Ik wist niet eens dat er iets te doen was.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:33 schreef Rossdale het volgende:
Helaas... voor de 4e week op rij mislukt om naar het park te gaan
Ik neem mijn kleine neefjes mee. Mijn maat kan niet dus ik heb al een plekkie via zijn seizoenskaart. Wanneer kan je die kaartjes halen want ik zal rap moeten zijn voor de b-side..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:20 schreef Asics het volgende:
is 28 augustus tegen vvv nou voor de compefuckingtitie of voor die hoerige knvb beker?
ofwel moet ik een kaartje kopen of niet.
Is er ondertussen eentje afgefikt inclusief bewoner, jaar of twee terug. Die tegenover de kazerne heeft daardoor in ieder geval stil gelegen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:08 schreef Asics het volgende:
Hoe zit het met die woonboten aan de tramsingel eigenlijk?
Jaren geleden begonnen ze die te bouwen en toen leek het echt wat moois te gaan worden. Maar het is nog steeds niet af en er zit ook geen beweging meer in, zelfs een beetje verpaupering. Eerst dacht ik nog dat de eigenaren tijdelijk door hun bouwbudget heen waren, maar dat kan toch niet zo lang duren? Heeft de gemeente de bouw stilgelegd vanwege vergunningen ofzo?
Och. Joepie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:34 schreef bassieVL het volgende:
Alweer een paar weken aan de gang, over twee weken Belle Perez:
http://www.parkies.net/category/breda/
[ afbeelding ]
Dat gedoe op de trap? En dat terwijl het daar toch gedoogd zou worden door NAC..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:59 schreef Seamonkey- het volgende:
Vind er maar weinig aan dat park gedoe..
Bij NAC was het ook maar een tamme boel. Behalve dat er natuurlijk weer gezeik was op G hehe
SNEL! Pak de Dettol!quote:
Het zou wel het een en ander oplossen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:20 schreef Swiffer het volgende:
Zoutzuur is ook weer overdreven, of niet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |