3 persoons is 2 personen met een beetje bagage hequote:Op zondag 18 juli 2010 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weet iemand waar ik een goedkope tent voor een festival kan scoren. Heb nog een 3 persoonstent nodig voor een prijs die zo laag mogelijk is.
Decathlonquote:Op zondag 18 juli 2010 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weet iemand waar ik een goedkope tent voor een festival kan scoren. Heb nog een 3 persoonstent nodig voor een prijs die zo laag mogelijk is.
Ik ben ook fotograaf, dan is fotograferen ook belangrijkquote:Op zondag 18 juli 2010 19:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik plak toch niet
En het gaat toch niet om de foto's? Mij gaat het om het leren kennen van anderen hier en de gezelligheid.
mwah, anderhalf persoons met 2 is ook te doen (moet je wel een fatsoenlijke luifel hebben).quote:Op zondag 18 juli 2010 20:42 schreef sproetjes het volgende:
[..]
3 persoons is 2 personen met een beetje bagage he
ik heb een 4 persoons tent voor 2 personen, zodat er iig nog een beetje ruimte is om je kont te draaien
haha net langsgereden jaquote:Op zondag 18 juli 2010 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Hier in de hood draaien ze nog steeds muziek bij de plaatselijke C1000
Like so many other things!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Een meet is geen kwestie van durven, het is gewoon een kwestie van doen.
daar ben ik het mee eensquote:Op zondag 18 juli 2010 20:48 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Decathlon
zitten in Kerkrade en Luik.
Een dergelijke tent kwam ik ook tegen, maar ik had daarvoor al 'n andere besteldquote:Op zondag 18 juli 2010 21:23 schreef sproetjes het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eenskomt mijn 4 persoos quechua tent ook vandaan, daarvoor had ik en 2 persoons tent van hetzelfde merk, maar die was toch echt te klein voor 2 personen + bagage
voor mij is t heel wat!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Een meet is geen kwestie van durven, het is gewoon een kwestie van doen.
quote:
1 is in utrecht en de ander in Wierden. Bij de 2de gaan we BBQén en overnachten !quote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha net langsgereden jade meeste zagen er niet al te nuchter meer uit!
Oh trouwens Kev als jij gaat dan durf ik misschien ook wel na een meetal vind ik 2 in 1 maand wel erg veel van het goede!
Hoe was het hier?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:16 schreef nattermann het volgende:
Hele dag in Amsterdam rondgelopen. Nu ben ik moe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |