yeah !quote:Op zondag 18 juli 2010 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja gezellig uitgaan met zijn alles is het leukste
Ja, muziek er bij enzoquote:Op zondag 18 juli 2010 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja toch wel het fijnste om elkaar voor de eerste keer te ontmoeten
Nou, uit eten werd soort van vervroegd, omdat mijn vader nog wou slapen voordat hij ging werkenquote:Op zondag 18 juli 2010 18:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Eeensch, ik zet m'n PS3 maar eens aan.
Mare jij ging toch uit eten vandaag?
hmm das minder, ik moet nog eten m'n mijn ouders zijn de hort opquote:Op zondag 18 juli 2010 19:04 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nou, uit eten werd soort van vervroegd, omdat mijn vader nog wou slapen voordat hij ging werken
McDonalds?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
hmm das minder, ik moet nog eten m'n mijn ouders zijn de hort op
Ja eerst even gezellig op terras wat kennis makenquote:
Dan lopen we allemaal voor lul dankzij de bowlingschoenenquote:Op zondag 18 juli 2010 19:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Steengrillen en bowlen is anders ook altijd leuk om tijdens een meet te doen.
Probleem is dat bij dat soort festivals/evenementen fatsoenlijke fotocamera's meestal verboden zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:11 schreef Joysa het volgende:
Bowlen is ook wel grappig
Maar ik vind op ZPF beter plan
Ik plak toch nietquote:Op zondag 18 juli 2010 19:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Probleem is dat bij dat soort festivals/evenementen fatsoenlijke fotocamera's meestal verboden zijn.
Bij de Aldi zal nog wel een aanbieding komen. Of bij de Lidl.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weet iemand waar ik een goedkope tent voor een festival kan scoren. Heb nog een 3 persoonstent nodig voor een prijs die zo laag mogelijk is.
Heuts misschienquote:Op zondag 18 juli 2010 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weet iemand waar ik een goedkope tent voor een festival kan scoren. Heb nog een 3 persoonstent nodig voor een prijs die zo laag mogelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |