Lijkt me ook logisch, die zijn puur voor de treinvulling buiten de spitsurenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:33 schreef greavy het volgende:
[..]
Staat al in dit topic. Staat ook in de voorwaarden.
http://www.ns.nl/cs/Satel(...)nten?p=1160724828566
De Actievoorwaarden staat duidelijk dat het niet geld voor de Studenten-OV
Nog steeds beter dan gewoon klatsboem opheffenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:36 schreef James1988 het volgende:
Trein 9272 is een beetje vertraagd. Op dit moment staat de doorkomst van die trein in Breda gepland om 23:28 met 31 minuten vertraging. Pas rond middernacht gaat die trein dus in Breda zijn, daarna moet die nog verder naar Roosendaal, Antwerpen en Brussel.
De oorspronkelijke vertrektijd in Amsterdam was 20:53 (+10), geplande aankomsttijd in Brussel was 23:42, maar dat zal nu dus wel 01:30 worden ofzo. www.railtime.be snapt 't niet helemaal meer, na Den Haag geeft die geen informatie meer. Waarschijnlijk is die IC Brussel dus tot Den Haag gereden, en daarna om gaan rijden via Utrecht / Den Bosch / Breda.
Dit natuurlijk ivm de brand te Moerdijk, het treinverkeer is daar stilgelegd.
Dat kan alleen niet omdat het de laatste int verbinding van de dag is. Anders had die echt niet zover omgereden hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan gewoon klatsboem opheffen
"kan niet" ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat kan alleen niet omdat het de laatste int verbinding van de dag is.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:32 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Af en toe laat op de avond met de trein is best leuk soms, heerlijk alle ruimte die je dan ineens in de trein hebt!![]()
Maandagavond met de laatste stopper Almelo-Deventer gereisd, linkerspoor Almelo tot Rijssen, over Deventer-opstel echt 6 sporen verderop dan de normale doorrij-sporen roestrijden!
Vandaag Amersfoort-Deventer, even op een slakkegangetje bij Stroe langs het perron, ik gok ook roestrijden, anders komt daar nooit een trein langs
Dat ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"kan niet" ?
300 taxibonnen kosten meer bedoel je. "KAN" best hoor
"De Coradia"?quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:35 schreef James1988 het volgende:
Overigens, vinden jullie niet dat de Coradia wat wegheeft van de V250, maar een stuk sneller oogt?
Ach ja er zit voor iedereen wat inquote:Op donderdag 6 januari 2011 02:10 schreef Yreal het volgende:
ik vind die acties van de NS voor de abbo's wel wat hebben trouwens
Vooral die van de 1e klas is wel echt nice
Bevat zeker ook geen toilet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:35 schreef James1988 het volgende:
De SNCF heeft een tijdje terug (in 2009) een raamwerkovereenkomst gesloten met Alstom, voor de levering van een berg nieuwe regionale treinen. Als alle opties gelicht worden zijn dat in totaal rondom de 1000 elektrische treinstellen, wat een mega-order is. De orders zijn afhankelijk van wat SNCF overeenkomt met de verschillende regio's waarvoor de treinen bedoeld zijn, de regio's hebben erg veel invloed op hoe de treinen eruit komen te zien qua interieur e.d..
Op dit moment zijn er 142 treinen besteld, het eerste stel gaat later dit jaar geleverd worden. Tussen 2013 en 2015 moeten alle stellen uit de huidige orders geleverd zijn, maar nieuwe orders komen natuurlijk later.
Omdat er best wel veel regio's zijn in Frankrijk is het hartstikke duur om voor iedere regio een prototype of mock-up te bouwen, daarom doet Alstom iets nieuws: ze hebben samen met Autodesk (bekend van CAD-software) een simulator ontwikkeld waarin ze uitgebreide 3D-renders hebben van de treinstellen, zodat de afgevaardigden van de regio een goed beeld kunnen vormen van wat ze gaan krijgen. (Meer over 3D vanaf 4:00)
De treinstellen waar het hier over gaat zijn Coradia Polyvalent-stellen, wat de tegenhanger is van de SLT van NS en de Desiro-familie van Siemens. Het Coradia-merk an sich is niet nieuw, in heel Europa rijden al Coradia's rond van allerlei soorten en maten. De LINTjes in de Achterhoek, in Scandivië, in Frankrijk, in Italië, in Duitsland, overal. De Coradia Polyvalent borduurt hierop door.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens, vinden jullie niet dat de Coradia wat wegheeft van de V250, maar een stuk sneller oogt? De V250 is in werkelijkheid sneller (duh...) maar persoonlijk vind ik dat de trein te lomp oogt en helemaal geen gevoel van snelheid geeft, eerder van lompheid en dufheid.
[ afbeelding ]
Het probleem met die V250 is dat hij enorm lijkt te gapen door dat grote ... gapende gat aan de voorkantquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:35 schreef James1988 het volgende:
[...]
Overigens, vinden jullie niet dat de Coradia wat wegheeft van de V250, maar een stuk sneller oogt? De V250 is in werkelijkheid sneller (duh...) maar persoonlijk vind ik dat de trein te lomp oogt en helemaal geen gevoel van snelheid geeft, eerder van lompheid en dufheid.
[ afbeelding ]
Volgens mij verandert de eerste bak in een indoor skipiste in de winter, met zo'n sneeuwhapper aan de voorkantquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:45 schreef Peterselieman het volgende:
Daarom is het wel de ideale stofzuiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |