Lekker! Nog plannen?quote:Op zondag 18 juli 2010 23:23 schreef Joysa het volgende:
Truste voor iedereen die gaat slapen![]()
Ik heb een weekje vakantie
Ja is best rustig daarquote:Op zondag 18 juli 2010 23:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit
Hoewel ik liever daar zou wonen dan terug naar Osdorp
Bij iemand huisje kijken, verder lekker niksquote:
I'm in!quote:Op zondag 18 juli 2010 23:52 schreef Mss het volgende:
We kunnen een keer onze nagels gaan lakken op de dam
Ik heb ook vrij morgen. OK, twee kortere afspraken maar dat is alles.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb morgen lekker vrij
Slaap lekker en werk ze
Waar en wat?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga tattoo zetten... lekker pijn.daarna hele dag relaxen
Wel foto's posten als ie er zit hequote:Op maandag 19 juli 2010 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Binnenkant van mijn arm een bloem
Ben benieuwdquote:Op maandag 19 juli 2010 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
ja doe ikveel mensen willen hem zien.
ik bekijk m wel irl!quote:Op maandag 19 juli 2010 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
ja doe ikveel mensen willen hem zien.
Ja dacht ik al. 4 sep misschien. Net 3 uur met torrio op msn zitten lullenquote:Op maandag 19 juli 2010 01:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik bekijk m wel irl!
ik blijf trouwens niet overnachten ergens Kev dus 1 meet valt al af voor mijdas teveel van t goeie ineens
slaap lekker!
Ik mis me internet grrrrr
quote:Op maandag 19 juli 2010 08:19 schreef sproetjes het volgende:
Hèhè na een kwartier bellen, in gesprek, ophangen, bellen, in gesprek.... Heb ik eindelijk de huisarts te pakken gekregen.. 11.10 pas een afspraak
Krijg je de arbo meteen op je dak?quote:Op maandag 19 juli 2010 09:04 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nee, want dat is echt een kutprocedure
Dank jequote:
Doktersverklaring oid en de rest van de week een chagrijnige cheffinquote:Op maandag 19 juli 2010 09:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Krijg je de arbo meteen op je dak?
[..]
Dank je![]()
Een huisarts is niet verplicht deze af te gevenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:11 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Doktersverklaring oid en de rest van de week een chagrijnige cheffin
Ik woon in Belgiëquote:Op maandag 19 juli 2010 09:15 schreef Rifoki het volgende:
In Nederland is 't niet toegestaan een doktersverklaring af te geven.
Morgen Tassiepassiequote:Op maandag 19 juli 2010 09:17 schreef Tassiepassie het volgende:
is dit topic nu nog niet vol
goedemorgen mensjes xxx
hoi liev.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:17 schreef Tassiepassie het volgende:
is dit topic nu nog niet vol
goedemorgen mensjes xxx
Maar je werkt in Nederland, in principe moet je hier ook een zorgverzekering hebben.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:17 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik woon in België
Maar goed, ik ben nog nooit ziekgemeld dus ik zou t ook niet precies weten
Ik heb geen flauw idee hoe dat allemaal zit, ik ben geloof ik via het werk van mn moeder (BE) meeverzekerdquote:Op maandag 19 juli 2010 09:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Maar je werkt in Nederland, in principe moet je hier ook een zorgverzekering hebben.
Na, denk niet dat die verzekering ook geldt voor iemand die in het buitenland werkt.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:35 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe dat allemaal zit, ik ben geloof ik via het werk van mn moeder (BE) meeverzekerd
quote:Werken en wonen in Nederland
U komt in Nederland werken en wonen. De hoofdregel is dat u een Nederlandse zorgverzekering moet afsluiten als u in Nederland werkt en/of woont. Dit moet u doen binnen vier maanden nadat u hier bent gaan wonen/werken. Uw gezinsleden die met u naar Nederland komen, zijn ook verplicht een Nederlandse zorgverzekering af te sluiten.
http://www.deombudsman.nl(...)n/uit-het-buitenland
zaterdag avond in een greppel gegleden op een slecht verlicht parkeer terrein/weiland bij extrema. Dus nu dikke (en lichtelijk) blauwe enkel waar ik slecht op kan staan/mee kan lopenquote:
Ai aiquote:Op maandag 19 juli 2010 10:30 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zaterdag avond in een greppel gegleden op een slecht verlicht parkeer terrein/weiland bij extrema. Dus nu dikke (en lichtelijk) blauwe enkel waar ik slecht op kan staan/mee kan lopen
Tassieee!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:19 schreef Tassiepassie het volgende:
Pffff warm zeg! zo snel bij oma poetsen voor het vanmiddag te warm wordt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |