Lekker! Nog plannen?quote:Op zondag 18 juli 2010 23:23 schreef Joysa het volgende:
Truste voor iedereen die gaat slapen![]()
Ik heb een weekje vakantie
Ja is best rustig daarquote:Op zondag 18 juli 2010 23:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit
Hoewel ik liever daar zou wonen dan terug naar Osdorp
Bij iemand huisje kijken, verder lekker niksquote:
I'm in!quote:Op zondag 18 juli 2010 23:52 schreef Mss het volgende:
We kunnen een keer onze nagels gaan lakken op de dam
Ik heb ook vrij morgen. OK, twee kortere afspraken maar dat is alles.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb morgen lekker vrij
Slaap lekker en werk ze
Waar en wat?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga tattoo zetten... lekker pijn.daarna hele dag relaxen
Wel foto's posten als ie er zit hequote:Op maandag 19 juli 2010 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Binnenkant van mijn arm een bloem
Ben benieuwdquote:Op maandag 19 juli 2010 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
ja doe ikveel mensen willen hem zien.
ik bekijk m wel irl!quote:Op maandag 19 juli 2010 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
ja doe ikveel mensen willen hem zien.
Ja dacht ik al. 4 sep misschien. Net 3 uur met torrio op msn zitten lullenquote:Op maandag 19 juli 2010 01:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik bekijk m wel irl!
ik blijf trouwens niet overnachten ergens Kev dus 1 meet valt al af voor mijdas teveel van t goeie ineens
slaap lekker!
Ik mis me internet grrrrr
quote:Op maandag 19 juli 2010 08:19 schreef sproetjes het volgende:
Hèhè na een kwartier bellen, in gesprek, ophangen, bellen, in gesprek.... Heb ik eindelijk de huisarts te pakken gekregen.. 11.10 pas een afspraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |