aan te pas.quote:Buiten de spits reizen
Op dit moment rijden wij de normale dienstregeling. Toch kunnen treinen korter en daardoor drukker zijn. Wij zetten alle beschikbare treinen in en werken volop aan het herstellen van de treinen die door de winter buiten dienst zijn geraakt. Om drukte in de spits te beperken, introduceren wij diverse 'zoutacties'. Hiermee stimuleren wij reizigers zoveel mogelijk buiten de ochtend- en avondspits te reizen.
Oh, dus de "compensatie die compensatie genoemd wordt" moet nog komen? Fijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:20 schreef Yreal het volgende:
NS formuleert het trouwens zo
[..]
Komt geen compensatie aan te pas.
Boeiendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je beeld van studenten is een beetje.. raar.
Is er zoveel veranderd dan, in de afgelopen 5 jaar? Ik vind het nogal spot-on, behalve dat in 'mijn tijd' de eerste generatie ipod dé hit was. Of zat ik nu echt op een instelling met teveel rijkeluiskindjes?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je beeld van studenten is een beetje.. raar.
'k Weet niet waar je zat, wellicht dat dat beeld prima klopt voor de pretstudenten in Amsterdam, Leiden, Utrecht, etc. In Eindhoven zitten normale hardwerkende studenten dus het beeld van de Uggs, iPad's en Louis Vuitton tasjes is mij onbekend.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef Fixers het volgende:
[..]
Is er zoveel veranderd dan, in de afgelopen 5 jaar? Ik vind het nogal spot-on, behalve dat in 'mijn tijd' de eerste generatie ipod dé hit was. Of zat ik nu echt op een instelling met teveel rijkeluiskindjes?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:35 schreef Ireyon het volgende:
het beeld van de Uggs, iPad's en Louis Vuitton tasjes is mij onbekend.
Netbook en Hugo Boss dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:51 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ach, ik heb een netbook met dongle bij me, dus ik kan het altijd laten zien op de site
quote:door ziggy op vr 07 jan 2011, 19:22
Jij hebt zeker nooit een SOV gehad? Of heb er inmiddels geen een meer en is jaloers?
Ouwe zuurpruimquote:door Fles op vr 07 jan 2011, 19:25
Dat laatste niet verder vertellen hoor
Ja, boeiend. Dat had ik hier ook al gezegd hoorquote:
Welke actie heb je het nou over?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:02 schreef Yreal het volgende:
Als ik van zutphen naar vorden wil kan ik gewoon in Zoetermeer al een kaartje uit de automaat halen he? We gaan die actie maar even goed gebruiken
Dat kan gewoonlijk ook alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:02 schreef Yreal het volgende:
Als ik van zutphen naar vorden wil kan ik gewoon in Zoetermeer al een kaartje uit de automaat halen he?
Dat kan inderdaad. Wanneer je eindpunt Vorden invult, en dan daarna op het Van-station klikt kan je die wijzigen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:02 schreef Yreal het volgende:
Als ik van zutphen naar vorden wil kan ik gewoon in Zoetermeer al een kaartje uit de automaat halen he? We gaan die actie maar even goed gebruiken
SOV week op zondag natuurlijk.quote:
Verschil is 2 x 16 = 32. Boete is 35. Vrijwel gegarandeerd succes dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:12 schreef Yreal het volgende:
Voor 2x3 euro de gok wagen vind ik ook weer zoiets als we net 2x19 euro korting krijgen
Bij de boete komt er ook nog de kosten van het traject bij die je aflegt. Dus je hebt wel meer korting.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verschil is 2 x 16 = 32. Boete is 35. Vrijwel gegarandeerd succes dus
Vanaf September tot nu ben ik in het totaal 2 maal gecontroleerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:25 schreef greavy het volgende:
[..]
En bij Syntus moet de controle nog geboren worden, zelden is daar controle.
Nou primaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:47 schreef Yreal het volgende:
je maar ze komen altijd als je net een keer geen kaartje koopt he
Inderdaad, is down.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:52 schreef Fixers het volgende:
Zeg is de NS-site offline? Ik wilde even heel stoer de tekst over de zoutacties kopiëren naar mijn servex klacht. Nu moeten ze maar op mijn woord geloven.
Ja, hoi. Ik ga iedere zondag terug.(maar ik zit niet op kamers enzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:13 schreef Yreal het volgende:
Wat is nou je punt flash?
En ik ken niemand die zondag avond al terug naar huis gaatDat doe je alleen als je echt het hele land door moet over allemaal kut trajecten omdat je in een klein dorp in de provincie woont. Als je Studeert in Amsterdam en je Ouders in Waddixveen ofzo wonen ga je echt niet zondag al terug hoor ...
.... Dat mag wel wat minder.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:16 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik ga er geen moeite meer voor doen hier. Dien wel een klacht in bij stervex over hun onbeschofte personeel en waardeloze interne communicatie met hun personeel en moederebederijf.
God, dat ik nog bijna stage heb gelopen bij dat bedrijf.
Naah wacht nog even op Gupps. Ook een tijd niet meer gezien trouwensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef Crientj het volgende:
Ik heb koekjes gebakken, samen met Dennis. Als ik die schaal eens hier neerzet, ist dan weer goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |