Zondag wordt het mooi weerquote:
Ik ga er geen moeite meer voor doen hier. Dien wel een klacht in bij stervex over hun onbeschofte personeel en waardeloze interne communicatie met hun personeel en moederebederijf.quote:
Omdat het graties is en ze anders geen nieuwe UGGs, iPad en Louis Vuitton tasjes kunnen kopen natuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:16 schreef Yreal het volgende:
Waarom zouden er ineens heel veel studenten met de trein gaan in het weekend?
Ja maar er zijn niet veel mensen die voor hun plezier gaan treinen he.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het graties is en ze anders geen nieuwe UGGs, iPad en Louis Vuitton tasjes kunnen kopen natuurlijk
Nu niet meer neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja maar er zijn niet veel mensen die voor hun plezier gaan treinen he.
Je beeld van studenten is een beetje.. raarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het graties is en ze anders geen nieuwe UGGs, iPad en Louis Vuitton tasjes kunnen kopen natuurlijk
Komt geen compensatie aan te pas.quote:Buiten de spits reizen
Op dit moment rijden wij de normale dienstregeling. Toch kunnen treinen korter en daardoor drukker zijn. Wij zetten alle beschikbare treinen in en werken volop aan het herstellen van de treinen die door de winter buiten dienst zijn geraakt. Om drukte in de spits te beperken, introduceren wij diverse 'zoutacties'. Hiermee stimuleren wij reizigers zoveel mogelijk buiten de ochtend- en avondspits te reizen.
Oh, dus de "compensatie die compensatie genoemd wordt" moet nog komen? Fijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:20 schreef Yreal het volgende:
NS formuleert het trouwens zo
[..]
Komt geen compensatie aan te pas.
Boeiendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je beeld van studenten is een beetje.. raar.
Is er zoveel veranderd dan, in de afgelopen 5 jaar? Ik vind het nogal spot-on, behalve dat in 'mijn tijd' de eerste generatie ipod dé hit was. Of zat ik nu echt op een instelling met teveel rijkeluiskindjes?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je beeld van studenten is een beetje.. raar.
'k Weet niet waar je zat, wellicht dat dat beeld prima klopt voor de pretstudenten in Amsterdam, Leiden, Utrecht, etc. In Eindhoven zitten normale hardwerkende studenten dus het beeld van de Uggs, iPad's en Louis Vuitton tasjes is mij onbekend.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef Fixers het volgende:
[..]
Is er zoveel veranderd dan, in de afgelopen 5 jaar? Ik vind het nogal spot-on, behalve dat in 'mijn tijd' de eerste generatie ipod dé hit was. Of zat ik nu echt op een instelling met teveel rijkeluiskindjes?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:35 schreef Ireyon het volgende:
het beeld van de Uggs, iPad's en Louis Vuitton tasjes is mij onbekend.
Netbook en Hugo Boss dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:51 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ach, ik heb een netbook met dongle bij me, dus ik kan het altijd laten zien op de site
quote:door ziggy op vr 07 jan 2011, 19:22
Jij hebt zeker nooit een SOV gehad? Of heb er inmiddels geen een meer en is jaloers?
Ouwe zuurpruimquote:door Fles op vr 07 jan 2011, 19:25
Dat laatste niet verder vertellen hoor
Ja, boeiend. Dat had ik hier ook al gezegd hoorquote:
Welke actie heb je het nou over?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:02 schreef Yreal het volgende:
Als ik van zutphen naar vorden wil kan ik gewoon in Zoetermeer al een kaartje uit de automaat halen he? We gaan die actie maar even goed gebruiken
Dat kan gewoonlijk ook alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:02 schreef Yreal het volgende:
Als ik van zutphen naar vorden wil kan ik gewoon in Zoetermeer al een kaartje uit de automaat halen he?
Dat kan inderdaad. Wanneer je eindpunt Vorden invult, en dan daarna op het Van-station klikt kan je die wijzigen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:02 schreef Yreal het volgende:
Als ik van zutphen naar vorden wil kan ik gewoon in Zoetermeer al een kaartje uit de automaat halen he? We gaan die actie maar even goed gebruiken
SOV week op zondag natuurlijk.quote:
Verschil is 2 x 16 = 32. Boete is 35. Vrijwel gegarandeerd succes dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:12 schreef Yreal het volgende:
Voor 2x3 euro de gok wagen vind ik ook weer zoiets als we net 2x19 euro korting krijgen
Bij de boete komt er ook nog de kosten van het traject bij die je aflegt. Dus je hebt wel meer korting.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verschil is 2 x 16 = 32. Boete is 35. Vrijwel gegarandeerd succes dus
Vanaf September tot nu ben ik in het totaal 2 maal gecontroleerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:25 schreef greavy het volgende:
[..]
En bij Syntus moet de controle nog geboren worden, zelden is daar controle.
Nou primaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:47 schreef Yreal het volgende:
je maar ze komen altijd als je net een keer geen kaartje koopt he
Inderdaad, is down.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:52 schreef Fixers het volgende:
Zeg is de NS-site offline? Ik wilde even heel stoer de tekst over de zoutacties kopiëren naar mijn servex klacht. Nu moeten ze maar op mijn woord geloven.
Ja, hoi. Ik ga iedere zondag terug.(maar ik zit niet op kamers enzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:13 schreef Yreal het volgende:
Wat is nou je punt flash?
En ik ken niemand die zondag avond al terug naar huis gaatDat doe je alleen als je echt het hele land door moet over allemaal kut trajecten omdat je in een klein dorp in de provincie woont. Als je Studeert in Amsterdam en je Ouders in Waddixveen ofzo wonen ga je echt niet zondag al terug hoor ...
.... Dat mag wel wat minder.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:16 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik ga er geen moeite meer voor doen hier. Dien wel een klacht in bij stervex over hun onbeschofte personeel en waardeloze interne communicatie met hun personeel en moederebederijf.
God, dat ik nog bijna stage heb gelopen bij dat bedrijf.
Naah wacht nog even op Gupps. Ook een tijd niet meer gezien trouwensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef Crientj het volgende:
Ik heb koekjes gebakken, samen met Dennis. Als ik die schaal eens hier neerzet, ist dan weer goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |