nadat de zenuwen wat weg waren heb ik een megaleuke dag gehad met veel meligheid en lachenquote:Op zondag 18 juli 2010 12:55 schreef friekin_ het volgende:
Volgens mij ook wel.
Voorlopig niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nadat de zenuwen wat weg waren heb ik een megaleuke dag gehad met veel meligheid en lachen
ik ben blij dat je toch nog weg bent gegaan schat! Wanneer zie je je manneke weer?
als je op andere gedachte wil komen weet je me te vinden hequote:
Dat is nog wel een overweging waardquote:Op zondag 18 juli 2010 13:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ook geen limbo meet in de toekomst ?
nee maar hij hjad me wel al een link gestuurd van 1 van die meetsquote:Op zondag 18 juli 2010 13:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Tas heb je torrio op msn ?
4 sep en 11 sep fokmeetskijken als hij ook beide doet.
quote:
zoiets kun je heel snel afspreken. Iedereen woont toch in de buurt (ok behalve de émigré Limburgers danquote:Op zondag 18 juli 2010 13:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Limbo meet op parkfeestenquote:Op zondag 18 juli 2010 13:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil naar beidequote:Op zondag 18 juli 2010 14:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee maar hij hjad me wel al een link gestuurd van 1 van die meets
je weet dat ik dat niet goed durf he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |