Nee, alleen jaarabonnementhouders.quote:
Heb ik veel aan, met mijn NETabonnementquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:41 schreef Yreal het volgende:
Dan mag je voor 2.50 's avonds treinen , me dunkt
Plus het feit dat je met een maandtrajectabonnement ook niet die railrunner actie kunt gebruiken, omdat maand 'abonnementen' papieren kaartjes zijn en geen kortingskaarten. En niet alle maandtrajectabonnementhouders per definitie ook een VDU hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:50 schreef Fixers het volgende:
Als maandnetabbo word je er lekker bij genaaid inderdaad. Wel 370 euro neer moeten leggen, maar geen compensatie krijgen. Leuk die railrunneractie, maar daar hebben Ruben en ik niks aan natuurlijk.
Mijn uren zijn flexibel genoeg in te delen, half uurtje verschuiven en ik val 's ochtends en 's avonds buiten de spitsquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:52 schreef Yreal het volgende:
net zoals dat mensen die elke dag van 9 tot 5 op kantoor zitten niks aan de compensaties voor jaar abbo's hebben
Maand abbo is toch automatisch een vdu?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:52 schreef RubenK het volgende:
[..]
Plus het feit dat je met een maandtrajectabonnement ook niet die railrunner actie kunt gebruiken, omdat maand 'abonnementen' papieren kaartjes zijn en geen kortingskaarten. En niet alle maandtrajectabonnementhouders per definitie ook een VDU hebben
In de kerstvakantie in ieder geval wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:57 schreef Geenechtidee het volgende:
Je kan deze maand toch met een SOV zonder toeslag met de ICE en Fyra reizen? Staat me zoiets bij maar kan niet meer vinden waar ik dit heb gelezen!
http://www.ns.nl/cs/Satel(...)week?p=1160724828566quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:01 schreef Geenechtidee het volgende:
Ja daar had ik inderdaad ook in eerste instantie gekeken. Maar die "compensatie" staat er niet meer bij! Ik heb wel zo'n mail gekregen dacht ik, moet voldoende zijn toch. Lijkt me wel leuk om is een ritje in de ICE/Fyra te maken!
Nee, alleen jaar abo's.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maand abbo is toch automatisch een vdu?
Waarom zou je uberhaubt per email een klacht willen versturen? Wil je niet serieus genomen worden ofzo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:25 schreef Ireyon het volgende:
Weet iemand toevallig een e-mailadres van NSHispeed waar je klachten naartoe kunt sturen? Op de site staat dat het alleen schriftelijk () kan, maar ze zullen toch wel een verborgen adresje hebben zeker?
Klachten moeten gewoon schriftelijk. Simpel zat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:25 schreef Ireyon het volgende:
Weet iemand toevallig een e-mailadres van NSHispeed waar je klachten naartoe kunt sturen? Op de site staat dat het alleen schriftelijk () kan, maar ze zullen toch wel een verborgen adresje hebben zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |