En terug naar school!quote:
Veel internationaal wel eigenlijk. En verder behoorlijk wat woon-werkverkeer natuurlijk. Misschien moet ik het dit jaar toch eens wel gaan bijhoudenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:02 schreef Ascendancy het volgende:
Ik reis alleen maar doordeweeks tenzij ik functioneel moet reizen naar familie of evenementen.
Is voor jou een OV-kaart dan niet handig fles? Of is het voornamelijk internationaal?
Hoezo hoeveel procent? Procent van wat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef Ascendancy het volgende:
Op hoeveel procent zit je met Duitsland?
Dan kom ik ook even met mijn reisje (voor 't goede doel)quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:39 schreef KapiteinT het volgende:
Ook hier kom ik even mijn lijstje spammen.
Wie 15 januari ook wilt komen moet zich even melden.
Ik vind dit wel een briljante vinding:quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:43 schreef greavy het volgende:
[..]
Dan kom ik ook even met mijn reisje (voor 't goede doel)![]()
Klik hier maar
1 2 3 | 23:56 Maastricht 892 3 299,2 VIRM 3:59 Rotterdam CS 7 In Eindhoven gaat trein verder als 21406, te Utrecht als 1409 via Asd |
Moetie wel hopen dat hij op tijd in Mt is, anders zit je daar vastquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:49 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een briljante vinding:
[ code verwijderd ]
Middenin de nacht bijna 300km afleggen, zonder over te stappen.
Ik hoop dat het door falende materiaalomlopen een SLT gaat zijn, maar dat zal wel nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:49 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een briljante vinding:
[ code verwijderd ]
Middenin de nacht bijna 300km afleggen, zonder over te stappen.
Plan V is dan reëler?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het door falende materiaalomlopen een SLT gaat zijn, maar dat zal wel niet
Ja, maar het zou toch geniaal zijn.quote:
Volgende ochtend bloedchagrijnig, totaal niet geslapen, broek vol stront en dan moet ie nog de hele dagquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar het zou toch geniaal zijn.
Greavy 4 uur in de trein die ie het meeste haat, zonder toilet.
In dat geval sponser ik ook 20. 40 als het gefilmd wordquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende ochtend bloedchagrijnig, totaal niet geslapen, broek vol stront en dan moet ie nog de hele dagVoor het goed doel
Ik moest hard lachenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:05 schreef Ascendancy het volgende:Greavy 4 uur in de trein die ie het meeste haat, zonder toilet.
inderdaad GE-NI-AAL!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:49 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een briljante vinding:
[ code verwijderd ]
Middenin de nacht bijna 300km afleggen, zonder over te stappen.
Dat zal wel niet nee. Zit altijd IRM in. Soms ICM, maar ander materieel word er altijd geweerd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het door falende materiaalomlopen een SLT gaat zijn, maar dat zal wel niet
Mogen van mij zo snel mogelijk komen. Syntus maakt er echt een potje van, op zich is dat ook best te begrijpen want als je weet dat je over 2 jaar weg bent waarom zou je dan nog investeren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:59 schreef Peterselieman het volgende:
Daarom vind ik het ook niet gek dat Arriva-baas Hettinga gezegd heeft dat hij desnoods (een deel van) het vervoer eerder over wilde nemen.
Dat heeft een collega van me ook wel eens gehad toen hij nog perronopzichter was. Diep sneu.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die gozer op OHIH die de conducteur ging vertellen dat hij niet de juiste trein mee had![]()
![]()
Dat cafe is niet onaardig, de rest is niet veel soeps dat kloptquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef Crientj het volgende:
Wat een rot station is Driebergen-Zeist.
* Crientj heeft van 10 tot 3 daar in de To Go gestaan.
Uhuh. Enige probleem is dat Arriva nog niet genoeg materieel heeft om veel over te kunnen nemen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:05 schreef Temlin het volgende:
[..]
Mogen van mij zo snel mogelijk komen. Syntus maakt er echt een potje van, op zich is dat ook best te begrijpen want als je weet dat je over 2 jaar weg bent waarom zou je dan nog investeren.
En vooral een oase van rust in de To Go (in vergelijking met Utrecht), lijkt mij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef Crientj het volgende:
Wat een rot station is Driebergen-Zeist.
* Crientj heeft van 10 tot 3 daar in de To Go gestaan.
Ja idd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:06 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
En vooral een oase van rust in de To Go (in vergelijking met Utrecht), lijkt mij.
Ik ben er bij die dag.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:39 schreef KapiteinT het volgende:
Ook hier kom ik even mijn lijstje spammen.
Wie 15 januari ook wilt komen moet zich even melden.
Magazijnman?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:12 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja idd.We hebben in Utrecht wel eens mensen gehad vanuit Driebergen-Zeist.
Die zeiden op een normaal rustig moment (met 3 kassa's dan wel los.) 'Hmm. Het is hier wel erg druk.'
Magazijnman hoorde dat, die zei toen 'Wacht maar af tot de spits begint.'
Reactie terug; 'Huh? Spits? Nog meer mensen?!![]()
![]()
'
Je kunt hem gewoon in Essen aan het loket kopen. Ook al kom je van Saturnus. Die dingen zijn niet op naam gesteld namelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Ireyon het volgende:
Was er hier laatst toevallig iemand die in België van de Go-Pass gebruik had gemaakt? Hoe gaat dat precies in z'n werk, want via internet kun je alleen zo'n ding kopen als je in België woont, of kun je 'm ook gewoon in Essen aan het loket halen (als Nederlander)?
Welnee, we hoeven heus niet met 20 man te zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ja staat erbij.
Wie nog meer? Met z'n 6e wordt het een beetje zielig.
Ja, utrecht heeft een magazijnman.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:53 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Magazijnman?
Met hoe veel mensen stond je in Driebergen-Zeist?
En anders is er niet genoeg bier voor jou.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, we hoeven heus niet met 20 man te zijnZeker niet als we een beetje als groepje bij elkaar willen zitten. In de Pimpel is het met 6 man al goed druk.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En anders is er niet genoeg bier voor jou.
Valt een SOV onder abonnementen?quote:NS/OV- en Jaar(traject)abonnementhouders 1e klas: op vertoon van uw Jaarabonnement ontvangt u een gratis winterbrunch (broodje, warme drank en een stuk fruit naar keuze) bij de Broodzaak op het station, geldig van maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 15.00 uur. Bovendien kunt u dagelijks een gratis warme drank halen bij Kiosk op het station, geldig van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur en na 19.00 uur.
NS/OV- en Jaar(traject)abonnementhouders 2e klas: op vertoon van uw 2e klas Jaarabonnement kunt u reizen in de 1e klas op het betreffende traject, geldig van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur en na 19.00 uur.
Voordeelurenabonnementhouders: op vertoon van uw Voordeelurenabonnement reist u van maandag tot en met vrijdag na 19.00 uur voor ¤ 2,50 in de 2e klas.Om gebruik te maken van dit aanbod koopt u een Railrunnerkaartje in onze webshop op ns.nl of bij de NS-kaartautomaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |