quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:57 schreef tha_rizzo het volgende:
Dank je
Vier jaar aan frustraties eindelijk voorbij
Leuk om alle koppen te zien van de nieuwelingen als je op school aankomt netjes in pakWaarom kwam jij jezelf niet even melden op mijn afdeling dan hè?! Ik ben wel een beetje gekwetst nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Lieve schat, ik ben gillend als een klein schoonmeisje blij de school uitgerend omdat ik er niet meer hoef te komen, ik ben zo blij dat ik er eindelijk weg ben.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom kwam jij jezelf niet even melden op mijn afdeling dan hè?! Ik ben wel een beetje gekwetst nu.
San Marino toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:41 schreef fransbreda het volgende:
Tegen wie moet ned elftal as vrijdag?
Hier werd finland geopperd maar dat is volgende week dacht ik.quote:
Bonnie met Ron Brandsteder?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:01 schreef DutchieBre het volgende:
Zijn er nog mensen bij "Tranen van van Cooth" geweest ? Was een prima feestje.
Jammer dat het weer zo tegen zat !
Bonnie St. Clair
Nee, er kwam 1 of andere nicht de stem van Ron playbackenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:06 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Bonnie met Ron Brandsteder?
Het Ginneken is nu bijna helemaal afgezet, irritant.
Ik ben tijdens Bonnie al weggegaanquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:25 schreef fransbreda het volgende:
Ik ben weggegaan toen die jostiband maar bleef spelen.
Jezus wat was dat slecht.
Behoort Bonnie niet tot de jostiband?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:27 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik ben tijdens Bonnie al weggegaan.. Naar het cafeetje op de hoek tegenover de Mezz. Kwamen 2 travo's optreden, was nog gezellig ook, haha.
ja, èn de travo's.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Behoort Bonnie niet tot de jostiband?
Eindelijk dat ik je gelijk geef?quote:
haha .. Ik ben bezig met de opzet hé. heb me nog niet ingeschreven, dat komt volgende maandquote:
Dat lijkt me wel heel erg gaafquote:Op woensdag 1 september 2010 23:00 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
haha .. Ik ben bezig met de opzet hé. heb me nog niet ingeschreven, dat komt volgende maand..
Ik ga taalstages aanbieden. Spaans leren in Spanje of Midden- Zuid Amerika, Engels in Engeland, USA, Canada, enz, enz. Dit met alle moderne talen en Chinees. Heb er superveel zin in ! De opzet tot nu toe verloopt vlotjes.
Ik help de studenten dus met de juiste taalcursus, de accommodatie ter plaatsen, ik kan een officiële werkstage gaan regelen of vrijwilligerswerk. Vrij breed scala dus :-)
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel erg gaafKun je vakanties ook aan de belastingdienst op gaan geven als zakentrips zodat je de btw bonnetjes kunt declareren?
quote:De Venise Bar in de Halstraat, een van de bekendste gaycafés van Nederland, is failliet.
Volgens de uitbaters zijn de omzetten de afgelopen tijd zo hard teruggelopen, dat ze gedwongen zijn om het faillissement van de Venise aan te vragen. De zaak is ook meteen gesloten.
Hij ging toch weer eens stappen zei hijquote:
in de binnenstad !quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:25 schreef xxiessiexx het volgende:
Waar in Breda kun je lekker een bakkie doen voor een betaalbare prijs?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |