Jaloers?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Straks krijgt the Legend Killer een hele harem mee
als ik doorhad dat ik de laatste post zou hebben had ik em niet gesloten en ik hou niet van tt'squote:
Achja, je hebt je plicht gedaanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
als ik doorhad dat ik de laatste post zou hebben had ik em niet gesloten en ik hou niet van tt's
en ook niet van interpunctie blijkbaar
Lol, mijn eerste Limburg topic geopend. Woehoequote:
Bij mij werkte datquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:49 schreef Brerius het volgende:
Zeg hoe doe ik mijn Ui maken
Had zou juist een ui gepakt en tegen het scherm gehouden maar er gebeurde niets
Altijd gezellig !quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Straks krijgt the Legend Killer een hele harem mee
Ah dat is kutquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik probeer al weeken iemand te bereiken via hyves, sms en tel maar ik krijg geen antwoord
Mischien op reis?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik probeer al weeken iemand te bereiken via hyves, sms en tel maar ik krijg geen antwoord
Als je mij even lief aankijkt wil ik het wel doen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:16 schreef Brerius het volgende:
[..]
Hahah maar zou graag ook mijn ui erbij willen voegen
Was wel te verwachten van die meidquote:
Ah zo eentje, dan is het niet vreemdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was wel te verwachten van die meidwe maakten tijdens het stappen altijd grapjes als ze naar de wc ging
ze gaat weer wat geld bij verdienen
Brevet?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Begin nu echt het vakantiegevoel te krijgen.
Eigen brevettenserie is afgelopen en goed gegaan, 1200km brevet gereden en gehaald, controle van de Lowlands 1200 ging super. De voorbereidingen van het nieuwe seizoen kunnen nog ff wachten. Dus lekker relaxt. Eens kijken wat ik morgen ga doen behalve de Touretappe kijken.
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 juli 2010 01:04 schreef nattermann het volgende:
Ik ga slapen, morgen om 9 uur weer in Elsloo zijn, ouders + broertjes (waaronder Gezicht) naar Schiphol brengen en een dagje Amsterdam overleven.
1 daarvan waren wij! Grote bbq op de veestraat haha daarom ga ik nu ook dronekn slapenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Altijd gezellig !
Overval feestjes hierik had in elke straat andere muziek
Van frans bauer to house
Trusten tasquote:Op zondag 18 juli 2010 02:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
1 daarvan waren wij! Grote bbq op de veestraat haha daarom ga ik nu ook dronekn slapen
was een heerlijke dag
truste!
hmm die straat zegt me wat... Majaquote:Op zondag 18 juli 2010 02:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
1 daarvan waren wij! Grote bbq op de veestraat haha daarom ga ik nu ook dronekn slapen
was een heerlijke dag
truste!
Een bepaald type lange afstandsfietstocht volgens de regels en erkend door de Audax Club Parisien. Die zijn meestal wat langer dan de gewone toertochten (tot 1400-1500km).quote:
Zijn die foto's door iemand van fok gemaakt? (zit zelf veel op FOT).quote:Op zondag 18 juli 2010 11:44 schreef Tassiepassie het volgende:
ik heb trouwens als t goed is binnen een week weer internetZiggo had kortere wachttijden. Gelukkig maar anders kan ik de foto's niet zien als ze klaar zijn
Ja door Ronaldquote:Op zondag 18 juli 2010 11:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Zijn die foto's door iemand van fok gemaakt? (zit zelf veel op FOT).
haha ja die vond ik wel lief want ik was onzeker over mijn lengte en dus mijn korte pootjesquote:Op zondag 18 juli 2010 12:08 schreef ultra_ivo het volgende:
ah juist, ik zie zijn commentaar op facebook al
Iedereen is klein vergeleken met Ronald.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha ja die vond ik wel lief want ik was onzeker over mijn lengte en dus mijn korte pootjes
haha ja idd! Wat een reusquote:Op zondag 18 juli 2010 12:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Iedereen is klein vergeleken met Ronald.
Volgens Ronald z'n facebook status wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:42 schreef sproetjes het volgende:
ben benieuwd naar je foto's tas![]()
was het wel leuk?
nadat de zenuwen wat weg waren heb ik een megaleuke dag gehad met veel meligheid en lachenquote:Op zondag 18 juli 2010 12:55 schreef friekin_ het volgende:
Volgens mij ook wel.
Voorlopig niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nadat de zenuwen wat weg waren heb ik een megaleuke dag gehad met veel meligheid en lachen
ik ben blij dat je toch nog weg bent gegaan schat! Wanneer zie je je manneke weer?
als je op andere gedachte wil komen weet je me te vinden hequote:
Dat is nog wel een overweging waardquote:Op zondag 18 juli 2010 13:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ook geen limbo meet in de toekomst ?
nee maar hij hjad me wel al een link gestuurd van 1 van die meetsquote:Op zondag 18 juli 2010 13:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Tas heb je torrio op msn ?
4 sep en 11 sep fokmeetskijken als hij ook beide doet.
quote:
zoiets kun je heel snel afspreken. Iedereen woont toch in de buurt (ok behalve de émigré Limburgers danquote:Op zondag 18 juli 2010 13:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Limbo meet op parkfeestenquote:Op zondag 18 juli 2010 13:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil naar beidequote:Op zondag 18 juli 2010 14:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee maar hij hjad me wel al een link gestuurd van 1 van die meets
je weet dat ik dat niet goed durf he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |