Verschil is 2 x 16 = 32. Boete is 35. Vrijwel gegarandeerd succes dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:12 schreef Yreal het volgende:
Voor 2x3 euro de gok wagen vind ik ook weer zoiets als we net 2x19 euro korting krijgen
Bij de boete komt er ook nog de kosten van het traject bij die je aflegt. Dus je hebt wel meer korting.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verschil is 2 x 16 = 32. Boete is 35. Vrijwel gegarandeerd succes dus
Vanaf September tot nu ben ik in het totaal 2 maal gecontroleerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:25 schreef greavy het volgende:
[..]
En bij Syntus moet de controle nog geboren worden, zelden is daar controle.
Nou primaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:47 schreef Yreal het volgende:
je maar ze komen altijd als je net een keer geen kaartje koopt he
Inderdaad, is down.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:52 schreef Fixers het volgende:
Zeg is de NS-site offline? Ik wilde even heel stoer de tekst over de zoutacties kopiëren naar mijn servex klacht. Nu moeten ze maar op mijn woord geloven.
Ja, hoi. Ik ga iedere zondag terug.(maar ik zit niet op kamers enzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:13 schreef Yreal het volgende:
Wat is nou je punt flash?
En ik ken niemand die zondag avond al terug naar huis gaatDat doe je alleen als je echt het hele land door moet over allemaal kut trajecten omdat je in een klein dorp in de provincie woont. Als je Studeert in Amsterdam en je Ouders in Waddixveen ofzo wonen ga je echt niet zondag al terug hoor ...
.... Dat mag wel wat minder.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:16 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik ga er geen moeite meer voor doen hier. Dien wel een klacht in bij stervex over hun onbeschofte personeel en waardeloze interne communicatie met hun personeel en moederebederijf.
God, dat ik nog bijna stage heb gelopen bij dat bedrijf.
Naah wacht nog even op Gupps. Ook een tijd niet meer gezien trouwensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef Crientj het volgende:
Ik heb koekjes gebakken, samen met Dennis. Als ik die schaal eens hier neerzet, ist dan weer goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |