Jaloers?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Straks krijgt the Legend Killer een hele harem mee
als ik doorhad dat ik de laatste post zou hebben had ik em niet gesloten en ik hou niet van tt'squote:
Achja, je hebt je plicht gedaanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
als ik doorhad dat ik de laatste post zou hebben had ik em niet gesloten en ik hou niet van tt's
en ook niet van interpunctie blijkbaar
Lol, mijn eerste Limburg topic geopend. Woehoequote:
Bij mij werkte datquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:49 schreef Brerius het volgende:
Zeg hoe doe ik mijn Ui maken
Had zou juist een ui gepakt en tegen het scherm gehouden maar er gebeurde niets
Altijd gezellig !quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Straks krijgt the Legend Killer een hele harem mee
Ah dat is kutquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik probeer al weeken iemand te bereiken via hyves, sms en tel maar ik krijg geen antwoord
Mischien op reis?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik probeer al weeken iemand te bereiken via hyves, sms en tel maar ik krijg geen antwoord
Als je mij even lief aankijkt wil ik het wel doen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:16 schreef Brerius het volgende:
[..]
Hahah maar zou graag ook mijn ui erbij willen voegen
Was wel te verwachten van die meidquote:
Ah zo eentje, dan is het niet vreemdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was wel te verwachten van die meidwe maakten tijdens het stappen altijd grapjes als ze naar de wc ging
ze gaat weer wat geld bij verdienen
Brevet?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Begin nu echt het vakantiegevoel te krijgen.
Eigen brevettenserie is afgelopen en goed gegaan, 1200km brevet gereden en gehaald, controle van de Lowlands 1200 ging super. De voorbereidingen van het nieuwe seizoen kunnen nog ff wachten. Dus lekker relaxt. Eens kijken wat ik morgen ga doen behalve de Touretappe kijken.
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 juli 2010 01:04 schreef nattermann het volgende:
Ik ga slapen, morgen om 9 uur weer in Elsloo zijn, ouders + broertjes (waaronder Gezicht) naar Schiphol brengen en een dagje Amsterdam overleven.
1 daarvan waren wij! Grote bbq op de veestraat haha daarom ga ik nu ook dronekn slapenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Altijd gezellig !
Overval feestjes hierik had in elke straat andere muziek
Van frans bauer to house
Trusten tasquote:Op zondag 18 juli 2010 02:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
1 daarvan waren wij! Grote bbq op de veestraat haha daarom ga ik nu ook dronekn slapen
was een heerlijke dag
truste!
hmm die straat zegt me wat... Majaquote:Op zondag 18 juli 2010 02:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
1 daarvan waren wij! Grote bbq op de veestraat haha daarom ga ik nu ook dronekn slapen
was een heerlijke dag
truste!
Een bepaald type lange afstandsfietstocht volgens de regels en erkend door de Audax Club Parisien. Die zijn meestal wat langer dan de gewone toertochten (tot 1400-1500km).quote:
Zijn die foto's door iemand van fok gemaakt? (zit zelf veel op FOT).quote:Op zondag 18 juli 2010 11:44 schreef Tassiepassie het volgende:
ik heb trouwens als t goed is binnen een week weer internetZiggo had kortere wachttijden. Gelukkig maar anders kan ik de foto's niet zien als ze klaar zijn
Ja door Ronaldquote:Op zondag 18 juli 2010 11:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Zijn die foto's door iemand van fok gemaakt? (zit zelf veel op FOT).
haha ja die vond ik wel lief want ik was onzeker over mijn lengte en dus mijn korte pootjesquote:Op zondag 18 juli 2010 12:08 schreef ultra_ivo het volgende:
ah juist, ik zie zijn commentaar op facebook al
Iedereen is klein vergeleken met Ronald.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha ja die vond ik wel lief want ik was onzeker over mijn lengte en dus mijn korte pootjes
haha ja idd! Wat een reusquote:Op zondag 18 juli 2010 12:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Iedereen is klein vergeleken met Ronald.
Volgens Ronald z'n facebook status wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:42 schreef sproetjes het volgende:
ben benieuwd naar je foto's tas![]()
was het wel leuk?
nadat de zenuwen wat weg waren heb ik een megaleuke dag gehad met veel meligheid en lachenquote:Op zondag 18 juli 2010 12:55 schreef friekin_ het volgende:
Volgens mij ook wel.
Voorlopig niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nadat de zenuwen wat weg waren heb ik een megaleuke dag gehad met veel meligheid en lachen
ik ben blij dat je toch nog weg bent gegaan schat! Wanneer zie je je manneke weer?
als je op andere gedachte wil komen weet je me te vinden hequote:
Dat is nog wel een overweging waardquote:Op zondag 18 juli 2010 13:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ook geen limbo meet in de toekomst ?
nee maar hij hjad me wel al een link gestuurd van 1 van die meetsquote:Op zondag 18 juli 2010 13:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Tas heb je torrio op msn ?
4 sep en 11 sep fokmeetskijken als hij ook beide doet.
quote:
zoiets kun je heel snel afspreken. Iedereen woont toch in de buurt (ok behalve de émigré Limburgers danquote:Op zondag 18 juli 2010 13:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Limbo meet op parkfeestenquote:Op zondag 18 juli 2010 13:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil naar beidequote:Op zondag 18 juli 2010 14:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee maar hij hjad me wel al een link gestuurd van 1 van die meets
je weet dat ik dat niet goed durf he
yeah !quote:Op zondag 18 juli 2010 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja gezellig uitgaan met zijn alles is het leukste
Ja, muziek er bij enzoquote:Op zondag 18 juli 2010 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja toch wel het fijnste om elkaar voor de eerste keer te ontmoeten
Nou, uit eten werd soort van vervroegd, omdat mijn vader nog wou slapen voordat hij ging werkenquote:Op zondag 18 juli 2010 18:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Eeensch, ik zet m'n PS3 maar eens aan.
Mare jij ging toch uit eten vandaag?
hmm das minder, ik moet nog eten m'n mijn ouders zijn de hort opquote:Op zondag 18 juli 2010 19:04 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nou, uit eten werd soort van vervroegd, omdat mijn vader nog wou slapen voordat hij ging werken
McDonalds?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
hmm das minder, ik moet nog eten m'n mijn ouders zijn de hort op
Ja eerst even gezellig op terras wat kennis makenquote:
Dan lopen we allemaal voor lul dankzij de bowlingschoenenquote:Op zondag 18 juli 2010 19:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Steengrillen en bowlen is anders ook altijd leuk om tijdens een meet te doen.
Probleem is dat bij dat soort festivals/evenementen fatsoenlijke fotocamera's meestal verboden zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:11 schreef Joysa het volgende:
Bowlen is ook wel grappig
Maar ik vind op ZPF beter plan
Ik plak toch nietquote:Op zondag 18 juli 2010 19:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Probleem is dat bij dat soort festivals/evenementen fatsoenlijke fotocamera's meestal verboden zijn.
Bij de Aldi zal nog wel een aanbieding komen. Of bij de Lidl.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weet iemand waar ik een goedkope tent voor een festival kan scoren. Heb nog een 3 persoonstent nodig voor een prijs die zo laag mogelijk is.
Heuts misschienquote:Op zondag 18 juli 2010 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weet iemand waar ik een goedkope tent voor een festival kan scoren. Heb nog een 3 persoonstent nodig voor een prijs die zo laag mogelijk is.
3 persoons is 2 personen met een beetje bagage hequote:Op zondag 18 juli 2010 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Decathlonquote:Op zondag 18 juli 2010 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben ook fotograaf, dan is fotograferen ook belangrijkquote:Op zondag 18 juli 2010 19:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik plak toch niet
En het gaat toch niet om de foto's? Mij gaat het om het leren kennen van anderen hier en de gezelligheid.
mwah, anderhalf persoons met 2 is ook te doen (moet je wel een fatsoenlijke luifel hebben).quote:Op zondag 18 juli 2010 20:42 schreef sproetjes het volgende:
[..]
3 persoons is 2 personen met een beetje bagage he
ik heb een 4 persoons tent voor 2 personen, zodat er iig nog een beetje ruimte is om je kont te draaien
haha net langsgereden jaquote:Op zondag 18 juli 2010 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Hier in de hood draaien ze nog steeds muziek bij de plaatselijke C1000
Like so many other things!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Een meet is geen kwestie van durven, het is gewoon een kwestie van doen.
daar ben ik het mee eensquote:Op zondag 18 juli 2010 20:48 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Decathlon
zitten in Kerkrade en Luik.
Een dergelijke tent kwam ik ook tegen, maar ik had daarvoor al 'n andere besteldquote:Op zondag 18 juli 2010 21:23 schreef sproetjes het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eenskomt mijn 4 persoos quechua tent ook vandaan, daarvoor had ik en 2 persoons tent van hetzelfde merk, maar die was toch echt te klein voor 2 personen + bagage
voor mij is t heel wat!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Een meet is geen kwestie van durven, het is gewoon een kwestie van doen.
quote:
1 is in utrecht en de ander in Wierden. Bij de 2de gaan we BBQén en overnachten !quote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha net langsgereden jade meeste zagen er niet al te nuchter meer uit!
Oh trouwens Kev als jij gaat dan durf ik misschien ook wel na een meetal vind ik 2 in 1 maand wel erg veel van het goede!
Hoe was het hier?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:16 schreef nattermann het volgende:
Hele dag in Amsterdam rondgelopen. Nu ben ik moe.
Heb er twee jaar geleden voor een periode van drie maanden gewoond. Toen vond ik het een kutstad. Nu was ik er vandaag dus weer, en het is nog steeds een kutstadquote:
Ik dacht altijd dat ik de enige was met die meningquote:Op zondag 18 juli 2010 22:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heb er twee jaar geleden voor een periode van drie maanden gewoond. Toen vond ik het een kutstad. Nu was ik er vandaag dus weer, en het is nog steeds een kutstad
Daar zou ik dus NOOIT van mijn hele leven willen wonen. Alsjeblieft niet.
Herkenbaarquote:Op zondag 18 juli 2010 22:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heb er twee jaar geleden voor een periode van drie maanden gewoond. Toen vond ik het een kutstad. Nu was ik er vandaag dus weer, en het is nog steeds een kutstad
Daar zou ik dus NOOIT van mijn hele leven willen wonen. Alsjeblieft niet.
Nee hoor, hier zit er nog zo een..quote:Op zondag 18 juli 2010 22:23 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik de enige was met die mening
Iedereen lijkt het altijd zo geweldig te vinden enzo
IK WIL RUILEN. NEGERSSSSS!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:26 schreef .ZilveR. het volgende:
Het is er gewoon te druk, en om nou de enige blanke in je straat te zijn lijkt me ook niet je van het
Serieus?quote:
Ja, serieus. Vandaag was het multiculturele festival Bantopa in Weert. Alleen maar staan geilenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:32 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Serieus?
Zoek een flatje op Maastricht-Daalhof/Malberg/oid, kun je de hele dag op je balkon kwijlen
Achja, smaken verschillenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, serieus. Vandaag was het multiculturele festival Bantopa in Weert. Alleen maar staan geilen
Ik ben er een paar keer geweest en die stad kan mij echt niet boeienquote:Op zondag 18 juli 2010 22:39 schreef Mss het volgende:
Amsterdam is vet. En die negers kun je ook negeren. Dat moet helaas soms wel
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:40 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik weet gewoon precies waar je bedoeldEn kom volgens mij niet op de goede naam
Ja ik wil in de vakantie naar London en daar heerst die stress mentaliteit ook. Daarom dacht ik zelf aan een kleinere stad.. maar ik ga denk ik toch naar Londonquote:Op zondag 18 juli 2010 22:43 schreef nattermann het volgende:
Die hele randstad kan mij niet boeien. Steden stellen geen drol voor in dit land (als je in de VS bent geweest en een échte stad hebt gezien), de mentaliteit die daar heerst is stress-stress-stress, mensen genieten niet van het leven.
Wat ben ik toch blij dat ik in Limburg woon
Londen londen londen londen londenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik wil in de vakantie naar London en daar heerst die stress mentaliteit ook. Daarom dacht ik zelf aan een kleinere stad.. maar ik ga denk ik toch naar Londonde stad heeft wel alles
Ja dat cafe ookquote:Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik zie t voor me
Hoe erg dat ik de juiste naam niet weet
Ik ben nu mijn hele fobo door aan het bladerenquote:
Opzich niet erg dat rijden, maar je moet dan wel een goed doel hebben om voor te rijden..quote:
Ja, maar op 't werk (kantoorhumor I know) zeggen we NEGER-en als we een telefoonoproep negeren.quote:
ja ik wil het gewoon wetenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:55 schreef .ZilveR. het volgende:
Wat een moeite voor zoiets onbelangrijks eigenlijk
Ik blader nog steeds door mijn foboquote:Op zondag 18 juli 2010 22:59 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik ook, anders pieker ik daar de hele tijd over
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:26 schreef .ZilveR. het volgende:
Het is er gewoon te druk, en om nou de enige blanke in je straat te zijn lijkt me ook niet je van het
quote:
Volgens mij wel ik moet nu een topic uit maart zoeken voor een fotoquote:Op zondag 18 juli 2010 23:08 schreef .ZilveR. het volgende:
Mariaberg bestaat uit drie delen:
Blauwdorp de historische arbeiderswijk ten oosten van de Ruttensingel
Proosdijveld, het midden van de wijk, tussen Ruttensingel en Florasingel
Trichterveld, ook wel de "witte huisjes" genoemd, ten westen van de Florasingel.
Het is gewoon Mariaberg toch?
Ja volgens mij is het mariabergquote:Op zondag 18 juli 2010 23:18 schreef .ZilveR. het volgende:
Volgens mij heb ik gewoon gelijk
Weet t niet helemaal zeker
Een goede nachtrust jongquote:Op zondag 18 juli 2010 23:21 schreef Ivo1986 het volgende:
Lukes, ich gaon mien teng poetse en dan slaopen.
![]()
Slaop lekkerquote:Op zondag 18 juli 2010 23:21 schreef Ivo1986 het volgende:
Lukes, ich gaon mien teng poetse en dan slaopen.
![]()
Lekker! Nog plannen?quote:Op zondag 18 juli 2010 23:23 schreef Joysa het volgende:
Truste voor iedereen die gaat slapen![]()
Ik heb een weekje vakantie
Ja is best rustig daarquote:Op zondag 18 juli 2010 23:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit
Hoewel ik liever daar zou wonen dan terug naar Osdorp
Bij iemand huisje kijken, verder lekker niksquote:
I'm in!quote:Op zondag 18 juli 2010 23:52 schreef Mss het volgende:
We kunnen een keer onze nagels gaan lakken op de dam
Ik heb ook vrij morgen. OK, twee kortere afspraken maar dat is alles.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb morgen lekker vrij
Slaap lekker en werk ze
Waar en wat?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga tattoo zetten... lekker pijn.daarna hele dag relaxen
Wel foto's posten als ie er zit hequote:Op maandag 19 juli 2010 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Binnenkant van mijn arm een bloem
Ben benieuwdquote:Op maandag 19 juli 2010 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
ja doe ikveel mensen willen hem zien.
ik bekijk m wel irl!quote:Op maandag 19 juli 2010 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
ja doe ikveel mensen willen hem zien.
Ja dacht ik al. 4 sep misschien. Net 3 uur met torrio op msn zitten lullenquote:Op maandag 19 juli 2010 01:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik bekijk m wel irl!
ik blijf trouwens niet overnachten ergens Kev dus 1 meet valt al af voor mijdas teveel van t goeie ineens
slaap lekker!
Ik mis me internet grrrrr
quote:Op maandag 19 juli 2010 08:19 schreef sproetjes het volgende:
Hèhè na een kwartier bellen, in gesprek, ophangen, bellen, in gesprek.... Heb ik eindelijk de huisarts te pakken gekregen.. 11.10 pas een afspraak
Krijg je de arbo meteen op je dak?quote:Op maandag 19 juli 2010 09:04 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nee, want dat is echt een kutprocedure
Dank jequote:
Doktersverklaring oid en de rest van de week een chagrijnige cheffinquote:Op maandag 19 juli 2010 09:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Krijg je de arbo meteen op je dak?
[..]
Dank je![]()
Een huisarts is niet verplicht deze af te gevenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:11 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Doktersverklaring oid en de rest van de week een chagrijnige cheffin
Ik woon in Belgiëquote:Op maandag 19 juli 2010 09:15 schreef Rifoki het volgende:
In Nederland is 't niet toegestaan een doktersverklaring af te geven.
Morgen Tassiepassiequote:Op maandag 19 juli 2010 09:17 schreef Tassiepassie het volgende:
is dit topic nu nog niet vol
goedemorgen mensjes xxx
hoi liev.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:17 schreef Tassiepassie het volgende:
is dit topic nu nog niet vol
goedemorgen mensjes xxx
Maar je werkt in Nederland, in principe moet je hier ook een zorgverzekering hebben.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:17 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik woon in België
Maar goed, ik ben nog nooit ziekgemeld dus ik zou t ook niet precies weten
Ik heb geen flauw idee hoe dat allemaal zit, ik ben geloof ik via het werk van mn moeder (BE) meeverzekerdquote:Op maandag 19 juli 2010 09:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Maar je werkt in Nederland, in principe moet je hier ook een zorgverzekering hebben.
Na, denk niet dat die verzekering ook geldt voor iemand die in het buitenland werkt.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:35 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe dat allemaal zit, ik ben geloof ik via het werk van mn moeder (BE) meeverzekerd
quote:Werken en wonen in Nederland
U komt in Nederland werken en wonen. De hoofdregel is dat u een Nederlandse zorgverzekering moet afsluiten als u in Nederland werkt en/of woont. Dit moet u doen binnen vier maanden nadat u hier bent gaan wonen/werken. Uw gezinsleden die met u naar Nederland komen, zijn ook verplicht een Nederlandse zorgverzekering af te sluiten.
http://www.deombudsman.nl(...)n/uit-het-buitenland
zaterdag avond in een greppel gegleden op een slecht verlicht parkeer terrein/weiland bij extrema. Dus nu dikke (en lichtelijk) blauwe enkel waar ik slecht op kan staan/mee kan lopenquote:
Ai aiquote:Op maandag 19 juli 2010 10:30 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zaterdag avond in een greppel gegleden op een slecht verlicht parkeer terrein/weiland bij extrema. Dus nu dikke (en lichtelijk) blauwe enkel waar ik slecht op kan staan/mee kan lopen
Tassieee!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:19 schreef Tassiepassie het volgende:
Pffff warm zeg! zo snel bij oma poetsen voor het vanmiddag te warm wordt!
2 weken terug nog bij mijn broertje hoor.quote:
toen hij in eindhoven was gaan shoppen zekerquote:Op maandag 19 juli 2010 11:52 schreef Rifoki het volgende:
[..]
2 weken terug nog bij mijn broertje hoor.
de fototas die naast mn portemonnee lag is er zelfs nogquote:
ja, terwijl ik op bed lag was er iemand in mn huis, wtf?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:57 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat heet een beurs
(of portefuij)
Balen, in huis?
Toen hij bij een vriend was, 2 kilometer v erderop.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:56 schreef solaire het volgende:
[..]
toen hij in eindhoven was gaan shoppen zeker
Ouch godsamme, sterkte!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:11 schreef sproetjes het volgende:
nou!dat word 2 weken met krukken lopen...
enkelbanden gescheurd..
dankjewel extrema!
2 weken maar, ik denk dat je er nog ietsje langer last van gaat hebben?!..quote:Op maandag 19 juli 2010 12:11 schreef sproetjes het volgende:
enkelbanden gescheurd..
dankjewel extrema!
Dat is fucking kut, gezien de spelregels in je proeftijd.. Hopelijk is je baas coulant.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:13 schreef sproetjes het volgende:
volgens de dokter 2 weken, wel voorzicht proberen te belasten maar niet overbelasten, dus ook geen lesgeven (op mn nieuwe baan)
beterschapquote:Op maandag 19 juli 2010 12:11 schreef sproetjes het volgende:
enkelbanden gescheurd..
dankjewel extrema!
Reken er maar op dat je spieren in die 2 weken erg lui gaan worden, omdat je ze niet gebruikt zoals je gewend bent, en dat het herstel (naar het punt dat de spieren weer volledig op kracht zijn) daarvan best een tijdje kan gaan duren..quote:Op maandag 19 juli 2010 12:13 schreef sproetjes het volgende:
volgens de dokter 2 weken, wel voorzicht proberen te belasten maar niet overbelasten, dus ook geen lesgeven (op mn nieuwe baan)
daarom moet ik ook na een halve week/ 1 week met 1 kruk gaan lopen, en wel voorzicht blijven belasten, maar niet overbelasten door te gaan hardlopen of lesgeven... het moet binnen 6 weken wel over zijn, dan heb ik die politie dagenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:20 schreef Tism het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je spieren in die 2 weken erg lui gaan worden, omdat je ze niet gebruikt zoals je gewend bent, en dat het herstel (naar het punt dat de spieren weer volledig op kracht zijn) daarvan best een tijdje kan gaan duren..Desalniettemin beterschap meid..
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:13 schreef sproetjes het volgende:
Sjlimmquote:Op maandag 19 juli 2010 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de fototas die naast mn portemonnee lag is er zelfs nogalleen portemonnee... politie is net geweest, die doen nu buurtonderzoek... En geen sporen van inbraak, ik had tot vandaag nooit mn deur op slot als ik thuis was
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat nooit een tattoo zetten vlak onder je oksels... jezus nu voel ik de naalden nog door mijn uit heen snijden.
Ik loop nu rond met 1 arm omhoog, maar het was het waard
heyyyy pistolen paultjeeequote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heyyyy pistolen paultjeee(sorry weet je naam niet)
oma heeft alles weer schoon,boodschapjes binnen en nu zit ik ingesmeerd met notenolie in bikini te zonnen!
Zo lekker het water in
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heyyyy pistolen paultjeee(sorry weet je naam niet)
oma heeft alles weer schoon,boodschapjes binnen en nu zit ik ingesmeerd met notenolie in bikini te zonnen!
Zo lekker het water in
thanks for the mental imagequote:Op maandag 19 juli 2010 14:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu kan ik ook eens zeggen dat ik lek
Zijn dat dingen die wij niet mogen weten of mogen we er wel over oordelen ?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:43 schreef candygirl het volgende:
kom er maar niet aan toe om bij te lezen en te reageren
wat een mix van emotie en verwarring allemaal vanaf zaterdag i
twee vriendinnen in de puinhoop, en van de een zijn puinhoop heb ik iets positiefs aan overgehouden,maar voelt zo dubbel
moest het gewoon even van me afschrijvenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zijn dat dingen die wij niet mogen weten of mogen we er wel over oordelen ?
Laatookmaar.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:48 schreef candygirl het volgende:
[..]
moest het gewoon even van me afschrijven![]()
wil eigenlijk niet op de details van vriendinnen ingaan
maar goed we zullen zien de komende dagen, maar typisch vrouwen weer om je daar zorgen over te maken
Ja dat snap ik welquote:Op maandag 19 juli 2010 14:48 schreef candygirl het volgende:
[..]
moest het gewoon even van me afschrijven![]()
wil eigenlijk niet op de details van vriendinnen ingaan
maar goed we zullen zien de komende dagen, maar typisch vrouwen weer om je daar zorgen over te maken
zal wel lukken, die buien zijn bij meestal zo wegquote:Op maandag 19 juli 2010 14:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat snap ik welIk hoop in ieder geval dat je nog kan genieten van dit mooie weer de komende weken.
hehe wat een rotsituatie nuquote:Op maandag 19 juli 2010 12:13 schreef sproetjes het volgende:
niet normaal meerquote:
Gelukkigquote:Op maandag 19 juli 2010 15:13 schreef candygirl het volgende:
[..]
zal wel lukken, die buien zijn bij meestal zo weg
Zeg, wat heb je toch een mooie naam!quote:Op maandag 19 juli 2010 15:59 schreef ultra_ivo het volgende:
zo, weer eens een gesprekje met de mobility afdeling gehad. Maar dat moet toch nog een keertje echt effect hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |