abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89094801

Selectie 2009/2010:
Staand bovenste rij van links naar rechts: Norbert Keulen (verzorger), Davy de Fauw, Willem Janssen, Dieter van Tornhout, Jan- Paul Saeijs, Rihairo Meulens, Kris de Wree, Mads Junker, Eric Addo, Harrie Gommans, Rutger Sanders (teamarts).
Staand middelste rij van links naar rechts: John Roox (keeperstrainer), Laurent Delorge, Edwin Linssen, Pa- Modou Kah, Bram Castro, Collin van Eijk, Cliff Mardulier, Guus Hupperts, Anouar Hadouir, Kjell Knops, Hans Wiltenburg (fysiotherapeut).
Zittend van links naar rechts: Ger Senden (teammanager), Arnaud Sutchuin Djoum, Kenneth Staelens, Boldiszar Bodor, Harm van Veldhoven (hoofdtrainer), René Trost (assistent- trainer), Jeanvion Yulu- Matondo, Vincent Lachambre, Ruud Vormer, Mark Luijpers (assistent- trainer).
Op de foto ontbreken: Marcel de Jong, Jamaïque Vandamme, Przemyslaw Tyton.

Nieuwe spelers voor seizoen 2010-2011:
• Morten Skoubo (gehuurd van FC Utrecht)
• Mads Junker (transfervrij overgenomen van VItesse (na huurperiode))
• Jimmy Hempte (transfervrij overgenomen van KV Kortrijk)
• Eelco Horsten (Jeugd PSV)

Spelers die vertrokken na/tijdens 2010-2011:
• Marcel de Jong (transfervrij, FC Augsburg)
• Arnold Kruiswijk (gehuurd, SC Heereveen)
• Jan-paul Saeijs (transfervrij)
• Jamaique vandamme (transfervrij)
• Kjell Knops (transfervrij)
• Cliff Mardulier (transfervrij)
• Bram Castro (transfervrij)
• Kris de Wree (optie niet gelicht, transfervrij)

quote:
Nieuwe spelers voor seizoen 2009-2010:
• Rihairo Meulens (transfervrij overgenomen van Vitesse);
• Mads Junker (gehuurd van Vitesse);
• Morten Skoubo (gehuurd van FC Utrecht);
• Eric Addo (transfervrij overgenomen van PSV (na huurperiode)).

Spelers terug na verhuurperiode:
• Harrie Gommans (Roeselare);
• Jan-Paul Saeijs (Southampton).

Spelers die vertrokken na/tijdens 2008-2009:
• Andres Oper (Shanghai Shenhua);
• Marcel Meeuwis (Borussia Mönchengladbach);
• Sekou Cissé (Feyenoord)
• Dieter van Tornhout (Enosis Neon Paralimni);
• Wesley Schors (MVV).

DarkShine:
West 7

56727.jpg
TheGHunter:
Theo Pickee Tribune, Vak 17

Schimpie:
West, overal & nergens

planethugo:
West 12

RD4:
West 3

apple_dj.gif
LeonH:
Noord 11

Professional:
West 12

Robjuhhh:
West, overal & nergens

Fok_avatar-03.gif
ZoneKill:
Theo Pickee Tribune, Vak 18

flamand.gif
Plato1980:
Ergens op de Theo Pickée tribune

dharma.gif
SuzukiSwift:
Theo Pickee Tribune, Vak 13

[Roda JC] #53: Waar de stress van vorig jaar verdwenen is
[Roda JC] #52: met goede moed de barre winter door
[Roda JC] #51: STAK + RVC: Rot op!
[Roda JC] #50: Puntjes sprokkelen in het nieuwe seizoen...
[Roda JC] #49: Vechte, Valle, Opstaon en weer Vechte!
[Roda JC] #48: UNABSTEIGBAR!
47
[Roda JC] #46: Onafgebroken in de Eredivisie sinds 73/74
[Roda JC] #45: Waar de gifbeker een gif-fust geworden is
[Roda JC] #44: Zes punten zijn een must!
[Roda JC] #43 Our pride since 1962!
[Roda JC] #42 Kotsen op de fusie
[Roda JC] #41 Nog ongeloofwaardiger dan een soap
[Roda JC] #40 Strijdend tegen de na-competitie!
[Roda JC #39] NEVER SURRENDER!
[Roda JC I #38] R.I.P. Roda JC 1962 - 2009
[Roda JC I #37] Versterking komt eraan, nu de punten nog!
[Roda JC I #36] Met meer wedstrijden dan punten...
[Roda JC I #35] Zonder stoflongen richting middenmoot...
[Roda JC | #34] Tot de winterstop met Koopman?
[Roda JC | #33] Nog 2 weken...
[Roda JC | #32] De komkommertijd is begonnen...
[Roda JC | #31] Maandag bij d'r Joep op de Markt?
[Roda JC | #30] Geel-Zwart lint richting de Kuip!
[Roda JC | #29] Ut sjunste op de welt!
[Roda JC | #28] Op naar de Kuip, beker halen!
[Roda JC | #27] We are going for a European Tour!
[Roda JC #26] We are Roda; Kaalheide is the place!
[Roda JC #25] Wie wordt op Kaalhei vermoord?
[Roda JC #24] VVV - Roda, Derby of streekduel?
[Roda JC #23] Butcher is back in town
[Centraal] Roda JC #22 Waar versterkingen noodzakelijk zijn
[Centraal] Roda JC #21: Met Atte Europa in!
[Centraal] Roda JC #20: Wij gaan Europa in!
[Centraal] Roda JC #19 met De Fauw in de spits!
[Centraal]Roda JC #18 Huub's Army on tour!
[Centraal]Roda JC #17 KNVB weg ermee!
[Centraal] Roda JC #16: Nieuw seizoen, nieuwe kansen!
[Centraal] Roda JC #15 Huub's Yellow-Blacks Army!
[Roda JC] Roda los mer joa [Deel 11]
[Roda JC] Huuuuuuuuuuuuub! [Deel 10]
[Roda JC] Op naar volgend seizoen! [Deel 9]
[Roda JC]De Trots van het Zuiden[Deel 8]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 7]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 6]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden deeltje 5
[Centraal] Roda JC [Topic 4]
[Centraal] Trots van het Zuiden - Roda JC [Topic4]
[Centraal]Trots van het Zuiden topic (Roda), # 3
[Centraal] Trots van het Zuiden topic (Roda)
Roda JC landskampioen 02/03, Deel II alweer
Roda JC landskampioen 02/03

Ger Senden stopt ermee! [Roda JC: 1989 - 2008]
Vriendin van Kah overleden in auto ongeval
Dankbetuiging Roda JC
Theo Pickée overleden

Roda JC
West Side Ultras
Roda World
Koempel's Pleasure Dome
Fanproject '98
Rodafans Helden

• 20-04-2008 14:30 Feijenoord - Roda JC (Competitie)
• 27-04-2008 18:00 Feijenoord - Roda JC (Bekerfinale)

• ...

De op vind je hier
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_89095681
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:59 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

het is allemaal leuk en aardig als ie 3 wedstrijden leuk speelt, probleem is alleen dat ie daarna 5 wedstrijden geblesseerd is
dit jaar viel het best mee, vanaf januari is ie volgens mij fit geweest tot begin oktober. Alleen zonde dat ie nu weer iets anders krijgt, maar dat heb je nu eenmaal met mannen van glas ;)

Na dit seizoen zien we wel weer verder. Dan loopt zijn contract bij Utrecht af en zal ie zelf misschien terug naar denemarken ofzo willen
pi_89096382
Ik ben benieuwd wie we overhouden aan het eind van dit seizoen. Skoubo misschien weg, Janssen zeker weg, Wielaert terug, Tyton misschien verkocht, contracten van Bodor, Hadouir, Meulens en nog een paar lopen af.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_89096636
dat gaat er idd heel anders uitzien, maar pluspunt is dat dit bij andere clubs ook het geval is. Niemand kan meer dure contracten aanbieden dus een stukje zekerheid zal ook veel waard zijn
  donderdag 25 november 2010 @ 11:10:15 #5
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_89128872
Bedroevende 2e helft van wat ik gister heb gezien....
Djoum.... omg hoe kan je zo'n kans missen! Daarnaast een niet gegeven penalty aan onze kant. Maargoed dat Vormertje nog 2 keer op de lijn staat.

Is het trouwens normaal niet de bedoeling dat je van je doel af voetbalt? Waarom brengt hij in godsnaam Addo voor Bodor ipv een extra aanvaller? En waarom niet Meulens voor Junker? Veel beweeglijker dan Huysegems die totaal nog niet op zijn oude niveau zit...

Maargoed... allemaal dingen die Harm natuurlijk anders ziet...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_89130198
Moet me trouwens van het hart dat er maar erg weinig publiek aanwezig was gisteravond en een deel van het publiek bovendien weer behoorlijk triest bezig was met o.a. het uitfluiten van Addo bij zijn wissel. Addo zal ook nooit mijn favoriete speler gaan worden (ben blij als zijn contract afloopt), maar het uitfluiten van een speler die net het veld inkomt is toch wel een redelijk triest dieptepunt in hetgeen ik iedere wedstrijd op de tribunes meemaak. De ploeg draait, door het ontbreken van een aantal dragende spelers, momenteel stroef en het gemor en gezeur is alweer niet van de lucht...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_89130532
denk niet zozeer dat het uitfluiten tegen addo gericht was maar meer tegen de wissel opzich. We hadden het heel moeilijk in die periode en dan wissel je een middenvelder voor een verdediger terwijl er juist aanvallende impulsen nodig waren. Wielaert schoof dan wel een linie naar voren maar de combi addo/kah is normaal gesproken goed voor een nederlaag.

Zoals LeonH zegt. Na zo een goed begin zak je in de 2de helft zó ontzettend ver weg en dat is ook totaal onnodig. Met een aanvallende impuls had de wedstrijd weer omgedraaid kunnen worden. Maar dat moet je als trainer natuurlijk wel durven....
pi_89222735
zie het vanavond niet zo goed in, groningen is goed op dreef terwijl roda laatste weken een stuk minder speelt, dus met een punt zou je van tevoren al blij zijn denk ik
pi_89235595
Lekker!
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_89235924
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:39 schreef iehlaak het volgende:
Lekker!
Ah mijn favoriete Roda discussiepartner is er ook nog :P

Sta er nog steeds versteld van hoe de club weer is opgestaan. 5 minuten van degradatie af en direct erop weer voor Europees voetbal meedoen. Dit seizoen gaat het ook weer lekker.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_89237461
Nog steeds 1-0 trouwens? Kan de score niet volgen :(
pi_89237698
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:33 schreef Kn0x het volgende:
Nog steeds 1-0 trouwens? Kan de score niet volgen :(
Nee...

1-0 gebleven O-)
pi_89237732
3 puntjes erbij :D
Tegen een 'directe concurent':)
pi_89238327
Gefeliciteerd!
pi_89240555
Welke gore kakkerlak heeft tyton beschadigd met zijn bommetje? :(
pi_89240582
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:54 schreef belegingnewbie het volgende:
Welke gore kakkerlak heeft tyton beschadigd met zijn bommetje? :(
Ik. :*
  zondag 28 november 2010 @ 13:33:27 #17
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_89254273
Die 3 punten komen net optijd hoor. Verdiend maar mel met samengeknepen billetjes...

Die vuurwerkmaloot zullen we iig nooit meer in het PLS terugzien, goed gedaan droeftoeter :r
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 28 november 2010 @ 14:28:22 #18
154193 TheYoung1
pi_89256190
Lees op de fan-site dat er op Oost een suporter is overleden aan een hartstilstand... Sterkte aan de na-bestaanden en alle betrokkenen.
Moet een naar tafareel geweest zijn... -O-
Patat, dat is het!!
pi_89273626
Toen ik de opstelling zag had ik er weinig vertrouwen in. Met Kah wordt het wat rommelig achterin, maar met Addo erbij is het vaak helemaal dramatisch. Toch bleek de tactiek van Hermpke te werken en kon hield het middenveld van Roda het team van Groningen snel genoeg opvangen.

Djoum viel mij positief op in een meer centrale rol. Zit misschien nog wat groeipotentieel in.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_89287315
Zéér content met de drie punten tegen Groningen, mooi ook dat van Veldhoven na de wedstrijd de humba mee aangaf. Wanneer je in ogenschouw neemt dat we een redelijke waslijst aan geblesseerde, dragende spelers hebben, is een overwinning op dit Groningen toch een erg knappe prestatie. Vanmorgen stond ook een mooi stukje in lachblad de Limburger (de midden-Limburgse editie althans) over de sfeer en steun van het publiek afgelopen zaterdagavond. Ik heb het maar meteen uitgeknipt en ingelijst, zo vaak schrijft het Limburgse journaille immers niet positief over onze club. Enige smet was, wat mij betreft, het infantiele vuurwerkincident.

Sterkte aan de nabestaanden van de overleden supporter op oost.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_89295270
ook content met de overwinning. Dat was toch wel een must als je bovenin mee wil blijven doen. We hebben dan ook echt geen minder team als Groningen, dan schat ik utrecht toch hoger in. Vind wel dat er de laatste wedstrijden wat angstig gevoetbald wordt. Er lijkt wel minder lijn in te zitten maar ook dat zal wel ermee te maken hebben dat er een paar spelers niet bij zijn of niet in topvorm.

Ach dat vuurwerk incident, tyton schrok volgens mij vooral. Ben daar opzich niet tegen, maar gooi het dan in de gracht. Nu zat er ook nog een krater in het veld :D
Het ergste van dat alles vond ik nog dat alweer eens bleek dat Zuid wel kabaal kan maken, maar alleen als het tegen West is. :r

[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 29-11-2010 16:27:32 ]
pi_89301174
De overleden man was trouwens een 71 jarige opa die met zijn kleinzoon naar roda was.

Het was een groot roda fan, dus wat dat betreft is er natuurlijk geen betere rustplek..............
pi_89322040
Nigel.jpeg
Heeft hier iemand toevallig op een morgen de blaadjes doorgeduwd?
pi_89332525
Ja, maar ik kon niks doen want ik was met de motor en had de duiven bij. Maar toen ben ik hun ook maar de vot uit gaan hangen.
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:27:01 #25
154193 TheYoung1
pi_89347372
Wat vinden we overigens van de prijs voor Roda - PSV voor de beker? 17,50 is mij te veel voor seizoenskaarthouder.
Snap de gedachten achter het nodige inkomen voor de club wel, maar 17,50?

Wat wordt dat als we de volgende ronde spelen?

Maw, ga er dus niet bijzijn tegen PSV..
Patat, dat is het!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')