heyyyy pistolen paultjeeequote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heyyyy pistolen paultjeee(sorry weet je naam niet)
oma heeft alles weer schoon,boodschapjes binnen en nu zit ik ingesmeerd met notenolie in bikini te zonnen!
Zo lekker het water in
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heyyyy pistolen paultjeee(sorry weet je naam niet)
oma heeft alles weer schoon,boodschapjes binnen en nu zit ik ingesmeerd met notenolie in bikini te zonnen!
Zo lekker het water in
thanks for the mental imagequote:Op maandag 19 juli 2010 14:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu kan ik ook eens zeggen dat ik lek
Zijn dat dingen die wij niet mogen weten of mogen we er wel over oordelen ?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:43 schreef candygirl het volgende:
kom er maar niet aan toe om bij te lezen en te reageren
wat een mix van emotie en verwarring allemaal vanaf zaterdag i
twee vriendinnen in de puinhoop, en van de een zijn puinhoop heb ik iets positiefs aan overgehouden,maar voelt zo dubbel
moest het gewoon even van me afschrijvenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zijn dat dingen die wij niet mogen weten of mogen we er wel over oordelen ?
Laatookmaar.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:48 schreef candygirl het volgende:
[..]
moest het gewoon even van me afschrijven![]()
wil eigenlijk niet op de details van vriendinnen ingaan
maar goed we zullen zien de komende dagen, maar typisch vrouwen weer om je daar zorgen over te maken
Ja dat snap ik welquote:Op maandag 19 juli 2010 14:48 schreef candygirl het volgende:
[..]
moest het gewoon even van me afschrijven![]()
wil eigenlijk niet op de details van vriendinnen ingaan
maar goed we zullen zien de komende dagen, maar typisch vrouwen weer om je daar zorgen over te maken
zal wel lukken, die buien zijn bij meestal zo wegquote:Op maandag 19 juli 2010 14:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat snap ik welIk hoop in ieder geval dat je nog kan genieten van dit mooie weer de komende weken.
hehe wat een rotsituatie nuquote:Op maandag 19 juli 2010 12:13 schreef sproetjes het volgende:
volgens de dokter 2 weken, wel voorzicht proberen te belasten maar niet overbelasten, dus ook geen lesgeven (op mn nieuwe baan)
niet normaal meerquote:
Gelukkigquote:Op maandag 19 juli 2010 15:13 schreef candygirl het volgende:
[..]
zal wel lukken, die buien zijn bij meestal zo weg
Zeg, wat heb je toch een mooie naam!quote:Op maandag 19 juli 2010 15:59 schreef ultra_ivo het volgende:
zo, weer eens een gesprekje met de mobility afdeling gehad. Maar dat moet toch nog een keertje echt effect hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |