Trusten tasquote:Op zondag 18 juli 2010 02:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
1 daarvan waren wij! Grote bbq op de veestraat haha daarom ga ik nu ook dronekn slapen
was een heerlijke dag
truste!
hmm die straat zegt me wat... Majaquote:Op zondag 18 juli 2010 02:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
1 daarvan waren wij! Grote bbq op de veestraat haha daarom ga ik nu ook dronekn slapen
was een heerlijke dag
truste!
Een bepaald type lange afstandsfietstocht volgens de regels en erkend door de Audax Club Parisien. Die zijn meestal wat langer dan de gewone toertochten (tot 1400-1500km).quote:
Zijn die foto's door iemand van fok gemaakt? (zit zelf veel op FOT).quote:Op zondag 18 juli 2010 11:44 schreef Tassiepassie het volgende:
ik heb trouwens als t goed is binnen een week weer internetZiggo had kortere wachttijden. Gelukkig maar anders kan ik de foto's niet zien als ze klaar zijn
Ja door Ronaldquote:Op zondag 18 juli 2010 11:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Zijn die foto's door iemand van fok gemaakt? (zit zelf veel op FOT).
haha ja die vond ik wel lief want ik was onzeker over mijn lengte en dus mijn korte pootjesquote:Op zondag 18 juli 2010 12:08 schreef ultra_ivo het volgende:
ah juist, ik zie zijn commentaar op facebook al
Iedereen is klein vergeleken met Ronald.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha ja die vond ik wel lief want ik was onzeker over mijn lengte en dus mijn korte pootjes
haha ja idd! Wat een reusquote:Op zondag 18 juli 2010 12:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Iedereen is klein vergeleken met Ronald.
Volgens Ronald z'n facebook status wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:42 schreef sproetjes het volgende:
ben benieuwd naar je foto's tas![]()
was het wel leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |