In de pimpel drinken we wat de tap schaft he, en voor de rest moet ik savonds ook nog aanspreekbaar zijn. Een beetjequote:
Schriftelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef RubenK het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaubt per email een klacht willen versturen? Wil je niet serieus genomen worden ofzo?
En ook nog alleen maar blind gekanker ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
http://treintijden.nl/
Hoorde er net over op de radio. Pretentieuse site, maar gewoon een twitterfeed.
Sickquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:38 schreef Zug-Chef het volgende:
Oja, eindelijk mijn stats van 2010 eens berekend: kom uit op 70254 spoorkilometers
952km hier, al speel ik wel vals door de tariefkilometers te rekenenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:11 schreef greavy het volgende:
Ik zit vanaf 1 januari tot heden op 734,4 kilometer
Dat is hetzelfde, behalve tussen woerden en breukelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Ireyon het volgende:
[..]
952km hier, al speel ik wel vals door de tariefkilometers te rekenen
Actie begint morgen pas?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
goh, nooit gedacht dat ik op 29jarige leeftijd nog met een railrunner mee kon
voor 2.50 euro in een Plan V van alkmaar naar zaandam gekomen. actie loop tot en met 31 januari.
"Ehmm nee. Die staat net vast onder eoa spoorviaduct wat te laag wasquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef Hugo__Boss het volgende:
de chauffeur was nog zo vriendelijk om te gaan bellen met Veolia of er niet even een extra bus gestuurd kon worden.
't Is vooral de noordelijke HSL die blijkbaar net zo lang is als de route via Den Haagquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde, behalve tussen woerden en breukelen
ja die is 19 km korter, maar dat weet jequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
't Is vooral de noordelijke HSL die blijkbaar net zo lang is als de route via Den Haag
Kan jij rekenen beste vriend? Het lijkt er niet op namelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:38 schreef V2 het volgende:
Zeg, Dr_Flash, besef je eik wel dat je van 2006-2010 30 rondjes om de evenaar hebt getreind? Da's best een hoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |