Beetje warm daar hequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:47 schreef V2 het volgende:
Oh jeez. Rekenen kan ik wel. Kijken alleen nietNeem je ook genoegen met 30 reisjes naar het centrum van de aarde? Op zich ook wel tof
Och. Neem een SLT, die heeft airco. En nu ga ik denk ik maar heel snel slapenquote:
Als je m in de fik steekt wordt het ook wel wat denk ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:50 schreef Ascendancy het volgende:
Die SLT is alleen warm als je je jas met sjaal aanhoudt
Zou het.. hij vond het nogal lullig dat de helft buiten moest blijven staan...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ehmm nee. Die staat net vast onder eoa spoorviaduct wat te laag was"
Alleen om de nek van de persoon die de SLT heeft gekochtquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je m in de fik steekt wordt het ook wel wat denk ik
Je staat erbij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:14 schreef Lemjur het volgende:
@KapiteinT/Roel: Ik ben er ook bij. En ik neem wss nog iemand met bier mee!
Ik zit te kijken, misschien kunnen we even komen zwaaien op Utrecht CS, Fam. Bork gaat die dag naar Burgers Zoo kan met de ICE zie ik zonder toeslagquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Je staat erbij.
Wie komen er nog meer naar de treinmeet?
Ja, Fyra en ICE staan allebei op de planning. Wij zijn al voor 6 uur klaar, dus ik denk dat 's avonds aanhaken weinig zin heeft.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:02 schreef bork het volgende:
[..]
Ik zit te kijken, misschien kunnen we even komen zwaaien op Utrecht CS, Fam. Bork gaat die dag naar Burgers Zoo kan met de ICE zie ik zonder toeslag. Heb je die er ook in zitten Fyra en ICE zonder toeslag?
Misschien kan ik 's avonds aanhaken maar dan met big if.
In ieder geval veel trein plezier gewenst
Ha om 10.59 ICE 123 vanaf spoor 14 laten die leiers van de NS niet zien op hun site![]()
Die ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:52 schreef Lemjur het volgende:
Ik stem zelf voor die van KapiteinT, en dan optie 2
Gratis bakje pleur is voor Maandabonnementhouders.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef RubenK het volgende:
Wou ik dus gratis koffie halen bij de kiosk met mijn maandabonnement, hield dat vrouwtje stug vol dat het niet kon, dat het alleen voor jaarabonnementen is.
Heel leuk dat de NS iets op hun site zet, maar communiceer het dan ook in godsnaam door naar de uitvoerenden
De NS communiceert dat wel (heel oldschool met een fax, dat dan wel), maar waarschijnlijk is het binnen die Kiosk niet goed gecommuniceerd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef RubenK het volgende:
Heel leuk dat de NS iets op hun site zet, maar communiceer het dan ook in godsnaam door naar de uitvoerenden
Broodzaak koffie is smerig. Goede koffiezaken FTWquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |