Ik dacht altijd dat ik de enige was met die meningquote:Op zondag 18 juli 2010 22:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heb er twee jaar geleden voor een periode van drie maanden gewoond. Toen vond ik het een kutstad. Nu was ik er vandaag dus weer, en het is nog steeds een kutstad
Daar zou ik dus NOOIT van mijn hele leven willen wonen. Alsjeblieft niet.
Herkenbaarquote:Op zondag 18 juli 2010 22:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heb er twee jaar geleden voor een periode van drie maanden gewoond. Toen vond ik het een kutstad. Nu was ik er vandaag dus weer, en het is nog steeds een kutstad
Daar zou ik dus NOOIT van mijn hele leven willen wonen. Alsjeblieft niet.
Nee hoor, hier zit er nog zo een..quote:Op zondag 18 juli 2010 22:23 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik de enige was met die mening
Iedereen lijkt het altijd zo geweldig te vinden enzo
IK WIL RUILEN. NEGERSSSSS!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:26 schreef .ZilveR. het volgende:
Het is er gewoon te druk, en om nou de enige blanke in je straat te zijn lijkt me ook niet je van het
Serieus?quote:
Ja, serieus. Vandaag was het multiculturele festival Bantopa in Weert. Alleen maar staan geilenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:32 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Serieus?
Zoek een flatje op Maastricht-Daalhof/Malberg/oid, kun je de hele dag op je balkon kwijlen
Achja, smaken verschillenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, serieus. Vandaag was het multiculturele festival Bantopa in Weert. Alleen maar staan geilen
Ik ben er een paar keer geweest en die stad kan mij echt niet boeienquote:Op zondag 18 juli 2010 22:39 schreef Mss het volgende:
Amsterdam is vet. En die negers kun je ook negeren. Dat moet helaas soms wel
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:40 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik weet gewoon precies waar je bedoeldEn kom volgens mij niet op de goede naam
Ja ik wil in de vakantie naar London en daar heerst die stress mentaliteit ook. Daarom dacht ik zelf aan een kleinere stad.. maar ik ga denk ik toch naar Londonquote:Op zondag 18 juli 2010 22:43 schreef nattermann het volgende:
Die hele randstad kan mij niet boeien. Steden stellen geen drol voor in dit land (als je in de VS bent geweest en een échte stad hebt gezien), de mentaliteit die daar heerst is stress-stress-stress, mensen genieten niet van het leven.
Wat ben ik toch blij dat ik in Limburg woon
Londen londen londen londen londenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik wil in de vakantie naar London en daar heerst die stress mentaliteit ook. Daarom dacht ik zelf aan een kleinere stad.. maar ik ga denk ik toch naar Londonde stad heeft wel alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |