Eindelijk dat ik je gelijk geef?quote:
haha .. Ik ben bezig met de opzet hé. heb me nog niet ingeschreven, dat komt volgende maandquote:
Dat lijkt me wel heel erg gaafquote:Op woensdag 1 september 2010 23:00 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
haha .. Ik ben bezig met de opzet hé. heb me nog niet ingeschreven, dat komt volgende maand..
Ik ga taalstages aanbieden. Spaans leren in Spanje of Midden- Zuid Amerika, Engels in Engeland, USA, Canada, enz, enz. Dit met alle moderne talen en Chinees. Heb er superveel zin in ! De opzet tot nu toe verloopt vlotjes.
Ik help de studenten dus met de juiste taalcursus, de accommodatie ter plaatsen, ik kan een officiële werkstage gaan regelen of vrijwilligerswerk. Vrij breed scala dus :-)
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel erg gaafKun je vakanties ook aan de belastingdienst op gaan geven als zakentrips zodat je de btw bonnetjes kunt declareren?
quote:De Venise Bar in de Halstraat, een van de bekendste gaycafés van Nederland, is failliet.
Volgens de uitbaters zijn de omzetten de afgelopen tijd zo hard teruggelopen, dat ze gedwongen zijn om het faillissement van de Venise aan te vragen. De zaak is ook meteen gesloten.
Hij ging toch weer eens stappen zei hijquote:
in de binnenstad !quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:25 schreef xxiessiexx het volgende:
Waar in Breda kun je lekker een bakkie doen voor een betaalbare prijs?
quote:
Dank u voor de inleiding Jan Diederick.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:41 schreef JDude het volgende:
's Lands grootste koffieproducent heeft natuurlijk een winkel+koffietoko. Verder weten koffiekenners Rizzeau en Kiwi vast nog wel wat adresjes...
Ik wel. Ik werk er.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:13 schreef tha_rizzo het volgende:
In Rotterdam heb ik nog geen plek kunnen vinden met heerlijke koffie
Ik spreek je wel een keer op teh MSN.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Serieus?
Waar, wat, hoe et cetera.
(mag ook even via de sms)
En natuurlijk van harte!
Door het fantastisch functioneren van MSN kan dat even durenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik spreek je wel een keer op teh MSN.
In Rotterdam: die toko in WTC is redelijk. (ambiance beter dan de koffie overigens)quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
. In Rotterdam heb ik nog geen plek kunnen vinden met heerlijke koffie en een puicke ambiance, evenmin in Anvers en Amsterdam.
Ik las Avans.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
In Rotterdam: die toko in WTC is redelijk. (ambiance beter dan de koffie overigens)
In Anvers heb ik meerdere adresjes, in Amsterdam niet.
Staal? Ja, dat was wel aardig.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
In Rotterdam: die toko in WTC is redelijk. (ambiance beter dan de koffie overigens)
Stael ? Daar had ik mijn afscheid etentje van het werk .. Is wel een "ok" zaak.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Beetje laat maaaaar...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:21 schreef tha_rizzo het volgende:
Jup.
Vanaf vandaag ben ik klaar met de opleiding.
Dank uquote:Op maandag 6 september 2010 16:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Beetje laat maaaaar...
Gefeliciteerd!
En, ga je nog verder studeren?quote:Op maandag 6 september 2010 17:15 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dank u
Het was een zware bevalling, maar het is gelukt
Het mooiste aan Rotterdam is de trein naar Breda, en de A16 richting het zuiden.quote:Op maandag 6 september 2010 16:34 schreef Vogue het volgende:
Gracias! Rotterdam heeft ook zijn goede kanten, heb er niet lang gewoond maar het er wel leuk gehad. Breda echter vind ik een stuk mooier qua stad, en ik hou wel van de Brabantse mentaliteitHeb er een jaar of 8 geleden gestudeerd en het er erg naar mijn zin gehad.
Ik werk in de buurt van Brielle / Hellevoetsluis. 50 Minuten rijden, gelukkig werk ik af en toe een dagje vanuit huis.
Hé jij hier.quote:Op maandag 6 september 2010 16:36 schreef automatic_ het volgende:
Beetje laat maaaaar...
Gefeliciteerd!
Ja,quote:
Ik ga eerst werk zoeken.quote:Op maandag 6 september 2010 17:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En, ga je nog verder studeren?
Uhuh, dat dacht ik al wel.quote:Op maandag 6 september 2010 18:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik ga eerst werk zoeken.
Ik heb het gehad met fulltime de student uithangen.
Ah, dáárom moest die mat er af.quote:Op maandag 6 september 2010 18:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb het gehad met fulltime de student uithangen.
Dat valt een beetje tegenquote:Op maandag 6 september 2010 18:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, dat dacht ik al wel.
Is er momenteel wel een beetje werk in jouw branche of...?
Zo mooi vind ik de A16 niet... 3 druppels regen en direct parkeert een idioot zijn wagen in de vangrail waarna de complete A16 vast staatquote:Op maandag 6 september 2010 17:20 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Het mooiste aan Rotterdam is de trein naar Breda, en de A16 richting het zuiden.
En welkom!
Gefeliciteerd trouwens, ik las net terugquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik hoorde dat het een hel was op de weg.
Toen draaide ik me nogmaals om in m'n bed.
Dank je.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:31 schreef Vogue het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens, ik las net terugWat heb je gestudeerd? Zo ver heb ik ook weer niet teruggelezen
Auto beats trein.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:29 schreef Vogue het volgende:
Hoewel ik van tevoren er rekening mee had gehouden dat ik de komende 2 maanden met OV naar mijn werk zou moeten reizen en ik uit mezelf naar Breda ben gegaan, vonden ze me blijkbaar zielig op mijn werk, en hebben ze me sinds vorige week een lease auto gegevenDus de trein hoef ik gelukkig niet meer in. File is altijd nog beter dan treinvertragingen
Heb je een toeslag moeten betalen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Voor ¤35,- kreeg ik een reis van twee uur, daar bovenop nog vertraging, moeten staan en in het totaal drie treinen.
Prijs/kwaliteitsverhouding is belabberd. Met de auto zou ik veel vlugger thuis zijn, zou ik gewoon kunnen zitten en stonden er geen stinkende mensen om me heen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:11 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Heb je een toeslag moeten betalen?![]()
Zo duur is de NS nou ook weer niet.
En nu op zoek naar een baan? Is er moeilijk werk te vinden in je branche?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:43 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb bedrijfskundige informatica gedaan.
Dan moet je ook wel heel veel delen teruglezen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:31 schreef Vogue het volgende:
Gefeliciteerd trouwens, ik las net terugWat heb je gestudeerd? Zo ver heb ik ook weer niet teruggelezen
Ik ben eerst nog bezig met allerlei administratieve zaken en niet-werk gerelateerde werkzaamheden. Heb tot nu toe één gesprek gehad. Kan dus nog niet zeggen of het lastig is om een baan te vinden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef Vogue het volgende:
[..]
En nu op zoek naar een baan? Is er moeilijk werk te vinden in je branche?
Ik vond het wel meevallen, maar ik was best vroegquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik hoorde dat het een hel was op de weg.
Toen draaide ik me nogmaals om in m'n bed.
Heb je een beetje omgereden? Rotterdam is toch geen 225 kilometer van Breda verwijderd?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:18 schreef JDude het volgende:
Ik heb 3u20 gedaan over 225 kilometer. Kan slechter, maar echt vlot was het ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |