Ja!quote:
quote:
ijstip voor de volgende keer dat ik er kom.quote:Maarehm,
[..]
Ja!
Dit gesprek begint volgens Rizzo normen wel hele ranzige vormen aan te nemen. Maar nee, yoghurt mango hebben ze ook. Die's ook heel lekker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ijstip voor de volgende keer dat ik er kom.
Citronellacake?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit gesprek begint volgens Rizzo normen wel hele ranzige vormen aan te nemen. Maar nee, yoghurt mango hebben ze ook. Die's ook heel lekker.
En ik vond citroencake ook lekker.
Alles is daar lekker.
haha! kom.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
![]()
[..]
ijstip voor de volgende keer dat ik er kom.
Dat garpje zien we volgens mij nog een heel topic lang voorbij komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat garpje zien we volgens mij nog een heel topic lang voorbij komen
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
nee inderdaad, kom nou zeg.quote:
Je moet ook eerst in alle kasten kijken voordat je een huis kooptquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:55 schreef Asics het volgende:
benieuwd of er nog een lijk uit de kast komt ...
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je moet ook eerst in alle kasten kijken voordat je een huis stadion koopt
Komt wel goed...quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:55 schreef Asics het volgende:
benieuwd of er nog een lijk uit de kast komt ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
lol,quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:29 schreef Swiffer het volgende:
Was jij dat!!(wie JIJ is, geen idee??)
quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:25 schreef Rossdale het volgende:
Pfff wat flauw zeg... kom op jongensWHAAA JE UI. Wat doe je?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Oh hemel. Zo incrowd zijn we niet hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:40 schreef jpjedi het volgende:
lol,
Me? Geboren en getogen in Prinsenbeek. Bij gebrek aan Prinsenbeek topic, volg ik dit topic.Meestal lees ik hier alleen omdat het een erg "incrowd" topic is maar soms wil ik wel eens een postje droppen.
Ik ben er niet kapot van nee.quote:
Tsss.quote:
Helaas... voor de 4e week op rij mislukt om naar het park te gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:50 schreef Ritchie het volgende:
Ik vrees dat het geen park gaat worden vanavond.
Kan iemand de zomer even terughalen?
Het is mij ook niet gelukt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Helaas... voor de 4e week op rij mislukt om naar het park te gaan
Ik wist niet eens dat er iets te doen was.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:33 schreef Rossdale het volgende:
Helaas... voor de 4e week op rij mislukt om naar het park te gaan
Ik neem mijn kleine neefjes mee. Mijn maat kan niet dus ik heb al een plekkie via zijn seizoenskaart. Wanneer kan je die kaartjes halen want ik zal rap moeten zijn voor de b-side..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:20 schreef Asics het volgende:
is 28 augustus tegen vvv nou voor de compefuckingtitie of voor die hoerige knvb beker?
ofwel moet ik een kaartje kopen of niet.
Is er ondertussen eentje afgefikt inclusief bewoner, jaar of twee terug. Die tegenover de kazerne heeft daardoor in ieder geval stil gelegen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:08 schreef Asics het volgende:
Hoe zit het met die woonboten aan de tramsingel eigenlijk?
Jaren geleden begonnen ze die te bouwen en toen leek het echt wat moois te gaan worden. Maar het is nog steeds niet af en er zit ook geen beweging meer in, zelfs een beetje verpaupering. Eerst dacht ik nog dat de eigenaren tijdelijk door hun bouwbudget heen waren, maar dat kan toch niet zo lang duren? Heeft de gemeente de bouw stilgelegd vanwege vergunningen ofzo?
Och. Joepie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:34 schreef bassieVL het volgende:
Alweer een paar weken aan de gang, over twee weken Belle Perez:
http://www.parkies.net/category/breda/
[ afbeelding ]
Dat gedoe op de trap? En dat terwijl het daar toch gedoogd zou worden door NAC..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:59 schreef Seamonkey- het volgende:
Vind er maar weinig aan dat park gedoe..
Bij NAC was het ook maar een tamme boel. Behalve dat er natuurlijk weer gezeik was op G hehe
Ohnoes zoeen Tilburger in Breda!quote:
SNEL! Pak de Dettol!quote:
Het zou wel het een en ander oplossen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:20 schreef Swiffer het volgende:
Zoutzuur is ook weer overdreven, of niet??
Mwah was iets op de wc aan de hand. Waardoor iedereen alleen nog maar bij de ingang mocht pissen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:21 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Dat gedoe op de trap? En dat terwijl het daar toch gedoogd zou worden door NAC..
Wat daar aan de hand was was dat dat allemaal vrouwen toiletten zijn gewordenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:01 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Mwah was iets op de wc aan de hand. Waardoor iedereen alleen nog maar bij de ingang mocht pissen.
Maar dat met die trappen was ook gruwelijk irritant ja. Als je ook maar met 1 been op dat stuk stond kwam er al zon steward naar boven.. Om te zeggen dat dat niet toegestaan was.
Serieus? Stonden namelijk heel wat stewards om wat bekende van me heen waarvan ik weet dat het niet altijd lieverdjes zijn ghehe.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:17 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Wat daar aan de hand was was dat dat allemaal vrouwen toiletten zijn geworden
Die bordjes waren niet echt niet duidelijk.
Eckte mannen zijn morgen pas jarig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:27 schreef fransbreda het volgende:
Vrijdag de 13de![]()
Het zal je verjaardag maar zijn.
![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 06:24 schreef Asics het volgende:
gefeliciteerd Frans!
gefeliciteerd Rizz!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 06:24 schreef Asics het volgende:
gefeliciteerd Frans!
gefeliciteerd Rizz!
Uitwedstrijden zijn niet aan mij besteed. Alleen soms de combi en pasfotoloze wedstrijden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:50 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Serieus? Stonden namelijk heel wat stewards om wat bekende van me heen waarvan ik weet dat het niet altijd lieverdjes zijn ghehe.
Maar kan goed dat ik het verkeerd gezien heb. Had namelijk ook maar 2 uur geslapen die nacht en toen doorgetrokken naar de wedstrijd. Was ook geen succes.
Ga je naar Utrecht dit weekend?
Das een beetje afhankelijk van het weer morgen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:21 schreef JDude het volgende:
En, wie gaat er morgen brommers kiek'n in de regen?
Feli beiden!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 06:24 schreef Asics het volgende:
gefeliciteerd Frans!
gefeliciteerd Rizz!
Nou dan ga ik wel naar Rizzo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:58 schreef fransbreda het volgende:
Nou hier valt niks meer te halen, alles is op!![]()
En bedankt allen,
Rizzo gefeliciteerd ook!
quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:22 schreef fransbreda het volgende:
Kan die heli niet ergens anders gaan vliegen op zondagochtend.
Ja ik ga heel af en toe weleens.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:19 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Uitwedstrijden zijn niet aan mij besteed. Alleen soms de combi en pasfotoloze wedstrijden.
Kijk de uitwedstrijden eigenlijk altijd in het Muyseum.
Nee hoor, die is gisteren al langsgeweest.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:24 schreef Ritchie het volgende:
Bijna weekend!
Kwam net een man met een zaag langs..
Bij mij stiekem ook..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor, die is gisteren al langsgeweest.
Wat deze Nieuwzeelandse vrucht zegt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Vanavond een besloten feestje in de directe omgeving van Breda
En waar Frazz ook aanwezig is!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:05 schreef JDude het volgende:
MiniBredameetdienietinBredaplaatsvindt.
Oorspronkelijk komt de kiwi uit China, waar de vrucht al vele eeuwen bekend is. In 1906 werden er wat zaden naar Nieuw-Zeeland gehaald. Uit de planten die uit deze zaden groeiden selecteerden enkele Nieuw-Zeelandse tuinders de eerste rassen. De naam luidde toen nog Chinese kruisbes. Pas jaren later, toen de kiwi vanuit Nieuw-Zeeland een belangrijk exportproduct werd, werd hij hernoemd naar 's lands trots: de kiwi (vogel). Gedurende de zomer komt 75% van alle kiwi's nog steeds uit Nieuw-Zeeland.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat deze Nieuwzeelandse vrucht zegt.
Koel,quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:05 schreef JDude het volgende:
MiniBredameetdienietinBredaplaatsvindt.
MOGEN WE AL?!!!quote:
whehehehequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:39 schreef Kuukske het volgende:
OF ben je nog bezig met hapjes klaarzetten.
Vraag anders aan K. of je mag meerijdenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ow kut ff kijken hoe laat de trein gaat
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:01 schreef Frazz het volgende:
Hallo.
Ik leef nog.
Ook na de mini-meet.
Einde bericht.
Hallo.
Ik leef nog.
Ook na de mini-meet.
Einde bericht.
Hallo.
Ik leef nog half.
Ook na de mini-meet.
Einde bericht.
ONZ heeft ongeveer hetzelfde niveau.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:02 schreef Frazz het volgende:
Ik wil klagen dat de KLB dicht is maar dat kan nietwaar moet ik nu lurken
de FP?quote:Op zondag 22 augustus 2010 08:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ONZ heeft ongeveer hetzelfde niveau.
KPD?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:02 schreef Frazz het volgende:
Ik wil klagen dat de KLB dicht is maar dat kan nietwaar moet ik nu lurken
Oh hemel.quote:
Een paar dagen maar.quote:
Heb je het een beetje heel gelaten? Ik moet er morgen nog zijn.quote:
Ik heb alleen een paar gebroken harten achter gelaten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb je het een beetje heel gelaten? Ik moet er morgen nog zijn.
In je BMW over de boulevard cruisend zeker.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:31 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb alleen een paar gebroken harten achter gelaten.
Niet mijn BMWquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:32 schreef JDude het volgende:
[..]
In je BMW over de boulevard cruisend zeker.
Goed bezig. Wat kom je doen eigenlijk. In Breda? Studeren? Wat dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Zo, koffer inpakken en naar Breda verhuizen. Vannacht wordt m'n eerste nacht in Breda
Als je op had gelet in voorgaande topcis had je 't wel geweten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed bezig. Wat kom je doen eigenlijk. In Breda? Studeren? Wat dan?
Gefeliciteerd en welkom!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Zo, koffer inpakken en naar Breda verhuizen. Vannacht wordt m'n eerste nacht in Breda
Brabantse nachten zijn lang.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Ga denk ik maar bij jou wonen.. ik heb afscheid genomen van Breda..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:05 schreef xxiessiexx het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:38 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ga denk ik maar bij jou wonen.. ik heb afscheid genomen van Breda..
Mag eigenlijk niet meer in het topic komen.. (Alhoewel ik nog steeds/alweer.. een kamer zoek natuurlijk).
Ik kom inderdaad studeren. Urban Management (combinatie van Planologie en Verkeerskunde) aan het NHTV.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed bezig. Wat kom je doen eigenlijk. In Breda? Studeren? Wat dan?
Dankjewel!quote:
Dat geloof ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:22 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Brabantse nachten zijn lang.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:38 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ga denk ik maar bij jou wonen.. ik heb afscheid genomen van Breda..
Mag eigenlijk niet meer in het topic komen.. (Alhoewel ik nog steeds/alweer.. een kamer zoek natuurlijk).
Slim dat dat is gecombineerd. Al die planologen kwamen niet aan een baanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:24 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik kom inderdaad studeren. Urban Management (combinatie van Planologie en Verkeerskunde) aan het NHTV.
Och, Kuukske heeft ook een paar maanden op mijn kamer gewoond.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:24 schreef xxiessiexx het volgende:
Vaarwel. Alle kamers zijn nu helaas al vol hier en mijn kamer is wat krapjes voor z'n tweeën
Hier zou die het met zo'n 30m2 minder moeten doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Slim dat dat is gecombineerd. Al die planologen kwamen niet aan een baan.
[..]
Och, Kuukske heeft ook een paar maanden op mijn kamer gewoond.
Oké, die was 42m². De kamer. Niet Kuukske.
Dank je, nu zie ik een K. voor me met een eetprobleem.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Slim dat dat is gecombineerd. Al die planologen kwamen niet aan een baan.
[..]
Och, Kuukske heeft ook een paar maanden op mijn kamer gewoond.
Oké, die was 42m². De kamer. Niet Kuukske.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:05 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dank je, nu zie ik een K. voor me met een eetprobleem.
Ah, ja. Ok. Nouja dan ben ik wel slank!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:05 schreef tha_rizzo het volgende:
Dank je, nu zie ik een K. voor me met een eetprobleem.
Als je een eetprobleem hebt en je bent 42m2?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, ja. Ok. Nouja dan ben ik wel slank!
Oppervlakte heeft niets te maken met diktequote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:36 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Als je een eetprobleem hebt en je bent 42m2?
Als je dat slank noemt....
Nééjuh. Laat maar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:36 schreef tha_rizzo het volgende:
Als je een eetprobleem hebt en je bent 42m2?
Als je dat slank noemt....
quote:
Mijn fiets werd gejat in mijn eerste NHTV-jaar, dus da's nog niksquote:
Ben benieuwd wie mijn fiets wíl jattenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn fiets werd gejat in mijn eerste NHTV-jaar, dus da's nog niks.
Sorry, maar ik had een fiets nodig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn fiets werd gejat in mijn eerste NHTV-jaar, dus da's nog niks.
De mijne was paars met gele stippenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:00 schreef xxiessiexx het volgende:
Ben benieuwd wie mijn fiets wíl jatten
Afgestudeerd?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:55 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb lekker een auto
K., je gaat mij niet meer zien op Avans
Ben gisteren nog bij cityfoto geweest, vond het maar duur, 10 euro voor 4 pasfoto'squote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:04 schreef EDMAN- het volgende:
Vraagje: kent iemand een fotozaak in Breda waar ik vanavond (aangezien Breda is koopavond vanavond en Roosendaal niet) pasfoto's kan laten maken voor een paspoort.
Via google vind ik alleen cityfoto en die is om 18:00 gesloten
alvast bedankt
edit: never mind!
http://www.verschoore.nl/vestigingen/breda/
Nice, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:21 schreef tha_rizzo het volgende:
Jup.
Vanaf vandaag ben ik klaar met de opleiding.
Wil ik best doen, als ik het niet vergeet. Ben al eens bij verschooren geweest in Roosendaal, volgens mij ook ongeveer zo duur.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:10 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ben gisteren nog bij cityfoto geweest, vond het maar duur, 10 euro voor 4 pasfoto'sKan je even zeggen hoeveel jouw pasfoto's kostten als je er bent geweest? Als het goedkoper is ga ik daar voortaan wel heen
Dank je, en absoluut bier vanavond.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:20 schreef JDude het volgende:
Gefeliciteerd Rizzeau! Bier!
Ik was vroegâh erg vaak te vinden @ NHTV Hopmansstraat. Sinds 2006 niet meer echter.
Muhaha verrader!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:03 schreef tha_rizzo het volgende:
Dank je Edman, ik was aan het zoeken naar Breda-topic en keek er overheen omdat jij hierin gepost had
YYYYYYYYYYYYYYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:21 schreef tha_rizzo het volgende:
Jup.
Dank jequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
YYYYYYYYYYYYYYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:57 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dank je
Vier jaar aan frustraties eindelijk voorbij
Leuk om alle koppen te zien van de nieuwelingen als je op school aankomt netjes in pakFeli ouwe, en we zien de foto's wel verschijnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- NAC Breda -
Zelfde, 4 voor een 10tjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:10 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ben gisteren nog bij cityfoto geweest, vond het maar duur, 10 euro voor 4 pasfoto'sKan je even zeggen hoeveel jouw pasfoto's kostten als je er bent geweest? Als het goedkoper is ga ik daar voortaan wel heen
Dank u.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:18 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Feli ouwe, en we zien de foto's wel verschijnen.
Ik zou ook niet kunnen slapen als ik net geslaagd benquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben heul geen verrader.
[KLB]Ik kan niet slapen, ik ben nu echt klaarwakker.[/KLB]
Geen idee waarom ik om 03:00 wakker werd, maar ik kon gewoon niet meer slapen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zou ook niet kunnen slapen als ik net geslaagd ben
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:57 schreef tha_rizzo het volgende:
Dank je
Vier jaar aan frustraties eindelijk voorbij
Leuk om alle koppen te zien van de nieuwelingen als je op school aankomt netjes in pakWaarom kwam jij jezelf niet even melden op mijn afdeling dan hè?! Ik ben wel een beetje gekwetst nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Lieve schat, ik ben gillend als een klein schoonmeisje blij de school uitgerend omdat ik er niet meer hoef te komen, ik ben zo blij dat ik er eindelijk weg ben.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom kwam jij jezelf niet even melden op mijn afdeling dan hè?! Ik ben wel een beetje gekwetst nu.
San Marino toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:41 schreef fransbreda het volgende:
Tegen wie moet ned elftal as vrijdag?
Hier werd finland geopperd maar dat is volgende week dacht ik.quote:
Bonnie met Ron Brandsteder?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:01 schreef DutchieBre het volgende:
Zijn er nog mensen bij "Tranen van van Cooth" geweest ? Was een prima feestje.
Jammer dat het weer zo tegen zat !
Bonnie St. Clair
Nee, er kwam 1 of andere nicht de stem van Ron playbackenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:06 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Bonnie met Ron Brandsteder?
Het Ginneken is nu bijna helemaal afgezet, irritant.
Ik ben tijdens Bonnie al weggegaanquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:25 schreef fransbreda het volgende:
Ik ben weggegaan toen die jostiband maar bleef spelen.
Jezus wat was dat slecht.
Behoort Bonnie niet tot de jostiband?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:27 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik ben tijdens Bonnie al weggegaan.. Naar het cafeetje op de hoek tegenover de Mezz. Kwamen 2 travo's optreden, was nog gezellig ook, haha.
ja, èn de travo's.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Behoort Bonnie niet tot de jostiband?
Eindelijk dat ik je gelijk geef?quote:
haha .. Ik ben bezig met de opzet hé. heb me nog niet ingeschreven, dat komt volgende maandquote:
Dat lijkt me wel heel erg gaafquote:Op woensdag 1 september 2010 23:00 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
haha .. Ik ben bezig met de opzet hé. heb me nog niet ingeschreven, dat komt volgende maand..
Ik ga taalstages aanbieden. Spaans leren in Spanje of Midden- Zuid Amerika, Engels in Engeland, USA, Canada, enz, enz. Dit met alle moderne talen en Chinees. Heb er superveel zin in ! De opzet tot nu toe verloopt vlotjes.
Ik help de studenten dus met de juiste taalcursus, de accommodatie ter plaatsen, ik kan een officiële werkstage gaan regelen of vrijwilligerswerk. Vrij breed scala dus :-)
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel erg gaafKun je vakanties ook aan de belastingdienst op gaan geven als zakentrips zodat je de btw bonnetjes kunt declareren?
quote:De Venise Bar in de Halstraat, een van de bekendste gaycafés van Nederland, is failliet.
Volgens de uitbaters zijn de omzetten de afgelopen tijd zo hard teruggelopen, dat ze gedwongen zijn om het faillissement van de Venise aan te vragen. De zaak is ook meteen gesloten.
Hij ging toch weer eens stappen zei hijquote:
in de binnenstad !quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:25 schreef xxiessiexx het volgende:
Waar in Breda kun je lekker een bakkie doen voor een betaalbare prijs?
quote:
Dank u voor de inleiding Jan Diederick.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:41 schreef JDude het volgende:
's Lands grootste koffieproducent heeft natuurlijk een winkel+koffietoko. Verder weten koffiekenners Rizzeau en Kiwi vast nog wel wat adresjes...
Ik wel. Ik werk er.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:13 schreef tha_rizzo het volgende:
In Rotterdam heb ik nog geen plek kunnen vinden met heerlijke koffie
Ik spreek je wel een keer op teh MSN.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Serieus?
Waar, wat, hoe et cetera.
(mag ook even via de sms)
En natuurlijk van harte!
Door het fantastisch functioneren van MSN kan dat even durenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik spreek je wel een keer op teh MSN.
In Rotterdam: die toko in WTC is redelijk. (ambiance beter dan de koffie overigens)quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
. In Rotterdam heb ik nog geen plek kunnen vinden met heerlijke koffie en een puicke ambiance, evenmin in Anvers en Amsterdam.
Ik las Avans.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
In Rotterdam: die toko in WTC is redelijk. (ambiance beter dan de koffie overigens)
In Anvers heb ik meerdere adresjes, in Amsterdam niet.
Staal? Ja, dat was wel aardig.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
In Rotterdam: die toko in WTC is redelijk. (ambiance beter dan de koffie overigens)
Stael ? Daar had ik mijn afscheid etentje van het werk .. Is wel een "ok" zaak.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Beetje laat maaaaar...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:21 schreef tha_rizzo het volgende:
Jup.
Dank uquote:Op maandag 6 september 2010 16:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Beetje laat maaaaar...
Gefeliciteerd!
En, ga je nog verder studeren?quote:Op maandag 6 september 2010 17:15 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dank u
Het was een zware bevalling, maar het is gelukt
Het mooiste aan Rotterdam is de trein naar Breda, en de A16 richting het zuiden.quote:Op maandag 6 september 2010 16:34 schreef Vogue het volgende:
Gracias! Rotterdam heeft ook zijn goede kanten, heb er niet lang gewoond maar het er wel leuk gehad. Breda echter vind ik een stuk mooier qua stad, en ik hou wel van de Brabantse mentaliteitHeb er een jaar of 8 geleden gestudeerd en het er erg naar mijn zin gehad.
Ik werk in de buurt van Brielle / Hellevoetsluis. 50 Minuten rijden, gelukkig werk ik af en toe een dagje vanuit huis.
Hé jij hier.quote:Op maandag 6 september 2010 16:36 schreef automatic_ het volgende:
Beetje laat maaaaar...
Gefeliciteerd!
Ja,quote:
Ik ga eerst werk zoeken.quote:Op maandag 6 september 2010 17:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En, ga je nog verder studeren?
Uhuh, dat dacht ik al wel.quote:Op maandag 6 september 2010 18:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik ga eerst werk zoeken.
Ik heb het gehad met fulltime de student uithangen.
Ah, dáárom moest die mat er af.quote:Op maandag 6 september 2010 18:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb het gehad met fulltime de student uithangen.
Dat valt een beetje tegenquote:Op maandag 6 september 2010 18:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, dat dacht ik al wel.
Is er momenteel wel een beetje werk in jouw branche of...?
Zo mooi vind ik de A16 niet... 3 druppels regen en direct parkeert een idioot zijn wagen in de vangrail waarna de complete A16 vast staatquote:Op maandag 6 september 2010 17:20 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Het mooiste aan Rotterdam is de trein naar Breda, en de A16 richting het zuiden.
En welkom!
Gefeliciteerd trouwens, ik las net terugquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik hoorde dat het een hel was op de weg.
Toen draaide ik me nogmaals om in m'n bed.
Dank je.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:31 schreef Vogue het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens, ik las net terugWat heb je gestudeerd? Zo ver heb ik ook weer niet teruggelezen
Auto beats trein.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:29 schreef Vogue het volgende:
Hoewel ik van tevoren er rekening mee had gehouden dat ik de komende 2 maanden met OV naar mijn werk zou moeten reizen en ik uit mezelf naar Breda ben gegaan, vonden ze me blijkbaar zielig op mijn werk, en hebben ze me sinds vorige week een lease auto gegevenDus de trein hoef ik gelukkig niet meer in. File is altijd nog beter dan treinvertragingen
Heb je een toeslag moeten betalen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Voor ¤35,- kreeg ik een reis van twee uur, daar bovenop nog vertraging, moeten staan en in het totaal drie treinen.
Prijs/kwaliteitsverhouding is belabberd. Met de auto zou ik veel vlugger thuis zijn, zou ik gewoon kunnen zitten en stonden er geen stinkende mensen om me heen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:11 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Heb je een toeslag moeten betalen?![]()
Zo duur is de NS nou ook weer niet.
En nu op zoek naar een baan? Is er moeilijk werk te vinden in je branche?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:43 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb bedrijfskundige informatica gedaan.
Dan moet je ook wel heel veel delen teruglezen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:31 schreef Vogue het volgende:
Gefeliciteerd trouwens, ik las net terugWat heb je gestudeerd? Zo ver heb ik ook weer niet teruggelezen
Ik ben eerst nog bezig met allerlei administratieve zaken en niet-werk gerelateerde werkzaamheden. Heb tot nu toe één gesprek gehad. Kan dus nog niet zeggen of het lastig is om een baan te vinden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef Vogue het volgende:
[..]
En nu op zoek naar een baan? Is er moeilijk werk te vinden in je branche?
Ik vond het wel meevallen, maar ik was best vroegquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik hoorde dat het een hel was op de weg.
Toen draaide ik me nogmaals om in m'n bed.
Heb je een beetje omgereden? Rotterdam is toch geen 225 kilometer van Breda verwijderd?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:18 schreef JDude het volgende:
Ik heb 3u20 gedaan over 225 kilometer. Kan slechter, maar echt vlot was het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |